Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- ائمه جمعه شهرستان‌های استان تهران ابراز داشتند که این حرکت عظیم بصیرت، هوشمندیولایت مداری و عشق به اهل‌بیت (ع) و نظام اسلامی مردم را به نمایش گذاشت و پایه‌های نظام را مستحکم و آتش فتنه را خاموش و فتنه گران را مأیوس و منزوی کرد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از شهرستان‌های استان تهران، حجت‌الاسلام‌والمسلمین محمود نورپور امام‌جمعه بخش گلستان ضمن گرامیداشت سالروز حماسه 9 دی و روز بصیرت و میثاق امت با ولایت اظهار داشت: مشارکت بیش از 85 درصد واجدان شرایط در پای صندوق‌های رأی انتخابات ریاست جمهوری سال 88، بالاترین رکورد مشارکت سیاسی مردم پس از انقلاب بود و باید به یک جشن بزرگ و ملی تبدیل می‌شد که متأسفانه غفلت، جهالت، ریاست‌طلبی و بی‌تقوایی عده‌ای از خواص بی‌بصیرت و دنیاطلب شیرینی آن انتخابات و حضور با شکوه ملت را تلخ کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: برخی فریب خوردگان شعارهایی هم‌صدا با رادیو اسرائیل، آمریکا، لندن نشین‌ها، سلطنت‌طلب‌ها، منافقان، فتنه گران و دشمنان داخلی از ضد انقلاب و دگراندیش‌ها، رقاصه‌ها و سلطنت‌طلب‌ها سردادند که به ارزش‌ها، مقدسات، حسینیه‌ها و عاشورای امام حسین (ع) توهین شد تا اینکه مردم غیرتمند آن حادثه عظیم 9 دی را خلق کردند که بصیرت، هوشمندی، تکلیف گرایی، ولایت مداری و عشق به اهل‌بیت (ع) و نظام اسلامی را به نمایش گذاشتند.

امام‌جمعه گلستان در ادامه گفت: حرکت 9 دی که مقام معظم رهبری از آن به حماسه تعبیر کردند و بارها از آن به عظمت یاد شد، پایه‌های نظام را مستحکم و آتش فتنه را خاموش و فتنه گران را مأیوس و منزوی کرد.

نورپور ضمن تبریک میلاد مبارک حضرت عیسی بن مریم (ع) اظهار کرد: غربی‌ها و پیروان حضرت مسیح (ع) بهتر است از آن حضرت درس انسانیت، صداقت، عدالت، حفظ شأن و منزلت و حقوق انسان‌ها و حاکم کردن ارزش‌های الهی را فرا بگیرند و قانون جنگل را کنار بگذارند.

وی همچنین بیان کرد: غرب و اروپایی‌ها امروز تنها به زبان، مدعی تبعیت از تعلیمات عیسی مسیح هستند آن‌ها در حقیقت تابع تمایلات نفسانی خود هستند.

امام‌جمعه گلستان به برگزاری رزمایش پیامبر اعظم (ص) اشاره کرد و گفت: این رزمایش برای همسایه‌ها و کشورهای اسلامی صلح و برادری به همراه خواهد داشت و بیشتر حالت تهاجمی دارد تا دفاعی لذا برای دشمنان به‌ویژه رژیم صهیونیستی هشداری است قاطع و تمام کننده که فکری خبیثانه در سر نداشته باشد.

سردار ایرلو ابر مرد مجاهد را به مردم و دنیا معرفی کنیم

حجت‌الاسلام‌والمسلمین حجت‌الله اسماعیلی امام‌جمعه قرچک در خطبه‌های نماز عبادی سیاسی جمعه این هفته شهرستان پس از دعوت خود و همگان به تقوای الهی اظهار داشت: یکی از آرزوهای همه بندگان این است که از آخرت و روز حساب غفلت نکنیم، به‌گونه‌ای زندگی نکنیم که از هدف والای آفرینش غافل شویم، مشغول هوا و هوس‌های نفسانی نشویم که از زندگی اصلی خارج می‌شویم، در زندگی رضای خدا را در اولویت قرار دهیم وقتی رضای بنده خدا را به دست آوریم بی‌شک رضای پروردگار را نیز به دست آوردیم.

