Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش پنجشنبه شب ایرنا از دادسرای عمومی و انقلاب تهران، صالحی به همراه معاون خود در صحنه حادثه بازار گل شهید محلاتی حاضر شد.

دادستان عمومی و انقلاب تهران با حضور در محل حادثه، دستور فوری برای تشکیل پرونده قضایی صادر کرد و بر این اساس مقرر شد تیم کارشناسی در محل حضور یافته و این موضوع را به صورت دقیق بررسی و اظهار نظر کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

صالحی همچنین خواستار رسیدگی سریع و دقیق به این پرونده شد و دستورات لازم را برای تعیین بازپرس ویژه و تحقیقات فوری پیرامون این موضوع صادر کرد.

به گزارش ایرنا، حادثه انفجار و آتش سوزی در بازار گل شهید محلاتی تهران دو کشته برجا گذاشت.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران روز پنجشنبه به خبرنگار ایرنا گفت: ساعت ۱۴ و ۵۰ امروز این حادثه آتش سوزی در خیابان زمزم تقاطع شهید محلاتی به سامانه ۱۲۵ اعلام شد و بی‌درنگ مأموران چهار ایستگاه آتش نشانی به همراه تانکر آب به محل حادثه اعزام شدند.

سیدجلال ملکی افزود: در این حادثه یک باب مغازه دچار انفجار گاز شده بود که بر اثر این حادثه چندین مغازه دچار آتش‌سوزی و تخریب شدند. 

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران با بیان اینکه در این واقعه، دو نفر کشته و چندین نفر نیز دچار مصدومیت شدند گفت: عملیات مهار آتش به پایان رسید اما عملیات آواربرداری و جستجوی افراد ادامه دارد.

بازار گل شهید محلاتی در شرق پایتخت قرار دارد که این بازار تاکنون چندین مرتبه دچار آتش‌سوزی شده و یکی از بازارهای نا ایمن تهران محسوب می شود.

برچسب‌ها سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران شهرداری تهران قوه قضاییه

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران شهرداری تهران قوه قضاییه سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران شهرداری تهران قوه قضاییه بازار گل شهید محلاتی شهرداری تهران آتش نشانی آتش سوزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۷۲۰۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جزئیات تکمیلی حادثه آتش‌سوزی در انبارهای شهرری اعلام شد

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران گفت: آتش در انبارهای منطقه شهرری مهار شد، مورد مصدومیت و تلفات جانی تاکنون نداشتیم.

سید جلال ملکی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به جزئیات تکمیلی حادثه آتش سوزی اظهار کرد: دو انبار مسقف به وسعت ۵۰۰ متر در کنار یکدیگر میان چندین انبار دچار آتش‌سوزی شد.

وی افزود: آتش شعله‌ور بود، وسعت ۱۰۰۰ متری در فضای باز وجود داشت، یکی از انبارها مملو از افشانه و اسپری بود، موادی که قابل اشتعال و انفجار است، سقف‌ها هم دچار آتش‌سوزی و آتش‌نشانان آتش را خاموش کردند.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران گفت: انبار کناری لوازم یدکی دوچرخه بود، بخش زیادی از آتش خاموش و تحت کنترل است، خطر سرایت به اطراف وجود ندارد.

وی با اشاره به تعداد مصدومان تصریح کرد: مورد مصدوم و تلفات جانی نداشتیم و از گسترش آتش به انبارهای مجاور جلوگیری و ۱۰ کانتینر بزرگ در داخل حیاط بود یکی از آن‌ها چون در کنار انبار لوازم یدکی دوچرخه بود، آتش گرفت و خاموش از سرایت به دیگر کانتینرها جلوگیری شد.

کد خبر 747982

دیگر خبرها

  • جزئیات تکمیلی حادثه آتش‌سوزی در انبارهای شهرری اعلام شد
  • آخرین جزئیات از آتش سوزی خیابان شهید رجایی/ آتش تحت کنترل است
  • یک انبار کالا در جنوب تهران طعمه آتش شد
  • آتش سوزی گسترده انبار کالا در جنوب تهران
  • توضیحات آتش‌نشانی قزوین درباره حادثه‌ شهادت یک آتش‌نشان
  • نتایج بررسی آتش‌سوزی خیابان شهید انصاری قزوین چه بود؟
  • نجات جان ۲۳ نفر در حادثه آتش‌سوزی آپارتمان ۶ طبقه در قم/مصدومیت آتش‌نشان قمی
  • جزییات آتش سوزی در انبار بیمارستان امام حسین
  • جزییات آتش‌سوزی در انبار بیمارستان امام حسین
  • آتش‌سوزی در بیمارستان امام حسین تهران