Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/لرستان مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری لرستان، از ۱۹۰۰ میلیارد ریال اعتبار مصوبات سفر ریاست‌جمهوری به استان برای منابع طبیعی خبر داد.

شیرزاد نجفی، در جلسه شورای اداری از ۱۹۰۰ میلیارد ریال اعتبار مصوبات سفر ریاست جمهور برای منابع طبیعی، که ۱۶۰ میلیارد تومان اعتبار آن برای اجرای فعالیت‌های آبخیزداری، ۲۰ میلیارد تومان آن برای زوال بلوط و ۱۰ میلیارد تومان آن نیز برای تکمیل و احداث پاسگاه های شهرستان الیگودرز خبر داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به موضوع ارائه گزارش پیشرفت فیزیکی برنامه اقدام ۱۴۰۰-۱۴۰۳ و پیگیری مصوبات جلسه قبل، افزود: پیاده کردن برنامه‌های اجرایی در سال ۱۴۰۰، امتداد طرح پویش ۱۴ آبان تا پایان سال با مشارکت فرمانداران، بخشداران، بسیج، دهیاران و...، جشن کاداستر اراضی ملی در هفته منابع طبیعی، سامانه چوب و نحوه استفاده از سامانه، صدور مجوز و... از امورات مهمی است که باید در دستور کار همگان قرار بگیرد.

نجفی قطع درختان در حاشیه رودخانه را ممنوع دانست و گفت: در خصوص قطع درختان مثمر، متولی آن با جهاد کشاورزی است و باید با صدور مجوز از جهاد این امر صورت گیرد.

مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری لرستان بر پیشگیری از تخریب عرصه‌های جنگلی و مرتعی، برخورد قاطع با متخلفین و تقویت گشت‌های حفاظتی در خارج از وقت اداری تأکید کرد و افزود: مانیتورینگ خودروها حتماً پیگیری شود ضمن آن‌که در کنار آن، بیسیم و دیجیتال نیز باید راه‌اندازی شود.

وی ادامه داد: پیگیری بحث ممیزی مراتع و تعهدات آن حوزه، احاله مدیریت، زراعت چوب و مکان‌یابی آن، ممنوعیت ورود اره موتوری به عرصه‌های ملی، جذب همیار طبیعت، تهیه کتابچه سیمای منابع طبیعی شهرستان‌ها و... بسیار مهم است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اقتصادی منابع طبیعی و آبخیزداری لرستان منابع طبیعی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۷۱۲۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تخصیص ۶۰۰میلیارد تومان اعتبار به راه‌آهن اردبیل -میانه

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز اردبیل و به نقل از روابط عمومی، تشریفات و امور بین‌الملل استانداری اردبیل، پیگیری رفع مسائل و مشکلات و تأمین نیازمندی‌های استان از پایتخت، جزو برنامه‌های هفتگی سیدحامد عاملی، استاندار اردبیل است که در سال جدید هم ادامه یافت.
در جریان این پیگیری‌ها برای پروژه‌های مختلف از جمله ابرپروژه راه‌آهن اردبیل - میانه، ۶۰۰میلیارد تومان اعتبار به این پروژه تخصیص یافت.
گفتنی است، در سال گذشته نیز بیش از ۱۵۰۰میلیارد تومان اعتبار به ایرپروژه راه‌آهن اردبیل - میانه تزریق شده بود.

دیگر خبرها

  • افزایش ۴۱ درصدی مصوبات سفر رییس جمهور در حوزه آبرسانی گناباد
  • استاندار لرستان: وضعیت اعتبارات مصوباتی که به اتمام نرسیده‌اند، پیگیری می‌شوند
  • مسئولان مصوبات دور دوم سفر رئیس جمهور را پیگیری کنند
  • اختصاص ۴۵۰۰ میلیارد ریال اعتبار به پروژه‌های سفر رئیس‌جمهور به خراسان‌جنوبی
  • ۱۰ هزار میلیارد تومان اعتبار عمرانی استان سمنان افزایش یافت
  • پیگیری مصوبات و جذب اعتبارات سفر دوم رئیس‌جمهور به سمنان مانند سفر اول باشد
  • تکمیل پروژه‌های مصوبات سفر ملاک ارزیابی مدیران است
  • مدیران مصوبات سفر رئیس‌جمهور را پیگیری کنند
  • ۶ هزار میلیارد ریال اعتبار به راه‌آهن اردبیل - میانه اختصاص یافت
  • تخصیص ۶۰۰میلیارد تومان اعتبار به راه‌آهن اردبیل -میانه