Web Analytics Made Easy - Statcounter

سالار قاسمی روز جمعه  در گفت و گو با ایرنا اظهارداشت: برگزاری این نشست مشترک برای پیگیری مطالبات فرهنگیان استان البرز با توجه به تجمع های صورت گرفته معلمان در استان البرز ضروری است.

وی با اشاره به اینکه یکی از درخواست های معلمان معترض به طرح رتبه بندی معلمان در استان البرز را تشکیل این نشست در فضایی مناسب تشکیل می دهد،خاطرنشان کرد: شاغلان و بازنشستگان آموزش و پرورش انتظار دارند در نشست با مسوولان استانی پیگیر مطالبات خود در طرح رتبه بندی معلمان شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

قاسمی  بیان داشت: برگزاری این نشست تخصصی می تواند نقش موثری در بررسی و فرآیند آخرین تحولات و اتفاقات راجع به رتبه بندی و همسان‌سازی حقوق معلمان در طرح رتبه بندی معلمان که در روزهای اخیر به تصویب مجلس شورای اسلامی رسیده است، داشته باشد.

وی تصریح کرد: در این نشست نمایندگان شاغلان و بازنشستگان آموزش و پرورش توقعات خود را از جمله نمایندگان استان البرز در مجلس شورای اسلامی مطرح می کنند.

وی یادآورشد: مطالبات معلمان در قالب طرح رتبه بندی نباید به موج سواری عده ای فرصت طلب که از جنس معلم بویژه دراستان البرز نیستند، تبدیل شود.

قاسمی ادامه داد: تشکیل این نشست موجب می شود تا مسائل مهمی از جمله همسان سازی، رتبه بندی فرهنگیان، حق و حرمت معلم در جامعه مورد بحث و بررسی قرار گیرد.

مدیرکل آموزش و پرورش البرزبا بیان اینکه نظام به تمام اقشار بویژه معلمان توجه خاص دارد،اضافه کرد: اجرای کامل طرح رتبه بندی و همسان سازی حقوق مهمترین مطالبه معلمان بوده که این قشر برای تحقق آن از مسوولان انتظار نگاه ویژه به موضوع دارند.

وی افزود: معلمان انتظار دارند موضوع مهم رتبه بندی آنان  با جدیت از سوی وزارتخانه مورد پیگیری قرار گیرد تا نتیجه مطلوب حاصل شود.

قاسمی عنوان کرد: همانطور که رهبر معظم انقلاب فرمودند، آموزش و پرورش زیر بنای نظام است و اساس توسعه هر کشوری از این نهاد انجام می‌شود.

وی با بیان اینکه رتبه بندی معلمان و معیشت فرهنگیان ۲ موضوع مهم پیش روی وزیر آموزش و پرورش است، تصریح کرد: در سال‌های اخیر شرایط زندگی و معیشت فرهنگیان دچار مشکلاتی شده بود در حالی که باید فرهنگیان به جای دغدغه معیشت به دنبال مسائل آموزشی و یافته‌هایی علمی و جدید این بخش باشند.

وی گفت: آموزش و پرورش آینه ی تمام نمای آینده کشور است و شادابی و نشاط جامعه حول محور معلمان با انگیزه می چرخد.

مدیرکل آموزش و پرورش البرز یادآورشد: جایگاه معلمان در نقش پذیری و الگو برداری دانش آموزان بی بدیل و تاثیر گذار است و تبیین جایگاه معلمان از نگاه حاکمیت می بایست توسعه محور باشد.

وی اظهار داشت: هویت بخشی به آموزش و پرورش توسط معلمان خوب صورت می پذیرد و امروز معلمان خلاق و مبتکر می توانند در جایگاه آموزش و پرورش تاثیر گذار باشند که این مهم نیازمند حمایت از این قشر فرهیخته است.

قاسمی خاطرنشان کرد: هدف اصلی طرح رتبه بندی فقط  افزایش حقوق نیست بلکه ارتقای انگیزه معلمان در دستیابی به صلاحیت‌های بالاترو ارتقای آموزش مدنظراست.

وی تاکید کرد: به معلمان نباید نگاه کارمندی داشت زیرا این قشر فرهیخته وظیفه تربیت یک نسل و آینده‌سازان کشور را برعهده دارند.

استان البرز بیش از ۵۰ هزار معلم شاغل و بازنشسته  با ۵۱۲ هزار دانش آموز دارد.

برچسب‌ها مدارس البرز فرهنگیان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: مدارس البرز فرهنگیان مدارس البرز فرهنگیان رتبه بندی معلمان طرح رتبه بندی آموزش و پرورش استان البرز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۷۴۱۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معلمان ایلامی در انتظار اجرای طرح مهرآفرین

طرح مهرآفرین به جهت جذب هزاران نیرو استخدامی تصویب شد یکی از سازمان‌هایی که از این جهت طرح جذب نیرو استفاده کرد آموزش و پرورش است، از طریق این طرح در جهت ارتقای کیفیت سطوح آموزشی افرادی را جذب می‌کند.

به گفته شهروند خبرنگار ایلامی ما با وجود اینکه بخشنامه اختصاص کد استخدامی برای معلمان مهرآفرین صادر شد، اما اکنون دیگر انجام نمی‌شود و متوقف شده است. با ارسال پیام از مسئولان درخواست رسیدگی کرد.

متن پیام شهروند خبرنگار
سلام، با وجود اینکه بخشنامه برای اختصاص کد استخدامی برای معلمان مهرآفرین به استان‌ها ابلاغ شده است، اما به یکباره از طرف آموزش و پرورش متوقف شد. بنده از استان ایلام پیام می‌دهم خواهش می‌کنم این موضوع را پیگیری کنید.

برای یادگیری اصول تصویربرداری خبری به صفحه «آموزش تصویربرداری برای شهروندخبرنگاران» مراجعه کنید.

 

باشگاه خبرنگاران جوان شهروند خبرنگار شهروند خبرنگار

دیگر خبرها

  • تسری امتیازات رتبه‌بندی معلمان به آموزشیاران نهضت سوادآموزی
  • آموزشیاران نهضت سواد آموزی مشمول قانون رتبه بندی معلمان هستند
  • تسری امتیازات قانون نظام رتبه‌بندی معلمان به آموزشیاران و راهنمایان تعلیماتی سازمان نهضت سوادآموزی
  • نارضایتی معلمان شاغل و بازنشسته از افزایش حقوق رتبه‌بندی
  • اجرای قانون نظام رتبه بندی معلمان در نهضت سوادآموزی
  • بلبشو در ارقام افزایش حقوق رتبه‌بندی معلمان شاغل و بازنشسته!
  • معلمان ایلامی در انتظار اجرای طرح مهرآفرین
  • جذب اعتبارات مورد نیاز طرح‌های آبرسانی البرز ویژه پیگیری می‌شود
  • مطالبات مردم را تا نتیجه نهایی پیگیری می‌کنیم
  • افزایش حقوق معلمان مدارس غیردولتی به کجا رسید؟