Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، مجید باجلان معاون اداری و مالی کمیته امداد امام خمینی کشور در بوشهر گفت: به مناسبت ایام فاطمیه و در  قالب کاروان فاطمی ۵۰۰ فقره جهیزیه به نوعروسان و ۶ هزار و ۵۰۰ دستگاه لوازم ضروری خنک‌کننده، گرمازا و مخزن آب به مددجویان استان بوشهر تحویل شد.

او ادامه داد: پارسال با هماهنگی وزارت صنعت، معدن و تجارت لوازم خانگی شامل ماشین لباسشویی، یخچال فریزر، اجاق گاز، جاروبرقی و تلویزیون به ارزش ۶۰۰ میلیارد تومان با قیمت در کارخانه‌، از تولیدکنندگان داخلی خریده شد تا با آن‌ها حدود ۳۰ هزار فقره جهیزیه تهیه شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون کمیته امداد امام خمینی افزود: در استان بوشهر هم ۵۰۰ مورد جهیزیه توزیع شد و تا پایان سال همه زوج‌های این استان اقلام جهیزیه را تحویل می‌گیرند.

باجلان گفت: همچنین به مبلغ ۵۰۰ میلیارد تومان دستگاه‌های خنک کننده، شامل ۵۵ هزار دستگاه کولرآبی و ۲۴ هزار کولرگازی تحویل مددجویان شده که سهم استان بوشهر حدود هزار و ۵۰۰ کولرگازی است.

به گفته او، حدود ۴۷ هزار بخاری گازی نیز در اختیار مددجویان قرار گرفته است که در مناطق بدون گاز، متناسب با شرایط منطقه وسیله گرمازا تهیه شده است.

بیشتر بخوانید

نیمی از جهیزیه جوانان امداد بوشهر را خیران اهدا کردند

باجلان افزود: در مناطقی که مشکل آب وجود دارد، حدود ۱۰ هزار مخزن ذخیره آب برای مددجویان تهیه شده که یک پنجم آن یعنی ۲ هزار مخزن  سهم استان بوشهر بوده است و امروز تحویل داده می‌شود.

او ارزش کالاهای اهدایی به مددجویان کشور را بیش از هزار و ۱۰۰ میلیارد تومان اعلام کرد که سهم استان بوشهر ۴۸ میلیارد تومان بوده است.

انتهای پیام/ک

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: کمیته امداد نهاد حمایتی جهیزیه میلیارد تومان استان بوشهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۷۰۱۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اهدای ۲۷ سری جهیزیه به نوعروسان اسلامشهری

۲۷ سری جهیزیه به نوعروسان اسلامشهری توسط کمیته امداد شهرستان اسلامشهر تهیه و اهداشد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اسلامشهر، با همت کمیته امداد امام (ره) شهرستان اسلامشهر و خیرین و با حضور مسئولان شهرستان اسلامشهر، تعداد 27 سری جهیزیه به نوعروسان تحت پوشش کمیته امداد شهرستان اسلامشهر اهدا شد.

در این مراسم حمید صمیمی، قائم مقام مدیرکل کمیته امداد استان تهران اظهار داشت: در سال گذشته کمیته امداد امام (ره) در استان تهران بالغ بر یک هزار و 200 سری جهیزیه تقدیم نوعروسان کرده که ارزش مجموع آن‌ها 230 میلیارد ریال است و این اقدام خداپسندانه در سال جاری نیز به قوت خود باقی خواهد بود.

وی افزود: در شهرستان اسلامشهر هم اکنون 27 سری جهیزیه به نوعروسان اهدا می شود که شامل 5 قلم از جمله تلویزیون، لباسشویی، اجاق گاز ، یخچال و جاروبرقی است.

در ادامه مراسم حسن محمدی مهینی، رئیس کمیته امداد شهرستان اسلامشهر نیز به ارائه توضیحاتی درباره فعالیت صورت گرفته پرداخت.

انتهای پیام /

دیگر خبرها

  • تحویل هزار و ۲۵۷ واحد مسکونی به مددجویان آذربایجان شرقی
  • تحویل یک هزار و ۲۵۷ واحد مسکونی به مددجویان آذربایجان شرقی
  • ۲۷ سری جهیزیه به نوعروسان اسلامشهری اهدا شد
  • اهدای ۲۷ سری جهیزیه به نوعروسان اسلامشهری
  • اهدای جهیزیه به نوعروسان حمیدیه
  • آی پی امداد دیگر تنها یک تعمیر کننده لوازم خانگی نیست
  • واگذاری ۲۵۷ واحد مسکونی به مددجویان کمیته امداد در سمنان
  • پیش‌فروش لوازم خانگی برای جلوگیری از ایجاد بازارسیاه
  • ۴۷ سری جهیزیه به نوعروسان مهابادی اهدا شد
  • ۸ هزار خودروی وارداتی تحویل مردم شد