وی با اشاره به ایام فاطمیه افزود: رسالت اصلی حضرت زهرا (س) دفاع از ولایت و امامت بود و هرکس که در مسیر ولایت موفق بود بی‌شک تقوا هم داشته و رستگار خواهد شد. تمامی داشته‌های ما در جمهوری اسلامی ایران به برکت ولایت و امامت است و بدون ولایت الهی عبادت و تقوا معنا ندارد و بدون ولایت هیچ عزتی در عبادت وجود ندارد.

امام جمعه قرچک در ادامه گفت: شیعه حضرت زهرا (س) باید آگاه باشد، مخالفین و معاندین را خوب بشناسد و بصیرت داشته باش. در جامعه امروزی باید بصیرت داشت و همه را در مسیر درست هدایت کرد. باید حزب الهی باشیم حزب الهی واقعی رضایت خدا و بنده خدا را در نظر می‌گیرد و با بصیرت کافی در مسائل ورد پیدا کرده و واکنش نشان می‌دهد.

اسماعیلی بیان داشت: شهادت سفیر مجاهد و کارآمد، خانواده صبور، بصیر و شجاع حاج حسن ایرلو را به خانواده این شهید و مردم ولایت مدار و انقلابی شهرستان قرچک تبریک و تسلیت عرض می‌کنم، حضور خانواده سه شهید ایرلو در شهرستان باعث افتخار این شهرستان است.

وی تصریح کرد: بصیرت گام اول سعادت است، باید بصیرت را شناخت تا به سعادت رسید، باید حق را شناخت و به سراغ حق رفت ولی ماندگاری مهم است و باید در ولایت مداری مستحکم و تابت قدم و مطیع رهبری باشیم.

امام جمعه قرچک تأکید کرد: فتنه جان‌سوز است و تر و خشک را با هم می‌سوزاند، باید در مقابل فتنه ایستاد، دشمنان نظام از بدو پیروزی انقلاب دست از فتنه بر نداشتند و علیه نظام و انقلاب فتنه کردند و آخرین فتنه‌ای که انجام دادند فتنه 88 است.

اسماعیلی بیان کرد: شهید حاج حسن ایرلو مجاهد بی‌نظیر و در نهایت بزرگی بی‌ادعا بود، وقتی که سفارت یمن را پذیرفت با تمام وجود در این مسیر حرکت کرد و در یمن افتخارآفرینی کرد و توسط دشمن ویروسی شد و به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

امام جمعه قرچک در پایان خاطرنشان کرد: در هفته نهضت سوادآموزی قرار داریم، نهضت سوادآموزی یکی از نهادهای انقلابی است که به فرمان حضرت امام خمینی (ره) در راستای ریشه کنی بی‌سوادی تأسیس‌شده است، آموزش‌دهندگان واحد سوادآموزی مجاهدان و جهادگران عرصه تعلیم و تربیت هستند که این مسیر قدم برمی‌دارند و از کمترین امکانات برای سواددار کردن خانواده‌ای که بنا به دلایل مختلف نتوانستند تحصیل کنند استفاده می‌کنند تا این خانواده‌ها و افراد با سواد شوند.

حماسه 9 دی هرگز نباید به فراموشی سپرده شود

حجت‌الاسلام سید محسن محمودی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته ورامین با اشاره به ایام فاطمیه اظهار داشت: حضرت فاطمه (س) بهترین الگو و اسوه در ابعاد مختلف زندگی و الگوی صبر و استقامت، همسرداری، خانه‌داری و مدیریت خانه، فرزند داری و تربیت کودکان و الگوی زهد و ساده زیستی هستند و باید عملاً سیره و روش آن بزرگوار عملیاتی شود.

