Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا-رئیس سازمان جهادکشاورزی استان آذربایجان شرقی با بیان توانمندیهای مهندس ایاز برنو در مدیریت صنایع تبدیلی وغذایی سازمان، وی را به عنوان سرپرست معاونت توسعه بازرگانی و صنایع کشاورزی سازمان جهاد کشاورزی استان منصوب کرد.

به گزارش خبرنگار ما در تبریز، مهندس اکبر فتحی در جلسه معارفه سرپرست معاونت توسعه بازرگانی و صنایع کشاورزی سازمان ، به ایجاد معاونت جدید در سازمان جهاد کشاورزی در راستای اجرای قانون تمرکز وظایف جهادکشاورزی اشاره کرد و گفت: با توجه به انتزاع وظایف توزیع و نظارت بر بازار محصولات اساسی از وزارت صمت و ضمیمه آن وظایف به وزارت جهادکشاورزی، کل زنجیره تامین ، توزیع و نظارت محصولات اساسی به وزارت جهاد کشاورزی واگذار شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی افزود: بر این اساس نیاز به ایجاد معاونت جدید در ساختار وزارت جهاد کشاورزی بود که با عنوان معاونت توسعه بازرگانی و صنایع کشاورزی پیش بینی شده است.

  مهندس فتحی با بیان زیر مجموعه معاونت پیش بینی شده گفت: این معاونت سه مدیریت مجزا داشته که شامل توسعه بازرگانی، صنایع تبدیلی و بازرسی و نظارت بر کالاهای اساسی و محصولات کشاورزی می باشد.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان با بیان توانمندیهای مهندس ایاز برنو در مدیریت صنایع تبدیلی و غذایی سازمان و انتصاب وی به سرپرستی معاونت توسعه بازرگانی و صنایع کشاورزی سازمان گفت: این مسئولیت شامل وظایف سنگینی بوده و با توجه به در دیدرس مردم بودن آن، باید با تمام توان، انرژی و علم برای اجرای دقیق آن تلاش کرد.

مهندس فتحی در ارتباط با تامین نیروی معاونت توسعه بازرگانی و صنایع کشاورزی گفت: تعدادی از نیروها از کارشناسان اداری سازمان جهاد کشاورزی بوده که پست سازمانی تعیین شده ای دارند و تعدادی از نیروها از سازمان صمت استان و تعدادی برابر تفاهم نامه با بسیج مستضعفان از این نهاد جهت نظارت تامین خواهد شد.

وی افزود: 40 نفر از سازمان صمت و 40 نفر از بسیج مستضعفان در سازمان جهاد کشاورزی فعالیت خواهند کرد و 50 درصداین نیروها در سازمان و 50 درصد در مراکز شهرستان ها انجام وظیفه خواهند کرد.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان با بیان اینکه اقدامات زمانی نتیجه خواهد داد که امکان و اعتبار لازم برای اجرای برنامه ریزیهای پیش بینی شده وجود داشته باشد، افزود: کارکنان این معاونت باید با بررسی دقیق و فنی چالش ها و نظارت های روزانه در سطح شهرستانها و مرکز استان سعی کنند مشکلات معیشتی مردم جامعه را حل و فصل کنند.

وی با بیان اینکه نظارتها باید به گونه ای باشد که شفاف سازی در بازار اتفاق بیفتد تاکید کرد: باید سامانه ای طراحی شود که در آن کلیه اقلام اساسی و محصولات کشاورزی درج شده و قابل رویت برای بازرسان و ناظران باشد و این سامانه به سیستم صندوق مکانیزه مجهز شوند تا امر نظارت و بازرسی به طور دقیق انجام گیرد.

مهندس فتحی با اشاره به کلمه جهاد در نام وزارت جهاد کشاورزی گفت: کلیه کارکنان این وزارتخانه باید به احترام خون شهدا و ایثارگران از جان گذشته که برای حفاظت از آب و خاک و ناموس کشورشان جان خود را فدا کرده و برای آبادانی مملکت دست به اقدامات جهادی زده اند، باید با تمام توان راه این دلیرمردان و زنان را ادامه داده و برای حل کلیه مشکلات و چالشهای موجود این حوزه تلاش کنند.

وی افزود: وزارت جهاد کشاورزی از جمله وزارتخانه هایی است که با روحیه جهادی سعی در اجرای وظایف محول نموده است و امروز بعد از سپرده شدن وظیفه توزیع و نظارت کالاهای اساسی و محصولات کشاورزی بر این وزارت، نباید اتفاقی بیفتد که نام این وزارتخانه را خدشه دار نماید.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان افزود: جهاد کشاورزی بایستی با نظارت و بازرسی از مرحله تولید و توزیع محصولات کشاورزی و اساسی جامعه تا به دست مصرف کننده، می تواند با حذف دلالان، واسطه ها و برخی افراد متخلف از افزایش قیمت بی دلیل این محصولات جلوگیری کند.

گفتنی است در پایان این جلسه آقای مهندس ایاز برنو  به عنوان سرپرست معاونت تازه تاسیس توسعه بازرگانی و صنایع کشاورزی سازمان جهاد کشاورزی استان آذربایجان شرقی معرفی و منصوب شد.












منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: جهاد کشاورزی معاونت توسعه بازرگانی و صنایع کشاورزی سازمان جهاد کشاورزی استان وزارت جهاد کشاورزی رئیس سازمان جهاد محصولات کشاورزی سرپرست معاونت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۷۳۴۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز برداشت غلات از مزارع فراشبند


به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس، سرپرست مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان فراشبند گفت: برداشت گندم و جو از مزارع دشت دژگاه بخش دهرم آغاز شده است و تا اوایل خرداد  در بخش مرکزی ادامه دارد.
سید حسن موسوی افزود: در سال زراعی جاری در شهرستان فراشبند ، ۱۰ هزار و ۳۱۰ هکتار گندم دیم، پنج هزار هکتار گندم آبی، ۱۵۰ هکتار جو آبی و هزار هکتار جو دیم کشت شده است.
به گفته وی، پیش‌بینی می‌شود ۲۰ هزار تن گندم و ۴۰۰ تن جو از مزارع این شهرستان برداشت شود.
سرپرست مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان فراشبند گفت: در حال حاضر با توجه به اقدامات و پیگیری‌های انجام شده سه مرکز خرید فعال در این شهرستان آماده خرید گندم از کشاورزان منطقه است.

دیگر خبرها

  • گروه هوش مصنوعی سازمان جهاد کشاورزی فارس تشکیل شود
  • با کشت هر گونه محصولات زراعی با آب غیرسالم برخورد می‌شود
  • همایش دریافت کد شناسه محصولات کشاورزی در مرودشت
  • سعید احمدی پویا سرپرست معاونت نظارت شرکت شاپرک شد
  • تکمیل ۱۵۰۰واحد نیمه‌تمام صنایع تبدیلی اولویت وزارت جهاد کشاورزی
  • ۵۶ هزار هکتار از اراضی پلدختر زیر کشت محصولات کشاورزی رفت
  • صنایع کوچک روستایی در استان همدان توسعه می‌یابد
  • برداشت محصولات کشاورزی در نقاط مختلف استان بوشهر نظارت می‌شود
  • انتصاب نمایندگان قوه قضاییه در شورای نظارت بر صداوسیما
  • آغاز برداشت غلات از مزارع فراشبند