Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش حوزه استان ها خبرگزاری تقریب، محمود الله‌مرادی دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر کردستان صبح امروز در همایش طلایه‌داران، شوراهای امر به معروف ونهی از منکر ادارات و گروه‌های مطالبه‌گری و فعالان فضای مجازی ستاد امر به معروف ونهی از منکر کردستان با تسلیت ایام سوگواری حضرت فاطمه(س) اظهار داشت: در شرایطی قرار داریم که اکثر قدرت‌های دنیا از چند جهت نگاه‌شان به ایران است که بتوانند از پیشرفت آن جلوگیری کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی تصریح کرد: ایران به عنوان ام‌القرای جهان اسلام برای همه روشن شده که خیرخواه ملت‌های آزادیخواه است و این به دلیل کینه دشمنان به انقلاب را بیشتر می‌کند و این می‌طلبد همه همدل و همراه در کنار هم از اصول و آرمان‌های انقلاب دفاع کنیم.
الله مرادی عنوان داشت: در همین نقطه‌ای که سردار سلیمانی عنوان کردند که همه را ملت واحده در نظر بگیریم نه اینکه با نگاه تفرقه‌آمیز و و چنددستگی نگاه کنیم و این همان روشی است که نماینده ولی فقیه در کردستان دنبال می‌کنند و این بهترین روش برای اداره جامعه اسلامی است که ما همه علی‌رغم سلایق مختلف باید در کنار هم باشیم.

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر متذکر گردید: امروز عده‌ای از موج اختلاف‌افکنی و تفرقه‌افکنی به شدت سواستفاده می‌کنند و هر کس صدای وحدت و در کنار هم بودن را سرمی‌دهد به آن هجمه می‌کنند در حالی که حزب‌اللهی کسی است که همه را در دایره جمهوری اسلامی با هم ببیند و با این نگاه که احتمال دارد سلایق متفاوت باشد.

وی یادآور شد: یکی از مهم‌ترین کارکردهای ستاد امر به معروف ونهی از منکر و شوراها باید روی این اصل پایه‌گذاری شود که ما به دنبال ایجاد همگرایی، وحدت، همدلی و دوری از تفرقه در این شرایط حساس باشیم که انقلاب به این اصل مهم نیاز دارد.

الله مرادی در ادامه افزود: نکته مهمی در دولت جدید که با آن مواجه هستیم، عده‌ای تصورشان بر این است که مسوولیتی که در راس قرار گرفته‌اند باید همه کارها را انجام دهند و فردی که آمده رای داده‌ مسوولیت بگیرد.

وی عنوان کرد: اگر فردی هم از روی شناخت و بصیرت تذکر می‌دهد باید پیروی کنند و عمق مساله را ببینند نه اینکه به باندبازی و حزب‌گرایی توجه کنند.

این مسئول توضیح داد: امر به معروف و نهی از منکر فقط خلاصه در حجاب نیست، حجاب از اصولی است که باید رعایت شود بلکه وحدت امروز مهم‌ترین معروف است و هیچ اشکالی ندارد اگر نیرویی توانمند حتی از دولت گذشته هم بکارگیری شود.

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر ادامه داد: ما اگر حزب‌اللهی هستیم باید باید تابع رهبر باشیم که مصلحت را در راس می‌بینند و نظام را در یک کاسه خلاصه می‌کنند و این یک نکته مهم است.

وی با انقلابی خواندن تمامی جریانات فکری و گروه‌های درون انقلاب، گفت: شاید سلایق متفاوت باشد اما همه انقلابی هستند لذا باید همدست به دست هم بدهیم و مجموعه اجرایی را کمک کنیم.

الله مرادی گفت: به استاندار کردستان هم یک توصیه امر به معروفی می‌کنیم از نیروهایی استفاده کند که گره‌ها و مشکلات جامعه را حل کنند، اینکه من بخاطر رای به آقای رئیسی در جایگاهی قرار بگیرم که تخصص ندارم، خیانت است.

وی اظهار داشت: امروز شوراهای امر به معروف و نهی از منکر در ادارات و نهادها کارهای خوبی انجام می‌دهند، ما مشکلات زیادی داریم اینکه تصور شود با این همه شورا بازهم مشکلاتی وجود دارد، ظلم به افراد ساعی و تلاشگر در شوراهای ادارات است.