وی با اشاره به شهادت امیر سرلشکر "کوهی" افزود: پیکر مطهر این شهید بزرگوار پس از 39 سال و درحالی‌که والدین در چشم انتظاری از دنیا رفته بودند بازگشت. رجعت این پیکرهای مطهر برای همه ما یادآور آن روزهای حماسه و ایثار است، چه عزیزانی رفتند و جان دادند و امروز ما امنیت و آرامش و اقتدار داریم.

امام‌جمعه موقت ورامین با اشاره به شهادت شهید ایرلو سفیر یمن نیز گفت: شهید ایرلو و خانواده‌اش سال‌ها در قرچک حضور داشتند و افتخاری است که از دیار شهدای کفن‌پوش ورامین بودند. این شهید که از مجاهدان فداکار بود سال‌ها توفیق همراهی و همیاری با سردار شهید قاسم سلیمانی را داشت و حضورش در یمن خار چشم سعودی‌ها و وهابی‌ها بود و در مدت حضور ایشان در محور مقاومت منشأ آثار فراوانی بود.

محمودی با بیان اینکه امروز سعودی‌ها از شهادت این عنصر مجاهد اظهار خرسندی می‌کنند عنوان داشت: پیام ما به سعودی‌ها این است که خوشحال نباشید همان‌گونه که شهادت حاج قاسم به مقاومت جان تازه بخشید شهادت امثال شهید ایرلو نیز انگیزه خواهد شد. آل سعود باید بداند بازنده جنگ با یمن است زیرا آن‌ها مثل حیوان در گل فرورفته‌اند و یا باید مفتضحانه از یمن عقب‌نشینی کنند یا باید بدانند شکست آنان در برابر مردم قهرمان یمن قطعی است و جنایات آل سعود در حق اسلام و جبهه مقاومت و ملت ایران هرگز فراموش نخواهد شد.

وی تصریح کرد: 5 دی روز ایمنی در برابر زلزله و کاهش بلایای طبیعی است مسئله زلزله و بلایای طبیعی یک موضوعی است که بخشی از آن به اعمال بشر برمی‌گردد نباید از این غافل شویم که مسئولان امر در این حوزه رسالت سنگینی بر دوش دارند. ساخت‌وسازهای بی‌حساب و کتاب و بدون رعایت مسائل ایمنی از جمله این موارد است و بخشی را مردم مقصر هستند که به دنبال منفعت خود می‌رود.

امام‌جمعه موقت ورامین با اشاره به اینکه تشکیل نهاد خانواده بسیار مهم است گفت: بارها در مورد ازدواج به جوانان تذکر داده‌ایم و هدف ازدواج به موقع و صحیح بوده چرا که این امر یک نیاز غریزی، فطری، اجتماعی و سیاسی جامعه است و متأسفانه تأخیر سن ازدواج بحرانی خطرناک و نیازمند توجه جدی و همه‌جانبه از سوی دولت و مجلس است. فرزند آوری بسیار مهم است و درگذشته این شعار را تحمیل کردند که فرزند کمتر زندگی بهتر اما اکنون می‌بینیم که این شعار خیانت‌هایی کرده که خسارت آن قابل جبران نیست امروز تکثیر نسل یک ضرورت و تکلیف دینی است.

وی با اشاره به مسئله طلاق ابراز داشت: متأسفانه از طلاق آمارهای خوبی به گوش نمی‌رسد باید همه آستین بالا بزنند تا حد ممکن با طلاق مبارزه کنیم. در این راه بزرگ‌ترها وساطت کرده و از وقوع طلاق جلوگیری کنند.

