Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از ساری، علی سهرابی معاون پژوهش، برنامه ریزی و توسعه منابع آموزش و پرورش مازندران سود سپرده صندوق ذخیره فرهنگیان به حساب بازنشستگان مهرماه ۱۴۰۰ به حساب آنان نزد بانک ملی واریز شده است.

او گفت: میانگین واریزی برای این دسته از بازنشستگان مبلغ ۲۴ میلیون تومان بوده است. این در حالی است که میانگین واریزی اعضاء به صندوق ۶ میلیون تومان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



سهرابی گفت: مبلغ پرداختی شامل واریزی عضو، واریزی دولت و سود ناشی از فعالیت‌های اقتصادی صندوق ذخیره فرهنگیان است که به حساب ۴۳ هزار و ۴۶۸ نفر از فرهنگیان کشور واریز شده است.

او گفت:حداکثر پرداختی مبلغ ۶۰ میلیون تومان بوده است که این رقم همه دریافتی فرهنگیان مذکور نیست، زیرا سود سال مالی منتهی به ۳۱ شهریور ۱۴۰۰ پس از تقسیم در بین اعضای صندوق، به حساب بازنشستگان نیز واریز خواهد شد و میزان دریافتی آنان نیز افزایش می‌یابد.

سهرابی گفت: فرهنگیان عضو صندوق ذخیره برای بهره مندی کامل از سهم دولت و سود آوری موسسه میزان واریزی ماهانه خود را تا سقف ۵ درصد افزایش دهند و همچنین تعداد اندک فرهنگیانی که هنوز عضو صندوق ذخیره فرهنگیان نشده اند، در اسرع وقت نسبت به عضویت در موسسه اقدام کنند.
انتهای پیام/س

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: آموزش و پرورش مازندران صندوق ذخیره فرهنگیان بازنشستگان کشوری صندوق ذخیره فرهنگیان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۷۲۷۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش ۳۰ درصدی مستمری مددجویان کمیته امداد

رضا طوسی گفت: در فروردین ماه ۱۰۷ میلیارد تومان  مستمری مددجویان تحت پوشش کمیته امداد به حساب آنها واریز شد.

مدیر کل کمیته امداد استان کردستان از افزایش ۳۰ درصد مستمری مددجویان خبر داد و گفت: با افزایش این میزان مستمری، مددجویان یک نفره یک میلیون تومان، دو نفره یک میلیون و ۴۲۰ هزار تومان، سه نفره دو میلیون تومان، چهار نفره دو میلیون و ۵۵۰ هزار تومان و پنج نفره به بالا سه میلیون و ۱۵۰ هزار تومان دریافت خواهند کرد.

وی بیان کرد: این نهاد خدماتی همچون اشتغال، مسکن، درمان، تحصیل، جهیزیه و کمک به ازدواج ارائه می دهد.

در سال گذشته نیز ۸۳۵ میلیارد تومان مستمری و کمک معیشتی ماهیانه به حساب ۷۱ هزار خانوار تحت حمایت واریز شد.

باشگاه خبرنگاران جوان کردستان سنندج

دیگر خبرها

  • سقف مهربانی در بانک ملی ایران بلند است
  • متقاضیان وام ۳۰۰ میلیونی بخوانند
  • فیش حقوقی بازنشستگان فرهنگی | دانلود سریع فیش حقوقی بازنشستگان فرهنگی + لینک ورود به سامانه فیش حقوقی فرهنگیان my.medu.ir
  • سود سپرده های بانکی در سال ۱۴۰۳
  • زمان واریز یارانه نقدی فروردین ۱۴۰۳ + جدول واریزی تمامی دهک‌ها
  • تغییر محدوده نوسان قیمت صندوق های طلا در روز جاری
  • افزایش ۳۰ درصدی مستمری مددجویان کمیته امداد
  • برای این افراد یارانه۴۰۰ هزار تومانی واریز شد
  • ۱۰۷ میلیارد تومان به حساب مددجویان کردستانی واریز شد
  • یارانه دهک‌ های ۱ تا ۳ واریز شد