Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، حسین دماوندی نژاد، معاون امور تولیدات دامی وزارت جهاد کشاورزی در رابطه با توزیع نهاده به دامدار‌های روستایی و عشایری گفت: وزارت جهاد کشاورزی پیرو ارائه خدمات دامدار کارت به دامداران روستایی و عشایری که بالغ بر ۲ هزار میلیارد تومان از این خدمات می‌توانند بهره‌مند شوند، ظرف ۲ روز گذشته تا ۱۰۰ هزار تن نهاده دامی را در سامانه بازارگاه قرار داده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مقام مسئول ادامه داد: ظرف این هفته این مقدار به دامداران روستایی و عشایر تعلق خواهد گرفت که می‌توانند از سامانه بازارگاه و اتحادیه‌هایی که در این زمینه تعیین شده‌اند، این نهاده‌ها را دریافت کنند.

او در رابطه با چگونگی تامین نیاز دامداران روستایی و عشایری گفت: بخشی از نیاز این دامداران از طریق علوفه و بخشی دیگر از طریق نهاده‌ها برطرف خواهد شد. نیاز این دامداران با دامداران صنعتی کمی متفاوت است. بخشی از نهاده‌ها در این زمینه فراتر از ۵۰۰ هزار تن تامین خواهند شد.

بیشتر بخوانید

توزیع عادلانه ارز به نهاده های دامی رسید؟/ رصد زنجیره توزیع سدی برای گرانی کاذب

دماوندی نژاد در رابطه با نهاده‌های مورد نیاز دامداران صنعتی گفت: مابقی نهاده‌هایی که طلب دامداران صنعتی بود در سامانه بازارگاه قرار داده شده است و دامداران در حال برداشت سهمیه‌های خود هستند و تامین این نهاده‌ها ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: دامداران روستایی نهاده دامی وزارت جهاد کشاورزی سامانه بازارگاه نهاده ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۷۵۴۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نهضت ملی مسکن، تحولی در حوزه روستایی ایجاد خواهد کرد

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی؛ فرماندار شهرستان چناران با اشاره به اینکه اجرای طرح نهضت ملی مسکن، تحولی بزرگ در حوزه روستایی بوجود خواهد آورد، گفت: ضرورت دارد تا بخشداران و دهیاران با همکاری بنیاد مسکن نسبت به تامین زمین با الحاق به بافت و یا بازنگری طرح هادی اقدام نمایند.

محسن مه آبادی ادامه داد: اجرای طرح نهضت ملی مسکن علاوه بر فراهم نمودن زمینه مهاجرت معکوس به روستاها، خانه دار شدن جوانان نقش بسزایی در رونق اقتصادی کسب و کار و همچنین اشتغالزایی خواهد داشت.

نماینده عالی دولت در شهرستان چناران تاکید کرد: بخشداران با مشارکت دهیاران و همراهی بنیاد مسکن نسبت به ثبت نام افراد واجد شرایط دریافت زمین و اعطای تسهیلات مسکن روستایی اهتمام بیشتری داشته باشند.

در طرح نهضت ملی مسکن، تامین زمین بصورت اجاره ۹۹ ساله و تخصیص تسهیلات ۳۵۰ میلیون تومانی نقش بسزایی در تامین مسکن و مهاجرت معکوس به روستا‌ها خواهد داشت که این مهم به جدیت در دولت سیزدهم دنبال می‌شود.

دیگر خبرها

  • تامین زمین مورد نیاز برای طرح نهضت ملی مسکن
  • آبرسانی به واحدهای تولیدی سردشت دزفول+فیلم
  • توزیع بیش از ۴۷ هزار تن آرد روستایی در بین روستائیان استان قزوین
  • نظارت بهداشتی قرنطینه‌ای ۲۳ هزار تن نهاده دامی درسیستان وبلوچستان
  • پوشش بیمه‌ای بیمه شدگان روستایی و پنج دهک درآمدی به صورت سیستمی تمدید می‌شود
  • نهضت ملی مسکن، تحولی در حوزه روستایی ایجاد خواهد کرد
  • ذخیره‌سازی ۲۱ هزار و ۹۴۴ تن گندم مورد نیاز در چهارمحال و بختیاری
  • نظارت بهداشتی قرنطینه‌ای بر ۲۳ هزار تن نهاده دامی سیستان و بلوچستان انجام شد
  • ارائه بیش از ۳۵ میلیون خدمت رایگان در نقاط محروم و صعب‌العبور برای مدیریت بیماری‌های دامی
  • واریز بخشی از مطالبات مراکز درمانی طرف قرارداد تامین‌ اجتماعی