Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-03-29@08:08:42 GMT

آتش‌سوزی مرگبار یک لنج مسافربری در بنگلادش

تاریخ انتشار: ۳ دی ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۹۷۳۹۳۷

آتش‌سوزی مرگبار یک لنج مسافربری در بنگلادش

آتش سوزی در یک لنج مسافربری در بنگلادش تاکنون منجر به کشته شدن بیش از ۳۵ نفر شده است.

به گزارش مشرق به نقل از رویترز، یک مقام رسمی بنگلادش از کشته شدن دستکم ۳۸ نفر درپی وقوع آتش سوزی در یک لنج مسافربری در رودخانه سوگاندا خبر داد.

کلام حسین بویان، افسر آتش نشانی در جنوب جالاکاتی، منطقه ای که آتش سوزی در حوالی ساعت ۳ صبح اتفاق افتاد گفت: تاکنون موفق به پیدا کردن ۳۸ جسد شده‌ایم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشتر بخوانید

عکس/ طوفان وحشتناک در بنگلادش

به گفته مقامات، آتش سوزی از موتورخانه این لنج آغاز شد که به سمت بارگونا در حال حرکت بود.

ظهور علی، مدیر منطقه جالاکاتی نیز گفته که به دلیل انتقال بیش از ۵۰ نفر به بیمارستان ، مفقود شدن تعدادی از مسافران و وخامت حال برخی از آسیب دیده‌ها، احتمال افزایش تعداد تلفات وجود دارد.

هنوز علت این آتش سوزی مشخص نشده و تحقیقات در این باره ادامه دارد.

منبع: تسنیم

منبع: مشرق

کلیدواژه: بازار خودرو بورس قیمت آتش سوزی بنگلادش لنج حوادث بین الملل خودرو قیمت های روز در یک نگاه حوادث سلامت آتش سوزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۷۳۹۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پارک‌سوار شمالی شهر قم ساماندهی می‌شود

مدیرعامل سازمان پایانه‌های مسافربری شهرداری قم با اشاره به ساماندهی پارک‌سوار شمالی گفت: ادامه ساماندهی این پارک‌سوار طی سال ۱۴۰۳ انجام می‌گیرد.

زین‌العابدین قراچورلوی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در قم با اشاره به ساماندهی پارک سوار شمالی اظهار کرد: ادامه ساماندهی این پارک سوار طی سال ۱۴۰۳ انجام می‌گیرد.

وی افزود: مجتمع تعمیرگاهی طی سال ۱۴۰۳ ایجاد می‌شود که یکی از کارکردهای پایانه‌ها برای ارائه خدمات بیشتری است، همچنین ساماندهی پیاده‌راه‌سازی پارک سوار شمالی از دیگر اقدامات سال جاری است.

مدیرعامل سازمان پایانه‌های مسافربری شهرداری قم با اشاره به اقدامات برنامه‌ریزی شده برای ارتقای سطح خدمات‌رسانی در پارک سوار شمالی شهر قم ابراز کرد: مجتمع خدماتی، رفاهی و تجاری در پارک سوار شمالی لحاظ شده است تا نیازهای زائران برطرف شود.

قراچورلوی گفت: مجتمعی در ابتدای پایانه مرکزی خیابان شهید خداکرم در حال طراحی است که در نظر داریم در این فضا جایگاه سوخت در این مکان برای ماشین‌های سنگین ایجاد کنیم.

وی افزود: مجوزهای لازم برای ساخت این مجتمع اخذ شده است و جزو پروژه‌های عمرانی سازمان پایانه‌های مسافربری شهرداری قم در سال ۱۴۰۳ خواهد بود.

کد خبر 739340

دیگر خبرها

  • فیلم| حادثه مرگبار برای یک اتوبوس مسافربری در آلمان
  • جابجایی بیش از ۳۵ هزار مسافر از پایانه مسافربری قزوین
  • (ویدئو) حادثه مرگبار برای یک اتوبوس مسافربری در آلمان
  • تصویری از متهمان عملیات ترویستی مسکو که جنجالی شد
  • کشوری که از ویرانه اقتصادی به قطب نساجی جهان تبدیل شد
  • وضعیت عجیب قطار مسافربری در هند (فیلم)
  • وضعیت عجیب قطار مسافربری در هند + فیلم
  • وقوع اولین فقره آتش سوزی جنگلی در مازندران
  • قطار‌های نوروزی در مسیر مشهد ۴ رام افزایش یافت
  • پارک‌سوار شمالی شهر قم ساماندهی می‌شود