Web Analytics Made Easy - Statcounter

مجتبی خالدی سخنگوی سازمان اورزانس کشور در گفت و گو با باشگاه خبرنگاران جوان،   اظهار کرد: بر اثر وقوع حریق در بازار گل محلاتی تهران تعداد دو نفر فوت و پنج نفر مصدوم شده اند.

او گفت: بر اثر بروز این آتش سوزی تعداد پنج دستگاه آمبولانس، یک اتوبوس آمبولانس و یک موتورلانس به محل حادثه اعزام شده است.

انتهای پیام/

.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: آتش سوزی اورژانس کشور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۷۰۳۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

 رکوردزنی تعداد مجروح در تصادف موتورسیکلت و سواری در یک روستای آرادان

ایسنا/سمنان پنجشنبه ٩ فروردین ۱۴۰۳ حادثه تصادف یک دستگاه خودروی سواری با موتور در روستای ده سلطان از توابع شهرستان آرادان ٧ نفر مصدوم شدند. 

کارن یحیائی مسئول ستاد نوروزی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان ۹ فروردین با اعلام این خبر گفت: ساعت ١۴:٠۴ به دنبال تماس با مرکز ارتباطات،هدایت و پایش عملیات اورژانس پیش بیمارستانی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان بلافاصله چهار دستگاه آمبولانس زمینی از پایگاه های اورژانس پیش بیمارستانی داروآباد، آرادان شهرستان آرادان و مرکزی و فرهنگ شهرستان گرمسار و یک دستگاه آمبولانس جمعیت هلال احمر به محل حادثه اعزام شدند.

وی افزود: ۶ نفر از مصدومین حادثه که همگی سوار بر موتورسیکلت بودند ضمن دریافت خدمات فوریت های پزشکی، با توجه به شدت آسیب های وارده توسط آمبولانس های اورژانس پیش بیمارستانی شهرستان های آرادان و گرمسار و جمعیت هلال احمر جهت دریافت خدمات تخصصی تر به بیمارستان معتمدی گرمسار منتقل شدند.

مسوول ستاد نوروزی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان ادامه داد: همچنین یک نفر از مصدومین با توجه به شرایط و حال عمومی خوبی داشت حاضر به انتقال نشد و بعد از انجام مراحل قانونی مورد نیاز بصورت سرپایی درمان شد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  •  رکوردزنی تعداد مجروح در تصادف موتورسیکلت و سواری در یک روستای آرادان
  • جزئیات آتش‌سوزی در بازار حضرتی تهران
  • ببینید | اولین تصاویر از آتش‌سوزی شدید در بازار حضرتی تهران
  • (ویدئو) آتش‌سوزی در بازار حضرتی تهران
  • آتش‌سوزی در بازار حضرتی تهران
  • ۳۰۰۰ مأموریت و انتقال ۲۰۰۰ بیمار توسط آمبولانس در ایام نوروز
  • آتش گرفتن آمبولانس اورژانس در دزفول
  • هشدار حفاظت محیط زیست گیلان در خصوص خطر بروز آتش سوزی در طبیعت
  • هشدار آتش سوزی در مناطق جنگلی و تالابی گیلان
  • افزایش۳۰دستگاه خودرو عملیاتی و آمبولانس در علوم پزشکی کردستان