Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-25@22:14:01 GMT

احضار لژیونرهای دو تابعیتی برای دیدار با ایران

تاریخ انتشار: ۲ دی ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۹۶۹۴۸۰

احضار لژیونرهای دو تابعیتی برای دیدار با ایران

سرمربی تیم ملی عراق دو بازیکن لژیونر این کشور را برای دیدار با ایران به اردوی تیم ملی دعوت می کند.

به گزارش "ورزش سه"، زلیکو پتروویچ سرمربی صربستانی که با چراغ سبز فدراسیون فوتبال عراق به عنوان جانشین دیک ادووکات در سمت خود ابقا شد، تصمیم گرفته است که چند بازیکن لژیونر و اغلب دو تابعیتی را برای دیدار با ایران به اردوی تیم ملی دعوت کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بازیکنانی که برخی از آنها با تصمیم ادووکات از تیم ملی کنار گذاشته شده بودند.

 

خبرگزاری فرات نیوز با اعلام این خبر نوشت: پتروویچ سرمربی تیم ملی تصمیم گرفت احمد یاسین بازیکن عراقی تیم اوربرو در لیگ برتر سوئد را برای دو دیدار مقابل تیم های ایران و لبنان در مرحله مقدماتی جام جهانی به اردو فرا بخواند. این مربی همچنین تصمیم گرفت جاستین میرام دیگر بازیکن عراقی را به تیم ملی دعوت کند.

 

فرات نیوز در ادامه نوشته است: پتروویچ سه شنبه گذشته فاش کرده بود که چهار بازیکن جدید که در خارج از کشور عراق حضور دارند، برای اولین بار در بازی بعدی مقابل ایران به اردو دعوت شده و در این مسابقه حضور خواهند داشت.

 

 

چندی پیش بود که جاستین میرام مهاجم 33 ساله تیم سالت لیک و شاغل در لیگ MLS آمریکا، به دلیل اختلافات با دیک ادووکات از حضور در تیم ملی کناره گیری کرد ولی حالا با جدایی این سرمربی هلندی، میرام تصمیم گرفته است تا یکبار دیگر پیراهن تیم ملی عراق را بر تن کند.

 

احمد یاسین مهاجم اوربرو سوئد که فصل قبل برای تیم دنیزلی اسپور ترکیه توپ می زد، به دلیل مصدومیت شدید پارگی رباط صلیبی، دیدارهای انتهای فصل سوپرلیگ ترکیه را از دست داد و سپس راهی لیگ سوئد شد و به اوربرو پیوست و تنها در 3 دیدار پایانی فصل برای این تیم به میدان رفت که موفق به زدن 2 گل برای این تیم شد ولی نتوانست مانع از سقوط اوربرو به دسته پایین تر شود.

 

حالا او قرار است پس از گذشت 2 سال و 3 ماه یک بار دیگر به تیم ملی عراق دعوت شود. این بازیکن تجربه حضور برابر ایران در جام ملت های آسیا 2019 را در کارنامه دارد و آخرین بار در مرحله قبلی مقدماتی جام جهانی و پیش از شیوع ویروس کرونا، برابر بحرین به میدان رفته بود.

 

تیم ملی عراق عراق

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: تیم ملی عراق عراق تیم ملی عراق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۶۹۴۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قرارداد طارمی و اینتر نهایی شد

به گزارش قدس آنلاین، قرارداد طارمی با باشگاه  پورتو در پایان فصل جاری به اتمام می‌رسد و مدیران اینتر از مدت‌ها قبل مذاکرات با این بازیکن را آغاز کرده بودند و گفته شده بود که پیش قراردادی را هم با او به امضا رسانده‌اند.

توافق اینتر با این ستاره ایرانی باعث شده بود که شرایط برای او در پورتو دشوار شود و شاید به همین دلیل بود که مدیران این باشگاه تصمیم گرفتند انجام تست‌های پزشکی را کمی به تاخیر بیندازند، هرچند که این تصمیم هم در شرایط او تاثیر خاصی نداشت.

اینتر شب گذشته موفق شد با غلبه برابر میلان برای بیستمین بار جام قهرمانی رقابت‌های سری ایتالیا را از آن خود کند و آسیلیو پس از مسجل شدن قهرمانی تیمش در گفت‌وگو با خبرنگاران از نهایی شدن انتقال طارمی به این باشگاه خبر داد.

مدیر اینتر در پاسخ به سوالی درباره خریدهای این باشگاه در فصل آینده گفت:« ما دو قرارداد برای فصل آینده را تقریبا نهایی کردیم. یکی از آن‌ها مهدی طارمی است که به عنوان بازیکن آزاد از پورتو به این باشگاه خواهد پیوست و دیگری هم پیتر زلینسکی است که قرار است از ناپولی به جمع ما ملحق شود.»

بسیاری از رسانه‌های ایتالیایی و خبرنگار نزدیک به باشگاه اینتر و همچنین فابریتزیو رومانو، خبرنگار سرشناس ایتالیایی، از چند ماه قبل خبر داده بودند که این دو بازیکن قرار است در فصل آینده پیراهن اینتر را به تن کنند و تحت هدایت سیمونه اینزاگی به میدان بروند.

دیگر خبرها

  • دعوت ۹ بازیکن از آذربایجان‌ غربی به تیم ملی والیبال
  • افتتاح سرکنسولگری ارمنستان در تبریز | تصمیم کشور همسایه بعد از اقدام ایران
  • احضار عوامل حواشی لیگ برتر بسکتبال به کمیته‌های انضباطی و فنی
  • اصغر حسن‌زاده بهترین بازیکن دیدار ایران و قرقیزستان شد
  • جزئیات توافق مهم امنیتی ایران و عراق
  • جوان‌ترین بازیکن تیم ملی: قرقیزستان با برزیل فرقی ندارد
  • توافق الاعرجی با احمدیان درباره توافقنامه امنیتی ایران و عراق
  • توافق مهم امنیتی ایران و عراق + جزئیات
  • دیدار دبیر شورای عالی امنیت ملی و همتای عراقی وی در سن‌پترزبورگ
  • قرارداد طارمی و اینتر نهایی شد