Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از گرگان، محمود شکیبا رئیس اداره نظارت بر حیات وحش اداره کل حفاظت محیط زیست استان گلستان گفت:   اهالی بومی منطقه در دره شمالی خدر علیا کلاله لاشه یک قلاده پلنگ نر را کشف کردند. 

او ادامه داد: ماموران یگان حفاظت محیط زیست شهرستان کلاله با حضور در محل، لاشه پلنگ تلف شده را برای اقدمات بعدی به بیمارستان دامپزشکی واقع در شهر گرگان منتقل کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شکیبا گفت: هماهنگی‌های لازم با بیمارستان دامپزشکی شهر گرگان انجام شده و اقدامات لازم برای تهیه گراف و بررسی‌های لازم در خصوص علت مرگ در حال انجام است.

انتهای پیام/ق

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: پلنگ کشف جسد پلنگ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۷۰۷۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گرد همایی منطقه‌ای ائمه جمعه منطقه یک کشور در گلستان

نماینده ولی فقیه در گلستان و امام جمعه گرگان در این گردهمائی با بیان اینکه ائمه جمعه نمایندگان علما و بزرگان دین از صدر اسلام تا کنون هستند گفت: امروز هم ائمه جمعه نمایندگان نظام مقدس جمهوری اسلامی هستند و به همین دلیل بار مسئولیت آنان بسیار سنگین است.

آیت الله سید کاظم نورمفیدی افزود: انجام این وظیفه سنگین نیز پشتوانه قوی می‌خواهد و آن پشتوانه اتکال و اتکاء به خداوند خواهد بود.

او گفت: در دنیای امروز که جهان سلطه تمامی اصول و اعتقادات ادیان الهی را زیر پا گذاشته است اتکال و اتکاء به خداوند تحمل مشکلات را آسان می‌کند.

باشگاه خبرنگاران جوان گلستان گرگان

دیگر خبرها

  • ضبط ۷۰۰ کیلوگرم لاشه گوشت مرغ در کرمانشاه
  • بز‌های کوهی در منطقه حفاظت شده البرز مرکزی (فیلم)
  • (ویدیو) مشاهده یک قلاده پلنگ در دماوند
  • گرد همایی منطقه‌ای ائمه جمعه منطقه یک کشور در گلستان
  • حضور یک قلاده پلنگ در دماوند + ویدئو
  • جلوگیری از وقوع آتش سوزی در اراضی جنگلی سرخه حصار و خجیر
  • اقدامات پیشگیرانه برای جلوگیری از وقوع آتش‌سوزی در شرق تهران
  • کشف لاشه دو قوچ وحشی از شکارچیان غیرمجاز در قوچان
  • افتتاح بیمارستان دامپزشکی در شهرستان اردل
  • آغاز سرشماری قرقاول در استان گلستان