Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فرارو»
2024-04-25@15:16:01 GMT

بارش 30 سانتی متری برف در مسیر اسالم - خلخال

تاریخ انتشار: ۲ دی ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۹۷۱۹۶۹

بارش 30 سانتی متری برف در مسیر اسالم - خلخال

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای گیلان با اشاره به بارش برف در تمامی محورهای کوهستانی استان گفت: بارش برف تاکنون در محور اسالم- خلخال به ۳۰ سانتیمتر رسیده است.

فریبرز مرادی پنجشنبه شب در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با بیان اینکه بارش برف در برخی محورها همچون اسالم- خلخال از صبح امروز آغاز شده است، اظهار داشت: بارش برف از عصر امروز در بعضی از محورها شدید شده که تاکنون در دیلمان نیز ۱۰ سانتیمتر و در ماسوله در حد سپید پوش شدن گزارش شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اظهار داشت: بر همین اساس رانندگان برای تردد در محورهای کوهستانی تجهیزات ایمنی و زمستانه از جمله زنجیرچرخ به همراه داشته باشند.

مرادی شرایط محورهای جلگه ای استان را نیز بارانی و لغزنده اعلام کرد و افزود: درحال حاضر، تمامی راههای استان به غیر از محور پونل – خلخال که بدلیل ایمنی کم از زمان بارش سنگین برف از مدتی قبل مسدود شده ، مابقی محورها باز و تردد در انها برقرار است.

وی از رانندگان خواست رانندگان بدلیل تاریکی ، کاهش دید افقی در شرایط وضعیت جوی بارانی و برفی جاده ها حتیاط لازم را داشته و با سرعت مطمئن حرکت و قوانین راهنمایی و رانندگی را به طور کامل رعایت کنند.

مدیرکل راهداری و حمل نقل جاده ای گیلان گفت: مردم می توانند قبل از تردد در جاده‌های استان، از طریق سامانه 141 مرکز مدیریت راه از تازه ترین وضعیت مطلع شوند.

هواشناسی گیلان روند کاهش دما ، باران ، وزش باد بعضی نقاط شدید و در ارتفاعات و دامنه ها بارش برف و کولاک را برای 48 ساعت آینده تا روز شنبه پیش بینی کرد.

منبع: فرارو

کلیدواژه: اسالم خلخال برف بارش برف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت fararu.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فرارو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۷۱۹۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدئو) بارش سنگین برف بهاری در جاده شاهرود - توسکستان

شاهرود- بارش برف محور شاهرود- توسکتان را سپید پوش و تردد خودرو‌ها را کند کرد.

به گزارش مهر، محور شاهرود- توسکستان در شمال شهرستان شاهرود امروز میزبان بارش نسبتاً سنگین برف بود آن هم در زمانی که پنج روز از اردیبهشت ماه نیز گذشته است. محور توسکستان در محدوده استان سمنان مسدود نیست، اما تردد بدون زنجیر چرخ نیز در بخش‌های وسیعی از آن امکان ندارد. این جاده شاهرود را به گرگان متصل می‌کند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی tags # بارش برف سایر اخبار آیا قدرت‌های فوق‌بشری واقعیت دارند؟ چطور انسان به این قدرت‌ می‌رسد؟ بعد از فضا چه چیزی وجود دارد، جهان کجا تمام می‌شود؟! (تصاویر) مرکز واقعی جهان کجا است؟ فضانوردان چگونه در فضا دستشویی می‌کنند؟ | سرنوشت مدفوع انسان در فضا چه می‌شود؟

دیگر خبرها

  • استمرار محدودیت‌های ترافیکی پایان هفته در جاده‌های مازندران
  • مسدود شدن محورهای منتهی به شهرستان زیرکوه/جاده قاین لغزنده است
  • (ویدئو) بارش سنگین برف بهاری در جاده شاهرود - توسکستان
  • همه جاده‌های گلستان باز است/تردد در محور توسکستان فقط با زنجیرچرخ
  • آغاز عملیات تعریض جاده کوشکک در گتوند
  • جاده‌ها لغزنده است رانندگان احتیاط کنند
  • کامیون‌های حامل بار اضافه در مسیر خلخال - پونل توقیف شدند
  • عبور قطار از فاصله چند سانتی‌متری ساختمان‌ها + فیلم
  • جاده هراز بازگشایی شد
  • مسدود شدن یک جاده مهم به دلیل باران شدید و ریزش سنگ | تا اطلاع ثانوی هر دو مسیر رفت و برگشت بسته است