Web Analytics Made Easy - Statcounter

– اخبار ورزشی –

به گزارش خبرگزاری تسنیم، سهیل مهدی بعد از برگزاری نشست صدور مجوز حرفه‌ای در فدراسیون فوتبال اظهار داشت: به واسطه ممیزی که کنفدراسیون فوتبال آسیا انجام داد و نامه‌ای که به باشگاه‌ها ارسال کرده است، مقرر شد برای کمک به نمایندگان کشور‌مان و سؤالاتی که از سوی AFC مطرح شده، فضا به صورتی باشد که به بهترین نحوه ممکن پاسخگویی صورت بگیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مشورت‌های لازم صورت گرفته است و مسئولان حقوقی دو باشگاه و فدراسیون و سازمان لیگ حضور داشتند و بنا شد در روز‌های اندک باقیمانده فدراسیون و سازمان لیگ به‌عنوان خانه باشگاه‌ها در کنار آنها باشند و کمک کنیم. این جلسه بیشتر یک جلسه مشورتی بود.

وی درباره اینکه به نظر می‌رسد مشکل اصلی مالکیت مشترک دو باشگاه است و اینکه آیا در این مدت کوتاه می‌توان این مشکل را برطرف کرد، یادآور شد: یکسری از کار‌ها در دقیقه نود انجام می‌شود و امروز هم به این دقیقه نود رسیدیم. سال‌هاست که این مشکلات است و امیدواریم یک بار برای همیشه این مشکلات حل شوند. ما درگیر یکسری از مسائل هستیم که شاید باید به نوعی در خارج از فوتبال حل شود. الگویی برای حرفه‌ای‌سازی باشگاه‌ها نداریم و همه الگوهای ما قهرمانی است. ما با یک چکش می‌خواهیم یک پیچ را باز کنیم. حرفه‌ای‌سازی باشگاه‌ها نیاز به قوانین و مقررات دارد و باید از سوی قانون‌گذار حل شود. کرونا و تحریم‌ها کار باشگاه‌ها را سخت‌تر کرده و اینها مواردی است که باعث می‌شود به باشگاه‌های‌مان کمک کنیم.

مهدی درباره اینکه امسال با سال‌های قبل چه تفاوت‌هایی داشته است، یادآور شد: هیچ تفاوتی وجود ندارد. سال‌های قبل کار در دقیقه نود انجام می‌شد و امیدوارم امسال هم در دقیقه نود انجام شود. ما پنج شش سال است که کار‌مان به روز آخر می‌ر‌سد، ولی امیدوارم امسال برای آخرین بازی کار‌مان به روز آخر می‌رسد و از سال آینده از پیش همه چیز فراهم باشد.

مسئول کمیته مسابقات سازمان لیگ، درباره اینکه گفته می‌شود استقلال و پرسپولیس از آسیا حذف شده‌اند و گل‌گهر پنج روز برای رفع نواقص فرصت دارد، گفت: خیر به هیچ وجه اینطور نیست. هر سه باشگاه پنج روز برای پاسخ به مواردی که برای AFC سؤال بوده است،‌ وقت دارند. یکسری از موارد از سوی AFC مورد سؤال قرار گرفته است و هر باشگاه‌ نیز سؤالات مختص به خود را دارد و اصلاً مشترک نیست. پنج روز هم به آنها فرصت داده‌اند تا دفاعیات‌شان را ارسال کنند.صدری: باید طبق مهلت AFC‌ کارهای صدور مجوز را انجام دهیمآنچه در کمیته انضباطی AFC انتظار فوتبال ایران را می‌کشد/ ۸۰ هزار دلار جریمه فدراسیون فوتبال قطعی است؟

 

انتهای پیام/

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: سهیل مهدی فدراسیون فوتبال تیم فوتبال استقلال تیم فوتبال پرسپولیس سهیل مهدی فدراسیون فوتبال باشگاه ها دقیقه نود

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۷۵۰۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

با حضور وزرای اقتصاد و ورزش؛ آیین رسمی واگذاری سرخابی ها فردا برگزار می شود

 فردا صبح آیین واگذاری دو شرکت استقلال و پرسپولیس به بخش خصوصی با حضور وزرای اقتصاد و ورزش برگزار می‌شود.

به گزارش ایلنا، روز گذشته در فرابورس ایران ۸۵ درصد از سهام باشگاه استقلال از سوی شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس و شرکت‌های تابعه آن شامل شرکت‌های پتروشیمی شهید تندگویان، بوعلی، پارس و بندرامام خمینی و همین مقدار از سهام باشگاه پرسپولیس نیز توسط بانک‌های شهر، ملت، تجارت، صادرات، رفاه و اقتصاد نوین انتقال پیدا کرد.

در همین راستا فردا ساعت ۱۰:۳۰ صبح آیین واگذاری دو شرکت استقلال و پرسپولیس به بخش خصوصی با حضور وزرای اقتصاد و ورزش و سرپرست سازمان خصوصی‌سازی برگزار می‌شود.

در بین تیم‌های فوتبال تنها همین دو باشگاه پرسپولیس و استقلال دولتی بودند که از مدت‌ها قبل با ملاحظاتی درخصوص مناسبات بین‌المللی مواجه شدند. لذا در دولت سیزدهم موضوع واگذاری این دو باشگاه به صورت جدی از سوی سازمان خصوصی‌سازی دنبال شد. شرکت‌هایی که این دو باشگاه را در اختیار گرفته‌اند دولتی نیستند و به گفته مدیرکل دفتر امور شرکت‌های دولتی وزارت اقتصاد، پس از این واگذاری اثر مدیریتی دو باشگاه مذکور به طور جدی تغییر می‌کند و سیاست‌گذاری نیز به طور کلی متفاوت می‌شود.

گفتنی است برای باشگاه استقلال قیمت هر سهم ۳۰۴۶ ریال با ارزش پایه کل تقریبا ۲۷۹۳ میلیارد تومان در نظر گرفته شد. برای باشگاه پرسپولیس نیز قیمت هر سهم ۳۵۸۰  ریال تعیین شد که ارزش پایه کل سهام این باشگاه تقریبا ۳۲۰۰ میلیارد تومان بود.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • راه خصوصی‌ سازی ایران‌ خودرو و سایپا باز می‌ شود؟
  • با حضور وزرای اقتصاد و ورزش؛ آیین رسمی واگذاری سرخابی ها فردا برگزار می شود
  • استقلال به لیگ قهرمانان نزدیک شد/ معرفی مالک جدید به کنفدراسیون فوتبال آسیا
  • واگذاری استقلال و پرسپولیس شش ساله است
  • قرارداد واگذاری شش ساله برای پرسپولیس و استقلال
  • پایان دو دهه پرحاشیه استقلال و پرسپولیس/ منتظر «هندوانه دربسته»
  • دولت سرخابی‌ها را به صورت قطعی واگذار کرد؛ پرسپولیسِ بانکی، استقلال پتروشیمی
  • استقلال و پرسپولیس واگذار شدند
  • پای فدراسیون فوتبال به خصوصی‌سازی رسمی استقلال و پرسپولیس باز شد
  • کلهر: اگر خصوصی‌سازی درست انجام شود در دنیا بهترین می‌شویم