Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- امام جمعه گرگان گفت: حضور آگاهانه مردم ایران اسلامی در حماسه یوم الله ۹ دی سبب اقتدار ایران اسلامی و خنثی شدن دسیسه‌ها و توطئه‌های دشمنان خارجی و عناصر داخلی آنها شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از گرگان، آیت‌الله سید کاظم نورمفیدی ظهر امروز در خطبه های نماز جمعه گرگان با اشاره به فرارسیدن یوم الله 9 دی اظهار داشت: حماسه 9 دی یک جریان بسیار مهم و تاریخی در کشور ما محسوب می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: حضور آگاهانه مردم ایران اسلامی در حماسه یوم الله 9 دی سبب اقتدار ایران اسلامی و خنثی شدن دسیسه‌ها و توطئه‌های دشمنان خارجی و عناصر داخلی آنها شد.

امام جمعه گرگان بیان کرد: این حضور پرشور مردم بود که تمام خیال خام دشمنان را نقش بر آب کرد نهم دی روز بسیار مهم و تاریخی در انقلاب اسلامی ایران است.

ملت ایران 9 دی خط بطلانی بر توطئه‌ها و فتنه‌های دشمنان کشیدندامام جمعه کرمان: 9 دی مواجه جدی جریان ولایی و خط اصیل انقلاب با جریان فتنه استمراسم بزرگداشت حماسه 9 دی در ایلام برگزار می‌شود

نماینده ولی‌فقیه در استان گلستان با اشاره به برگزاری رزمایش پیامبر اعظم 17 سپاه گفت: برگزاری مقتدرانه رزمایش بزرگ سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تحت عنوان پیامبر الاعظم (ص) 17، پیامی به دشمنان که هیچگاه میهن اسلامی را تهدید نکنند.

امام جمعه گرگان افزود: در صورت عملی شدن تهدیدات دشمنان و آسیب به زیرساخت‌های هسته‌ای صلح آمیز کشور آن هم در هر سطحی، تهران جواب سختی به مراکز نظامی آمریکا و صهیونیسم در منطقه می‌دهد.

وی عنوان کرد: امروز قدرت ایران متفاوت شده و به جایی رسیده که هیچ کشوری جرأت حمله نظامی به ایران را ندارد.

امام جمعه گرگان همچنین با اشاره به فرارسیدن سالروز ولادت حضرت عیسی مسیح (ع) گفت: آن حضرت مظهر و پیام‌آور صلح و برادری و از معجزات الهی برای هدایت بشر بود.

انتهای پیام/581/ح

منبع: تسنیم

کلیدواژه: امام جمعه گرگان ایران اسلامی توطئه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۷۵۶۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عملیات وعده صادق جلوه گر اقتدار نظام اسلامی در دنیا

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز فارس ،آیت الله لطف الله دژکام، امروز ۲۹ فروردین در مراسم رژه نیروهای مسلح مستقر در استان افزود: این عملیات کیان رژیم غاصب صهیونیستی را متزلزل کرد و طلیعه نابودی این رژیم ظالم و کودک کش را برای جهانیان آشکار کرد.
وی، با گرامیداشت ۲۹ فروردین روز ارتش جمهوری اسلامی ادامه داد: این اعلام وفاداری از ناحیه شما ارتشیان و نظامیان در رده‌ها و درجات مختلف از کسی که افتخار سربازی وظیفه را دارد تا فرماندهان، امروز مایه افتخار شما و عظمت در پیشگاه خدا و اولیای خداوند است و همه مردم آزاده جهان امروز به پرچم پرافتخار ایران اسلامی و ارتش جمهوری اسلامی افتخار می‌کنند که پرچم عدالت خواهی و مبارزه با ظلم به واسطه شما برافراشته شده است.
آیت الله دژکام افزود: اتفاق دیگری که در روز ارتش شاهد آن هستیم، اعلام قدردانی مردم از سربازان دلیر و مبارزان ارتش جمهوری اسلامی است که در آب های بین المللی، در آسمان جهان و مرزهای ایران با عظمت و اقتدار از عزت، عظمت و اقتدار ایران اسلامی دفاع می‌کنند و ما به عنوان بخشی از نمایندگان مردم قدردان عزیزان ارتش و نیروهای مسلح جمهوری اسلامی هستیم.

دیگر خبرها

  • وعده صادق تنها بخش کوچکی از اقتدار نظام جمهوری اسلامی است
  • امام خمینی (ره) روح تازه‌ای به کالبد ارتش دمید
  • عملیات وعده صادق جلوه گر اقتدار نظام اسلامی در دنیا
  • حضور کاظم صدیقی در تریبون نماز جمعه از نگاه دو عضو جامعه روحانیت
  • آیت‌الله خاتمی: «وعده صادق» خواست عمومی مردم بود
  • علما مرزبانان سنگرهای عقیدتی هستند
  • ارتش مقتدر مایه آرامش خاطر مردم و حراس دشمنان است
  • علم الهدی : در صورت هر حماقت اسرائیل ، تل‌آویو و حیفا با خاک یکسان خواهد شد
  • حضور کاظم صدیقی در تریبون نماز جمعه از نگاه ۲ عضو جامعه روحانیت مبارز
  • نماز جمعه یکی از دست آورد‌های مهم انقلاب اسلامی است