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر تصریح کرد: مطالبه‌گری را با تخریب و تهمت و مچ‌گیری مغایر می‌دانیم که گروه‌های مطالبه‌گری ما به آن توجه کنند چرا که ما به دنبال شناسایی آسیب‌ها و راهکارهای منطقی هستیم.

الله مرادی در پایان بیان داشت: در فضای مجازی باید حضور قوی و قدرتمند داشته باشیم و باید خود هم رعایت کنیم که این فضا محلی برای تهمت‌پراکنی و مچ‌گیری نشود.

انتهای پیام/

منبع: تقریب

کلیدواژه: دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر امر به معروف ونهی از منکر الله مرادی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.taghribnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تقریب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۷۰۴۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ایران بیشترین کشفیات موادمخدر دنیا را دارد

دکتر محمد جمالو افزود: ما با یک آلودگی جسمی، روانی و اجتماعی که هم پیش رونده و هم عود کننده است، روبرو هستیم که رهایی از آن بسیار دشوار است، لذا باید تلاش کنیم کسی وارد این بلیه خانمان سوز نشود.

معاون کاهش تقاضا و توسعه مشارکت‌های مردمی ستاد ادامه داد: برگزاری برنامه‌ها و جشنواره‌های ارزشمند این چنینی در همین راستا است تا بتوانیم از ظرفیت هنر در پیشگیری از اعتیاد استفاده کنیم.

جمالو بیان کرد: در دنیای امروز که پر از محتواست و ذهن انسان‌ها در حال فراگیری است، حتما ظرفیت هنر می‌تواند در بهترین شرایط، فراگیری را برای آنان ایجاد کند.

وی تاکید کرد: همچنین رساندن یک پیام کافی نیست بلکه ایجاد باورمندی در بین فرزندانمان خیلی مهم است به ویژه در آموزه‌های پیشگیری از اعتیاد باید این امر ایجاد شود.

معاون کاهش تقاضا و توسعه مشارکت‌های مردمی ستاد مبارزه با موادمخدر ادامه داد: هر زمان از زبان هنر استفاده کردیم، بیشترین موفقیت را کسب کردیم لذا باید مهمترین آموزه‌ها را با زبان آهنگین و شاعرانه در بین اذهان همه ایرانیان ایجاد کنیم.

جمالو تاکید کرد: اگر می‌خواهیم مضامین بسیار ارزشمند «پیشگیری از اعتیاد» را به جوانان و نوجوانان  ارائه کنیم، حتما باید از ظرفیت هنر به ویژه «ظرفیت ارزشمند شعر فارسی» استفاده کنیم که این جشنواره گام محکمی در این راستا خواهد بود.

وی افزود: هدف اصلی ما از برگزاری این جشنواره یک ریل گذاری اثرگذار است تا افراد با آموزه های پیشگیری از اعتیاد آشنا شوند.

معاون دبیرکل ستاد مبارزه با موادمخدر در پایان اظهار کرد: بهره‌مندی از ظرفیت هنر برای آموزش مهارت‌های ده گانه زندگی از جمله تصمیم گیری، حل مسئله، ارتباط موثر، خودآگاهی، مدیریت خشم، تفکر خلاق، تفکر انتقادی، همدلی و مدیریت استرس، بسیار موثر است و اگر کسی این مهارت‌ها را فرابگیرد، کمتر به سمت اعتیاد و دیگر آسیب‌های اجتماعی می‌رود.

منبع: خبرگزاری ایسنا

دیگر خبرها

  • لزوم اتحاد بین دستگاه‌های اجرایی برای تحقق توسعه لرستان
  • امربه معروف ونهی از منکر وظیفه همه آحاد جامعه
  • چه کسانی نهی از منکر را از حریم «منطق و عقل» دور کردند؟!
  • بودجه ستاد امر به معروف در سال گذشته چقدر بود؟
  • ستاد حجاب در سال ۱۴۰۲ به ریاست وزیر کشور تشکیل شد
  • یک زن، دبیر ستاد امر به معروف قدس شد
  • لزوم حمایت مقامات قضایی از اهداف مجمع امر به معروف و نهی از منکر
  • ایران بیشترین کشفیات موادمخدر دنیا را دارد
  • قدرت امت اسلامی در تحقق امت واحده و ایجاد جبهه واحد در مقابل صهیونیسم جهانی است
  • افشاگری دبیر ستاد امر به معروف: رئیسی دستور تشکیل ستاد حجاب را داد