Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-23@08:23:40 GMT

رفع مشکل آب شرب بانه تا اردیبهشت ۱۴۰۱

تاریخ انتشار: ۲ دی ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۹۷۱۱۵۵

رفع مشکل آب شرب بانه تا اردیبهشت ۱۴۰۱

به گزارش خبرنگار مهر، اسماعیل زارعی کوشا روز پنج شنبه نخستین سفر خود به شهرستان‌های مختلف استان را از شهرستان مرزی بانه آغاز کرد و پس از تجدید میثاق با آرمان‌های والای شهدای این شهر به دیدار علما و روحانیون منطقه رفت.

وی در این دیدار اظهار داشت: رفع دغدغه آب شرب بانه از اولویت‌های کاری بنده بوده و در سریع‌ترین زمان ممکن این دغدغه مردمی رفع خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استاندار کردستان خاطرنشان کرد: نقش علما و روحانیون در هدایت افکار عمومی و پیشبرد امور جامعه همواره ویژه بوده و ماموستاهای کردستانی با پیگیری دغدغه‌های مردمی همواره گره گشای مشکلات آنها بوده اند.

زارعی کوشا افزود: رهنمودهای علما و روحانیون منطقه را در خصوص توسعه اقتصادی و ارتقای معیشت مردم به صورت راهبردی ویژه مدنظر قرار داریم و بدون شک در آینده‌ای نزدیک شاهد تحولاتی شگرف در حوزه‌های مختلف اقتصادی و تجاری در این شهر مرزی خواهیم بود.

استاندار کردستان تصریح کرد: بررسی وضعیت منطقه ویژه اقتصادی و آزاد تجاری بانه از دیگر اهداف این سفر است چرا که منطقه ویژه بانه تنها مختص بانه‌ای ها نیست بلکه اقدامی است که می‌تواند اقتصاد استان کردستان را متحول کند و زمینه ساز رونق اقتصادی استان باشد.

علما و روحانیون بانه‌ای نیز در این نشست خواستار توجه ویژه دولتمردان به مشکلات معیشتی و اقتصادی مردم شدند و از استاندار کردستان خواستند که با تلاش و همتی مضاعف برای رونق اقتصادی بانه گام بردارد و رفع دغدغه آب شرب این شهر را نیز در اولویت امور قرار دهد.

بهزاد رحیمی نماینده مردم بانه و سقز در مجلس شورای اسلامی نیز در این نشست از همراهی نمایندگان مجلس با استاندار کردستان و مجموعه دولت در استان برای کاهش مشکلات و عقب ماندگی‌ها خبر داد و گفت: انتظار نداریم همه مشکلات این منطقه در مدتی کوتاه رفع شود اما مردم انتظار دارند مدیران تمام توان خود را برای کاهش این مشکلات به کار گیرند.

وی افزود: جامعه روحانیت منطقه نیز در طول قرون متمادی نقشی ویژه در روشنگری جامعه داشته اند و رفع مشکلات و دغدغه‌های معیشتی آنها باید توسط دولت مدنظر قرار گیرد.

بازدید از محل درنظر گرفته شده برای منطقه آزاد تجاری بانه و دیدار با تجار و بازرگانان بانه‌ای از دیگر برنامه‌های اسماعیل زارعی کوشا در این سفر یک روزه بود.

دیدار با خانواده شهیدان قادرخان زاده و گفت و گو با جمعی از خانواده‌های شهدا و ایثارگران بانه‌ای دیگر برنامه استاندار کردستان در این شهرستان مرزی بود.

زارعی‌کوشا در جریان بازدید از سد عباس‌آباد بانه نیز اظهار کرد: اجرای خط انتقال آب از سد عباس‌آباد و ایستگاه پمپاژ در دست پی‌گیری است و مشکل آب این شهر تا اردیبهشت سال آینده و قبل از فصل گرما رفع می‌شود.

گفتنی است خبرگزاری مهر به عنوان اولین رسانه کردستان در ۱۴ شهریور ماه سال جاری در خصوص وضعیت بحرانی آب شرب بانه گزارشی با عنوان «آب سدهای بانه رو به اتمام است / آبرسانی با تانکر در شهر مرزی بانه» را منتشر کرد که با کم توجهی مسئولان استانی در آن موقع این وضعیت بحرانی ادامه داشت و هم اکنون بسیاری از محلات شهر مرزی بانه با جیره بندی آب شرب مواجه هستند و استاندار جدید کردستان نیز وعده رفع این دغدغه مردمی را تا اردیبهشت ماه سال آینده داده است.

کد خبر 5382668

منبع: مهر

کلیدواژه: شهرستان بانه آب شرب تامین آب شرب اسماعیل زارعی کوشا استانداری کردستان ویروس کرونا بوشهر شب یلدا آمار کرونا گرگان بارش باران کرمانشاه آتش سوزی واکسن کرونا بارش برف عکس استانها ایلام قاسم سلیمانی تبریز استاندار کردستان علما و روحانیون زارعی کوشا بانه ای آب شرب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۷۱۱۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سالن باستانی شهر نقنه دچار نقص فنی شد

به گزارش خبرنگار مهر، مجید شیرازی، صبح امروز در جلسه بررسی مسائل و مشکلات شوراهای اسلامی شهرستان بروجن، با اشاره به مشکلات ورزشی آن شهر گفت: سالن باستانی این شهر با توجه به اینکه تازه افتتاح گردیده متأسفانه با مشکل نشت آب از سقف روبرو شده و نیاز به ایزگام دارد.

وی افزود: محوطه سازی نمایندگی تربیت بدنی شهر نقنه، اختصاص ماسه جهت زمین والیبال ساحلی، بکارگیری نیروی انسانی جهت مجموعه ورزشی این شهر، احداث رختکن جهت زمین چمن و نصب روشنایی و پرژکتور برای زمین چمن از مطالبات مردمی هستند که از مسئولین خواستار رفع آنها می‌باشیم.

شیرازی با اشاره به خدمات اداره آب و فاضلاب شهرستان بروجن در شهر نقنه از عملکرد آن شرکت تقدیر و خواستار حل مشکل تأمین آب پارکینگ آن شد.

کد خبر 6084122

دیگر خبرها

  • اجرای ماده ۶۵ احکام دائمی توسعه کشور، راهگشای تولید در منطقه آزاد ماکو
  • بانه ، قطب تولید گوشت مرغ در استان
  • بازگشایی ترمینال سرخه حصار دغدغه ساکنان شرق پایتخت شد
  • چند راه حل برای یخچال فیلور
  • سالن باستانی شهر نقنه دچار نقص فنی شد
  • نامناسب بودن معابر، مشکل آزار دهنده معلولان کردستانی
  • کمبود تعمیرگاه تخصصی ویژه تاکسی‌ دغدغه رانندگان شد
  • آغاز حضور میدانی و عملیاتی مسئولین استانی و شهری برای رفع مشکلات شهر
  • مدیران عمرانی و شهرداری کرمانشاه برای حل مشکلات مردم به خط شدند
  • موانع و مشکلات اجرای نهضت ملی مسکن در کردستان برطرف می‌شود