خطیب جمعه ورامین تصریح کرد: در آستانه یوم‌الله 9 دی قرار داریم این روز تاریخی و به‌یادماندنی و نقطه عطفی در تاریخ انقلاب است که هرگز نباید به فراموشی سپرده شود. فتنه 88 یک رخداد عادی نبود و افراد مشخصی فتنه 88 را برنامه‌ریزی و اعتراضات خیابانی را طراحی کردند که به بهانه آن تقلب در انتخابات عنوان شد اما واقعیت مطلب توطئه در فتنه 88 بود. توطئه برای براندازی نظام اسلامی و این مسئله که اسناد و اعترافات غربی‌ها به خوبی نشان می‌دهد و سال‌ها برای این مسئله برنامه‌ریزی کرده بودند. آن‌ها همه چیز را محاسبه کرده بودند به جز قدرت الهی مردم که اگر حماسه 9 دی نبود معلوم نبود چه بر سر انقلاب و نظام اسلامی می‌آمد آنجا بود که نهاد شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی با راهپیمایی عظیم و میلیونی مردم به میدان آمدند و طومار فتنه گران را در هم پیچیده‌اند.

محمودی عنوان داشت: امروز ممکن است که مردم از بعضی عملکردها گله‌مند باشند و از برخی آدم‌ها و جریانات انتقاد کنند اما با اساس نظام اسلامی و انقلابی پیوند دیرینه دارند و هرگز و به هیچ قیمتی از انقلاب و نظام اسلامی جدا نخواهد شد و اگر کسی و هر جریانی بخواهد به نظام اسلامی آسیب برساند این ملت یقیناً با مشت محکم بر دهان آن خواهند کوبید.

قوه قضائیه با اختلاس گران برخوردش مناسب داشته باشد

حجت‌الاسلام‌والمسلمین حسن لزومی امام‌جمعه پاکدشت در خطبه‌های این هفته ضمن تبریک فرا رسیدن میلاد حضرت عیسی (ع) اظهار داشت: حضرت عیسی مسیح در گهواره 8 پیام مهم را بیان کرد که می‌توان به ترتیب چون من بنده خدا هستم، به من کتاب داده شده، پیغمبر خدا هستم، من هرجا باشم باعث برکت و رحمت هستم، سفارش به نماز و زکات و نیکی کردن به مادر اشاره کرد.

وی افزود: این پیغمبر بزرگ به این مباحث سفارش نموده اما برخی به اسم مسیحیت خون مظلوم‌ترین مردم روی کره زمین را می‌ریزد؛ ببینید چه کسانی این حیله‌ها را برنامه‌ریزی و پشتیبانی می‌کنند و دست‌هایشان آغشته به خون مسلمانان است.

امام‌جمعه پاکدشت در ادامه ابراز داشت: حاکمان اعراب گول این حرکت‌ها را خورده و از این کشتار بی‌رحمانه حمایت می‌کنند.

وی در ادامه به مانور 3 روزه سپاه اشاره کرد و گفت: مانور 3 روزه سپاه نشان از قدرت ایران در هوا، زمین و دریا است و دشمنان باید بدانند که 16 سال تهدید نمی‌تواند هراس به دل ملت ایران بیندازد.

لزومی تصریح کرد: قدرت و توان ایران بالاست اما متأسفانه از بی‌عرضگی مسئولان اطلاعات بود که دانشمندان هسته‌ای شهید شدند. سپاه قدرت ایران را به رخ کشاند زیرا که زمان تقریبی اصابت موشک‌های اسرائیل 10 دقیقه است درحالی‌که زمان اصابت موشک‌های ایران 1 دقیقه و 20 ثانیه است و این توان ملت ایران است.

وی در ادامه ابراز داشت: دشمنان برای دل‌خوشی مردمشان و 4 شاه عرب حرف‌های غیرممکن می‌زنند.

خطیب نماز جمعه پاکدشت با اشاره به فرا رسیدن 9 دی گفت: مردم در 9 دی با حضور خود فتنه را نابود کردند؛ در پایدار ماندن یک انقلاب حرف آخر را بلوغ سیاسی ملت می‌زند و یکی از نشانه‌های آن بصیرت، وحدت و انسجام است.

