Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/هرمزگان نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان گفت: نباید به این سادگی از معرفی بندرعباس به عنوان شهر خلاق صنایع دستی عبور کرد و آن را به راحتی از دست داد؛ مسوولان آموزش فنی و حرفه ای مهارت آموزی را در دل خانواده‌ها ببرند.

حجت الاسلام والمسلمین محمد عبادی زاده ظهر امروز (سوم دی ماه) در جمع نمازگزاران بندرعباس، افزود: رزمایش مکعبی بود که یعنی هم تهاجمی، ترکیبی، تدافعی بود و آزمایش سلاح های جدید انجام شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: رژیم صهیونسیتی را با این حرکت به وقوع و به هنگام ساکت کردند و در مذاکرههای هسته‌ای که آمریکایی‌ها تقسیم کار کرده اند تاثر گذار است.

حجت الاسلام و المسلمین عبادی زاده اضافه کرد: آمریکایی‌ها عربده کشی را به صهیونیست‌ها، پلیس بد را به فرانسوی ها و نقشی هم به انگلیسی‌ها که باید آنها را کفتار پیر نامید داده‌اند.

امام جمعه بندرعباس یادآور شد: کارهای خوبی در این رزمایش انجام گرفت که همه ابعاد آن باز نشد و همان مقداری که رسانه‌ای شد و دنیا فهمید برای برهم زدن معادلات کافی بود.

حجت الاسلام و المسلمین عبادی زاده با اشاره به روز بصیرت گفت: حماسه‌ها ماندگار می‌شود و ۹ دی حماسه به تمام معنا بود که خالق آن مردم بودند و بساط فتنه و فتنه گران را جمع کردند.

وی اضافه کرد: بصیرت انقلابی را در آن روز می‌شد دید، مردم خودجوش وارد میدان شدند و با انزجار از فتنه گران، محبت خود را به انقلاب و شهدا و آرمان‌هایشان نشان دادند. 

وی ادامه داد: مردم هم در آن روز با مسوولان اتمام حجت کردند، حالت نوبت مسوولان است که به مردم برسند، امیدواریم این حماسه بزرگ به فراموشی سپرده نشود.

نماینده ولی فقیه در هرمزگان بیان کرد: فتنه ها پایان ندارد و تا انسان هست فتنه وجود دارد و در طول تاریخ اسلام و حتی دوران پیامبر و امیر المومنین بوده و هنوز هم هست.

حجت‌الاسلام والمسلمین عبادی زاده یادآور شد: مهم راهکار و آمادگی جامعه اسلامی برای مقابله با این فتنه هاست، بصیرت معجونی است که در برابر فتنه می‌تواند جامعه را آماده کند.

وی اضافه کرد: در شرایطی که دشمنان برای آنها و بر بستر انتخابات در کشورهای حوزه بالکان کودتا می‌کردند و برای کشور ما هم همین برنامه را اجرا کردند با بصیرت انقلابی مردم شکست خوردند.

نماینده ولی فقیه در هرمزگان با اشاره به روز ایمنی در برابر زمین لرزه و کاهش ابرهای بلایای طبیعی، بیان کرد: دل نگرانی های جدی در خصوص حادثه و زمین لرزه بندرعباس فین و قلعه قاضی و قشم وجود دارد.

حجت‌الاسلام والمسلمین عبادی زاده بیان کرد: مسوولان در حال کار و تلاش برای زلزله زدگان هرمزگان هستند و در کنار آن ایمن سازی ساختمان ها و منازل مردم نکته اساسی و مهمی است که نظام مهندسی ساختمان هرمزگان با وسواس به آن توجه کند.

وی افزود: هرمزگان لرزه خیز است و باید خود را برای کاهش اثرهای آن آماده کنیم تا تلفاتی رخ ندهد، این مسأله به خصوص برای خانه های روستایی که گاهی بدون طرح های مهندسی و فنی احداث می‌شود اهمیت بالایی دارد.

نماینده ولی فقیه در هرمزگان با اشاره به سالروز تشکیل نهضت سوادآموزی، عنوان کرد: هیچ مکتبی به اندازه مکتب حیات بخش اسلام نسبت به سواد آموزی اهمیت قایل نیست.

