Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/خراسان رضوی تیم فوتبال شهر خودرو باید در ادامه رقابت‌های لیگ برتر به مصاف استقلال تهرانی برود که برخلاف شهر خودروی قعرنشین روزهای خوبی را با فرهاد مجیدی سپری می‌کند.

در ادامه رقابت‌های لیگ برتر فوتبال، جام خلیج فارس و در چارچوب هفته یازدهم این مسابقات تیم فوتبال شهر خودروی مشهد از ساعت ۱۵ روز جمعه، سوم دی، در ورزشگاه ثامن‌الائمه میزبان استقلال تهران خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شهر خودرویی‌ها در لیگ برتر بیست و یکم یکی از کاندیداهای جدی سقوط هستند و تاکنون حتی یک مرتبه هم در مقابل رقبای خود طعم پیروزی را نچشیده‌اند.

در آن سو اما استقلال با فرهاد مجیدی جزو مدعیان جدی قهرمانی است و با ۲۲ امتیاز در کنار سپاهان در صدر جدول رقابت‌ها قرار دارد.

قاسمی‌نژاد چهره ویژه یک رقابت حساس

امین قاسمی‌نژاد، ستاره سابق تیم فوتبال شهر خودرو که چهار فصل در این تیم حضور داشت، تابستان امسال مشهد را به مقصد تهران ترک کرد و به استقلال پیوست. هر چند تا امروز بر خلاف فصول گذشته قاسمی‌نژاد نتوانسته زیاد در ترکیب استقلال حضور داشته‌ باشد و آمار خوبی از خود به جای بگذارد اما بی‌شک دیدار با تیم سابق از او یک چهره ویژه ساخته‌ است.

قاسمی‌نژاد زمستان فصل قبل قرار بود به استقلال برود اما این انتقال با خلف وعده آبی‌ها در پرداخت مبلغ رضایت‌نامه منتفی شد و در نهایت این انتقال به تابستان امسال موکول شد.

فرهاد مجیدی ابتدا اعلام کرد قاسمی‌نژاد در لیست خرید استقلال جایی ندارد اما در فاصله کمتر از ۴۸ ساعت بعد مهاجم شمالی که زمزمه پیوستنش به پرسپولیس هم شنیده می‌شد، به استقلال پیوست. آن روزها هر چند فرزاد مجیدی مدعی شد استقلال در دربی نقل و انتقالات پیروز شده اما پس از گذشت ۱۰ هفته از لیگ به نظر می رسد استقلالی‌ها حداقل تا این لحظه از این خرید سودی نبرده‌اند.

حسین مرادمند، دیگر بازیکن استقلال است که سابقه بازی در شهرخودرو را در کارنامه دارد و تابستان فصل قبل به استقلال پیوست.

رویای تبدیل خط تیره به یک

شهر خودرو اما حال و روز خوبی ندارد و در قعر جدول قرار گرفته‌ است. تنها تیمی که در لیگ ۲۱ هنوز پیروز نشده نماینده مشهد است و شاگردان سیدعباسی برای تبدیل خط تیره مقابل عدد برد به یک کار سختی مقابل استقلال دارند.

آن‌ها که لیگ را با رضا مهاجری شروع کردند، با اکبر میثاقیان ادامه دادند و حالا بر خلاف ادعای بازگشت کوزین به مشهد، با سیدعباسی در مسابقات حاضر می‌شوند، برای بقا در لیگ برتر نیاز به شوک بزرگی دارند.

فصل قبل تیم سایپا با ۲۶ امتیاز هم نتوانست در لیگ برتر بماند و حالا شهر خودرویی که کل عایدی‌اش از لیگ بیست و یکم، یک تساوی با مهاجری مقابل آلومینیوم و یک تساوی مقابل فجر با میثاقیان بوده، کار سختی برای اندوختن امتیازات با یک سرمربی بی‌تجربه دارد.