امام‌جمعه پاکدشت در پایان خاطرنشان کرد: برای این انقلاب خیلی خون و عزیز دادیم، دولت سیزدهم انقلابی عمل می‌کند، متأسفانه دولت دوازدهم ظلم بدی به ملت کرد و صدمه عظیمی زد؛ قوه قضائیه در راستای کمک به دولت آیت‌الله رئیسی باید با محاکمه اختلاس گران، دست زالوها را در کشور قطع کند چرا وزرا و دزدان را نمی‌گیرند و محاکمه نمی‌کنند.

یوم‌الله 9 دی روز نمایش بصیرت و آگاهی ملت ایران حول محور ولایت است

حجت‌الاسلام ترابی امام جمعه شهرستان رباط‌کریم ضمن گرامیداشت مناسبت‌های هفته آتی اظهار کرد: امروز برخی دولت‌های حاکم بر کشورهای مسیحی در جنگ افروزی و جنایت، روی ظالمان و خون‌خواران بزرگ تاریخ را سفید کرده و در قالب مسیحیت صهیونیسم علیه بشریت جنایت می‌کنند و با این حال خود را پیرو حضرت مسیح نیز می‌دانند.

 وی افزود: امروز شرایط دشواری که در منطقه غرب آسیا، در فلسطین اشغالی، سوریه، عراق، افغانستان، یمن و جاهای دیگر می‌بینیم نتیجه خوی استکباری و سلطه‌طلبی کسانی است که خود را پیرو حضرت مسیح می‌دانند.

 امام جمعه شهرستان رباط‌کریم بیان کرد: وقایع پس از انتخابات دهم ریاست جمهوری در سال 88 جنگ احزابی بود که کلیت نظام دینی و اصل مترقی ولایت‌فقیه را هدف گرفته بود.

حجت‌الاسلام ترابی تأکید کرد: دشمنان و ایادی داخلی آن‌ها تصور نمی‌کردند که ملت بزرگ و بصیر ایران در اندک مدتی سره را از ناسره بشناسند و انقلاب بصیرت بر پا کنند و ثابت کنند که با گذشت بیش از ربع قرن همچنان تا پای جان به انقلاب، نظام و میهن وفا دارند و تبعیت از ولایت دارند.

وی در ادامه عنوان کرد: یوم‌الله 9 دی روز نمایش بصیرت و آگاهی و دشمن شناسی و وحدت و اتحاد ملت ایران حول محور ولایت است.

امام جمعه شهرستان رباط‌کریم تصریح کرد: امروز نه آمریکا و نه اسرائیل و نه هیچ کشوری قادر به حمله به ایران نیست و اساساً چنین چیزی در راهبردهای آن‌ها وجود ندارد.

 حجت‌الاسلام ترابی یادآور شد: دشمنان در دوران دفاع مقدس، ملت مؤمن و انقلابی ما را در عرصه نظامی آزموده‌اند و نتیجه‌ای جز شکست و رسوایی خود ندیده‌اند. آن‌ها در این عرصه بارها و بارها از ملت ایران سیلی خورده و شکست را پذیرا شده‌اند.

 وی گفت: ملت ایران و فرزندان شجاعش در نیروهای مسلح در صورت حماقت دشمن درسی فراموش نشدنی و پشیمان کننده به آن‌ها خواهند داد.

امام جمعه شهرستان رباط‌کریم در پایان خاطرنشان کرد: آمریکایی‌ها و صهیونیست‌ها می‌دانند که در صورت حماقت تل آویو و حیفا با خاک یکسان خواهد شد و نابودی اسرائیل جلو خواهد افتاد.

مردم با کمک نورانیت ولایت حماسه تاریخی 9 دی را خلق کردند

حجت‌الاسلام‌والمسلمین اسماعیل کاظمی امام جمعه شهر پرند در خطبه‌های نماز جمعه این هفته با رعایت خود و همگان به تقوای الهی در گفتار و عمل اظهار داشت: حماسه بزرگ 9 دی حماسه‌ای تاریخ ساز و سند افتخاری در قاموس ملت ایران بود که با حضور چشمگیر مردم در تاریخ ثبت شد و 9 دی به عنوان دهه بصیرت کار بزرگی بود که توسط مردم انقلابی رقم خورد.

