Web Analytics Made Easy - Statcounter

مجتبی عبداللهی  استاندار البرز  درحاشیه نشست تعیین تکلیف و انعقاد قرارداد واگذاری بیمارستان امام خمینی (ره) به بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: برای این موضوع جلسه بسیار خوب و صمیمی برگزار شد و هدف مشترک طرفین احیا و حل مشکلات بیمارستان بود.

وی افزود: مشکل دیرینه بیمارستان امام خمینی (ره) کرج  در جلسه امشب حل شد و همه مصمم هستیم این بیمارستان فوق  با تمام توان و نگاه جدید به مردم شهید پرور و ولایتمدار البرز خدمات ارایه دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استاندار البرز اضافه کرد: امید است با اقدامات و برنامه هایی که در دستور کار داریم بتوانیم بستری فراهم کنیم که مردم البرز خدماتی را که شایسته آن هستند، دریافت کنند.
بیمارستان امام خمینی (ره) با توان توان به مردم البرز خدمات خواهد داد

نماینده ولی فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور دراین نشست گفت: بیمارستان امام خمینی (ره) برای خدمات رسانی به مردم شریف البرز به ویژه خانواده های  معظم شهدا و ایثارگران به جایگاه اصلی خود باز می گردد.

حجت الاسلام والمسلمین یوسفعلی شکری، افزود: همت استاندار البرز، رییس دادگستری استان و دادستان کرج، مدیر کل اطلاعات و تمام مسوولان مربوطه دست به دست هم دادتا مشکلات بیمارستان را حل کنیم.

وی ادامه داد: توافق های نهایی صورت گرفت و مشکلات را گام به گام حل خواهیم کرد.

 شکری گفت: تمام توان خود را گذاشتیم که مسایل این بیمارستان حل شود.

رییس کل دادگستری استان البرز گفت: با تلاش مجموعه استان، توافقاتی صورت گرفت و بیمارستان به طور کل به بنیاد شهید و امور ایثارگران واگذار شد تا مشکلات حل شود و مردم از خدمات درمانی این بیمارستان برخوردار شوند.

حسین فاضلی هریکندی افزود: مدت ۲ سال است که دادگستری استان البرز در موضوع حل مشکلات دیرینه بیمارستان امام خمینی (ره) کرج ورود کرده است.

وی ادامه داد: مسایل حقوقی در این زمینه وجود داشت و با جدیت رسیدگی شد و پیگیری های متعددی از سوی استاندار  و قوه قضاییه برای حل موضوعات صورت گرفت.

رییس کل دادگستری استان البرز گفت: در دوران پیک شیوع کرونا این بیمارستان خدمات ارایه نمی داد از این رو مورد بازدید رییس  قوه قضاییه قرار گرفت.

وی افزود: با تلاش مجموعه استان البرز توافقاتی صورت گرفت و بیمارستان به طور کل به بنیاد شهید و امور ایثارگران واگذار شد تا مشکلات حل شود و مردم از خدمات درمانی این بیمارستان برخوردار شوند.

فاضلی هریکندی گفت: دستگاه قضا در هر کجا که نیاز باشد برای حل مشکلات مردم حاضر و پیگیر است.

بیمارستان ۵۰۰ تختخوابی امام خمینی (ره) وابسته به بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور و سازمان همیاری شهرداری های استان البرز از اواخر دهه ۸۰ بنا به عللی دچار مشکل درآمدی و ناتوانی در پرداخت حقوق کارکنان خود شد که این امر با گلایه ها و اعتراض های کارکنان مجموعه همراه بوده است.

این مجموعه در دهه ۸۰ حدود ۶۵۰ کارمند ، پزشک و پرستار داشت که حدود ۳۵۰ نفر آنان بازنشسته شدند و اکنون دارای نزدیک به ۳۰۰ نفر پرسنل است.

برچسب‌ها مجتبی عبداللهی قوه قضاییه استانداری البرز

منبع: ایرنا

کلیدواژه: مجتبی عبداللهی قوه قضاییه استانداری البرز مجتبی عبداللهی قوه قضاییه استانداری البرز بنیاد شهید و امور ایثارگران بیمارستان امام خمینی دادگستری استان استان البرز صورت گرفت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۷۲۰۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لزوم ارتقاء مرکز جامع سلامت اشترینان به بیمارستان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان لرستان، بخش اشترینان بروجرد با ۳۸ روستا و جمعیتی بالغ بر ۴۰ هزار نفر تنها یک درمانگاه دارد که این امر موجب به وجود آمدن مشکلاتی برای مردم ساکن در این بخش شده است.
این در حالی است که اهالی روستا‌های اطراف نیز برای استفاده از خدمات درمانی به مرکز اشترینان مراجعه می‌کنند که به علت کمی امکانات این مرکز مجبور به عزیمت به سمت بروجرد می‌شوند.
مسئول مرکزجامع سلامت اشترینان با تائید مشکلات مردم اشترینان در زمینه خدمات درمانی گفت: یک درمانگاه مشکلات مردم این منطقه را رفع نمی‌کند و جوابگوی نیاز‌ها نیست.
سیاحی افزود: در روزه‌های تعطیل بیماران از روستاه‌های اطراف به این درمانگاه مراجعه می‌کنند که جمعیتی بالغ بر ۱۰ هزار نفر به شهر اشترینان اضافه می‌کند که ضرورت ساخت بیمارستان را دوچندان می‌کند.
جمعیت بخش اشترینان بدون احتساب ۳۸ روستای مجاورآن پنج هزار و ۵۷۸ نفر است.
همچنین به دلیل قرار گرفتن اشترینان در مسیر جاده اصلی غرب به شرق و حادثه خیز بودن این محور بخش اشترینان نیازمند یک بیمارستان برای حل مشکلات مردم است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • بهترین راه برای برطرف شدن معضلات اجتماعی استفاده از ظرفیت‌های مردمی است
  • لزوم ارتقاء مرکز جامع سلامت اشترینان به بیمارستان
  • اجازه ندهید حتی یک کودک از تحصیل جا بماند
  • کلینیک تخصصی خیر ساز بیمارستان امام حسین (ع) محمدشهر افتتاح شد
  • نیاز ۲۹۰ همتی برای حل مشکلات خانواده ایثارگران
  • برای حل مشکلات لرستان، تمام‌قد در کنار دولت ایستاده‌ایم
  • بانک ملی ایران پیشگام در حمایت توسعه خدمات بهداشتی و درمانی
  • حفظ ارزش‌های اسلامی را سرلوحه کار خود قرار دهیم
  • ایرانیان در سال گذشته ۷۰۰ میلیارد تومان صدقه دادند
  • توزیع متوازن خدمات محله‌ای و عمرانی در محلات کم‌برخوردار تبریز