شهرخودرو تا پایان هفته دهم هشت بار شکست خورده و ۲ تساوی به دست آورده است. این تیم تنها ۲ بار موفق به گلزنی شده و ۱۴ بار دروازه‌اش باز شده‌ است.

در آن سو استقلال ۶ بار برده، چهار بار مساوی کرده و در کنار آلومینیوم اراک تنها تیم بی‌شکست رقابت‌هاست. خط دفاع استقلال هم عالی عمل کرده و تنها ۲ بار دروازه این تیم باز شده‌ است.

باید منتظر ماند و دید که پیروزی شهر خودرو در جام حذفی مقابل استقلال ملاثانی می‌تواند شوک لازم را به شاگردان سیدعباسی وارد کند و روند موفقیت‌های این تیم را از هفته یازدهم لیگ برتر استارت بزند یا نه؟

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی ورزشی ليگ برتر فوتبال ایران تيم فوتبال استقلال تهران تیم فوتبال شهرخودرو قاسمی نژاد شهر خودرو رقابت ها لیگ برتر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۶۹۶۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آبروریزی برای فوتبال خوزستان؛ دیدار ملاثانی و فجر لغو شد

دیدار تیم‌های فوتبال استقلال آبی پوش ملاثانی و فجر سپاسی از هفته بیست و هشتم لیگ یک کشور لغو شد.

در حالی که قرار بود استقلال آبی پوش ملاثانی از ساعت ۱۸ و ۱۵ دقیقه امروز در هفته بیست و هشتم لیگ دست یک کشور در ورزشگاه غدیر اهواز پذیرای فجرسپاسی باشد، باشگاه استقلال خوزستان (گروه ملی صنعتی فولاد ایران) به عنوان مالک ورزشگاه غدیر اهواز به دو تیم اجازه ورود به ورزشگاه را نداد.

به گزارش ایسنا، دو تیم ساعت‌ها پشت در ورزشگاه غدیر معطل ماندند تا در نهایت با تصمیم ناظر بازی، لغو این دیدار به صورت مکتبوب و رسمی اعلام شد.

به گفته یکی از اعضای باشگاه استقلال ملاثانی، باشگاه استقلال خوزستان به آن ها اعلام کرده است، برگزاری این بازی در ورزشگاه غدیر با آن ها هماهنگ نشده بود و به همین دلیل به دو تیم فجر و ملاثانی اجازه ورود به ورزشگاه داده نشد. 

همچنین دو تیم فجر و ملاثانی ورزشگاه را ترک کردند.

بی‌تفاوتی باشگاه استقلال خوزستان نسبت به برگزاری این دیدار با توجه به اینکه لیگ یک در هفته‌های حساسی به سر می‌برد، آبروریزی بزرگی برای فوتبال خوزستان محسوب می‌شود.

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: تاجران لیگ برتری بالای سر مرواریدهای استقلال خوزستان جام حذفی/ استقلال ملاثانی شگفتی ساز شد/ حذف مس کرمان با درخشش خذیراوی

دیگر خبرها

  • رجب‌زاده: باید بازی 3 بر صفر شود
  • پیرمرد رکورد بردهای خانگی را حفظ کرد (عکس)
  • لغو دیدار تیم‌های استقلال ملاثانی و فجر سپاسی
  • تیم منتخب هفته بیست و چهارم لیگ‌برتر
  • عنایتی، بمب روحیه برای نبرد تکراری! (عکس)
  • آبروریزی برای فوتبال خوزستان؛ دیدار ملاثانی و فجر لغو شد
  • نساجی و موقعیتی کلیدی برای تعیین قهرمان!
  • گزارش: استقلال و این رکورد ابدی!
  • نبرد اختصاصی آلوس - جلالی؛ کدام‌یک دورقمی می‌شود؟
  • وضعیت برگزاری ادامه لیگ برتر/ سه هفته پایانی همزمان برگزار می‌شود