وی افزود: دشمن در دوره‌ها و زمان‌های مختلف با اجرای پروژه‌های مختلف برای ایجاد اغتشاش و ناآرامی در کشور برنامه‌های زیادی در زمینه‌های فرهنگی، اجتماعی و سیاسی و از همه مهم‌تر اقتصادی و تحریم در کشور اجرا کرده و می‌کنند که هدف آن‌ها تحت‌فشار قرار دادن مردم است تا به اهداف خود برسند و در همین راستا اغتشاشات 88 مدلی از این اقدامات دشمن بود که با استمرار و استقامت مردم مواجه شد و در مقابل آن ایستادگی کردند و حماسه بزرگ و تاریخی 9 دی را خلق کردند.

امام جمعه پرند یادآور شد: دشمنان هدف ایجاد فاصله بین مردم و نظام جمهوری اسلامی را دنبال می‌کنند و گاهی اوقات تلاش خود را می‌کنند تا در مناسبات ملی و مذهبی با هزینه‌های گزافی این اختلاف و فاصله را ایجاد کنند که هر بار، مردم با بصیرت، انقلابی و ولایتمدار ایران با یک حضور چشمگیر اهداف شوم آن‌ها را برهم شکسته و نقشه آن‌ها بر باد می‌رود.

حجت‌الاسلام کاظمی با اشاره به حضور چشمگیر مردم در مناسبات ملی و مذهبی خاطرنشان کرد: مردم با ایمان و معتقد به اهل بیت عصمت و طهارت (ع) با نگاه اعتقادی و ملی خود در مناسبات ملی و مذهبی اعم از 22 بهمن،9 دی، عزاداری در عاشورا و پیاده روی جهانی و باشکوه اربعین حسینی (ع) و همچنین ایام سوگواری فاطمیه (س) حماسه‌های خروشانی خلق کردند که دشمنان ایران و نظام مقدس و انقلاب اسلامی را مأیوس کرده و منجر به شکست کرده است.

وی در ادامه گفت: سطح گستاخی‌های دشمنان به جایی رسیده است که علنی اظهار نظر و مداخله می‌کنند و هر دفعه مانند سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی در 22 بهمن با حضور چشمگیر مردم در فصل زمستان و بارش‌های برف و باران و هوای سرد، زحمات دشمنان هدر رفته و برنامه و اهداف آن‌ها نقش بر آب می‌شود و این استقامت و حضور مردمی، حماسه‌های تاریخی را برای آیندگان رقم می‌زنند.

امام جمعه پرند حماسه 9 دی را تاریخی دانست و تصریح کرد: 9 دی حرکتی خودجوش و مردمی بود که در سال 88 در مقابل فتنه و اغتشاشات 88 دشمنان و همدستی عوامل داخلی با دشمن اتفاق افتاد که مردم به صورت خودجوش پای کار آمدند و پای انقلاب و نظام و رهبری ایستادند و به دشمن اجازه دخالت در امور داخلی کشور را ندادند و ثابت کردند که مشکلات کشور در داخل حل می‌شود و نقطه عطف و پیوندی بین امام و امت بود.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین کاظمی بیان کرد: در اغتشاشات 88 مردم در 8 ماه فتنه‌گری فتنه‌گران و دشمنان با فشارهای تبلیغی و رسانه‌های معاند تحت تأثیر قرار نگرفتند و در فضای غبارآلود فتنه با اتصال بر چراغ نورانیت ولایت، حماسه 9 دی را خلق کردند به عمل به فرمایشات بنیان گذار انقلاب امام خمینی (ره) که فرمودند؛ پشتیبان ولایت‌فقیه باشید تا به مملکت شما آسیبی نرسد، نقشه‌های شوم دشمنان را درهم شکستند.