عبادی زاده افزود: پیامبر (ص) وقتی اسیر می‌گرفت می‌فرمود اگر به ۱۰ مسلمان خواندن و نوشتن بیاموزید آزاد هستید، این نشان دهنده اهمیت سواد آموزی در اسلام است.

وی خاطرنشان کرد: کارهای بزرگی توسط نهضت سواد آموزی انجام شد و امروز هم آموزش و پرورش کارهای بزرگی انجام می‌دهد و نباید کارهایی که در این مسیر انجام شده متوقف شود.

بنا به اظهار امام جمعه بندرعباس، آمار سواد در ایران در دنیا بالاست و مسوولان برای کسانی که تخصیل می‌کنند و به درجات بالای علمی می‌رسند کاری کنند تا از آنها در همینجا استفاده شود و در کشور بمانند.

 نماینده ولی فقیه در هرمزگان و امام جمعه بندرعباس اظهار کرد: آموزش‌های فرد به فرد مورد توجه قرار گیرد، مهارت آموزی زنان خانه دار در کنار خواندن و نوشتن مورد تاکید است.

حجت الاسلام و المسلمین عبادی زاده افزود: نباید به این سادگی از معرفی بندرعباس به عنوان شهر خلاق صنایع دستی عبور کرد و آن را به راحتی از دست داد؛ مسوولان آموزش فنی و حرفه ای مهارت آموزی را در دل خانواده‌ها ببرند.

وی با اشاره به شهادت حاج حسن ایرلو عنوان کرد: شهید حاج حسن ایران رزمنده همسنگر شهید سلیمانی بود، این شهید در ظاهر دیپلماتی در یمن بود اما در کنار شهید سلیمانی جریان مقاومت را هدایت می‌کردند والبته تلاش‌های وی در عراق سوریه و یمن بر مجاهدان و یاران الهی پوشیده نیست.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی سیاسی نماینده ولی فقیه در هرمزگان حجت الاسلام عبادی زاده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۷۵۱۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پس‌لرزه ۶.۱ ریشتری در تایوان خسارت به‌ جا گذاشت

پس از وقوع زلزله ۷.۴ ریشتری اخیر در بخش‌هایی از تایوان، تاکنون زمین‌لرزه‌های متعددی در این مناطق رخ داده است.

به گزارش ایسنا، سازمان زمین‌شناسی ایالات متحده در همین رابطه اعلام کرده است موج جدیدی از پس‌لرزه‌ها بامداد روز گذشته (سه‌شنبه) تایوان را لرزاند.

قوی‌ترینِ این لرزه‌ها به بزرگی ۶.۱ ریشتر بود. این لرزش که به عنوان یک پس‌لرزه ثبت شده است در ۲۸ کیلومتری جنوب شهر «هوالین» و در عمق ۱۰ کیلومتری زمین رخ داد.

تاکنون تلفاتی ناشی از وقوع این پس‌لرزه‌ها گزارش نشده است. با این حال به دو ساختمان که پیش از این تخلیه شده بودند، خساراتی وارد شده است.

به گزارش یورونیوز، بزرگی شش زمین‌لرزه دیگر ۴.۵ تا ۶ ریشتر بود و همگی در نزدیکی شهر هوالین اتفاق افتادند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • زمین لرزه در شهمیرزاد
  • برپایی نمایشگاه سلامت در بندرعباس
  • برگزاری نمایشگاه و جشنواره سلامت در بندرعباس
  • پس‌لرزه ۶.۱ ریشتری در تایوان خسارت به‌ جا گذاشت
  • برگزاری یازدهمین کنفرانس ملی ماهی شناسی ایران در بندرعباس
  • زلزله کوهبنان کرمان را لرزاند
  • برگزاری مسابقات ورزشی پیشکسوتان سپاه در بندرعباس
  • وقوع زمین لرزه در مرزن آباد/ خسارتی ثبت نشد
  • مرزن آباد لرزید
  • عقل سیاسی باید مردم را به سمت بندگی خدا هدایت کند