وی با اشاره به تدبیر رهبر انقلاب در فتنه 88 عنوان کرد: امنیت، آرامش و فضای اجتماعی کشور با حضور و حماسه مردم در 9 دی رقم خورد و اعلام کردند که ما آشوبگری‌های معاندان و همدستان داخلی و خارجی را تحمل نخواهیم کرد و مجازات حداقلی سران فتنه داخلی و مشارکت در اهداف شوم دشمن اعدام بوده است و تدبیر مقام عظمای ولایت به حصر خانگی منجر شد.

امام جمعه سنندج: حیات و شهادت شهید سلیمانی باعث تقویت و تثبیت امنیت شدامام جمعه بندرعباس: رزمایش بزرگ پیامبر اعظم صهیونیست‌ها را ساکت کردامام جمعه کاشان: آمریکا قصد فرسایشی کردن خروج نیروهای بیگانه از یمن را دارد

امام جمعه پرند بیان کرد: باید اتاق فکر دشمن را بشناسیم و با بصیرت و آگاهی در مقابل سناریوها و برنامه‌های آن‌ها به میدان بیاییم و در همین راستا پاسداری از اسلامیت و جمهوریت و همچنین نظام، امام، آرمان‌های امام، تصمیمات شورای نگهبان اولویت‌های عملی و انقلابی مردم و مسئولان است که سران فتنه با عدم تمکین به نتایج انتخابات، جمهوریت و نظام را نشانه رفتند و به نوعی مشارکت 85 درصدی مردم در انتخابات را زیر سؤال بردند و نتایج انتخابات را قبول نکردند و با دشمنان خارجی نظام همسو و مشارکت کردند و این نتیجه مطلوب و مشارکت حداکثری را به کام مردم تلخ کردند.

کاظمی با اشاره به عملکرد دولت انقلابی بیان کرد: دولت انقلابی در مقابل ناکارآمدی دولت قبلی و مشکلات به وجود آمده شبانه‌روز تلاش می‌کند تا مشکلات را به حداقل رسانده و حل نمایند و مقاومت و پایداری شهید حاج قاسم سلیمانی ثابت کرد استکبار را با استقامت و پایداری و همچنین گفتمان انقلاب زیر پاهایمان له خواهیم کرد.

انتهای پیام/ ع

منبع: تسنیم

کلیدواژه: امام جمعه شهرستان رباط کریم حجت الاسلام والمسلمین 9 دی را خلق کردند امام جمعه قرچک نظام اسلامی جمعه پاکدشت حضور چشمگیر شهید ایرلو ملت ایران فتنه گران حماسه 9 دی خواهد شد فتنه 88

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۷۶۰۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تلاش مسئولان برای گره گشایی از مشکلات جامعه و رسیدگی به مطالبات مردم

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای گیلان ؛ آیت الله رسول فلاحتی امروز در دیدار جمعی از مسئولان و نیرو‌های سپاه شهرستان صومعه سرا، با گرامیداشت دوم اردیبهشت ماه، سالروز تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، بر لزوم تلاش مجدانه برای گره گشایی از مشکلات جامعه و رسیدگی به مطالبات مردم تاکید کرد و افزود: این مهم در بستر وحدت رویه بین مجموع خدمتگزاران و دست اندرکاران حاکمیتی محقق می‌شود.

نماینده‌ی ولی فقیه در گیلان همچنین به تلاش مذبوحانه‌ی دشمنان برای تخریب و سیاه نمایی عملکرد نظام اسلامی اشاره و تصریح کرد: این روند با برجسته کردن دستاورد‌ها و پیشرفت‌های عظیم ۴۵ سال گذشته قابل پیشگیری ست.

امام جمعه‌ی رشت همچنین با اشاره به نمایش اقتدار نیرو‌های مسلح در قبال اسرائیل غاصب، این دستاورد را مرهون وحدت وهمدلی مجموع نیرو‌های مسلح کشور درظل منویات داهیانه‌ی رهبر معظم انقلاب دانست واضافه کرد: عملیات «وعده‌ی صادق» نقطه‌ی عطفی در روند مواجهه با جنایات ددمنشانه‌ی رژیم کودک کش صهیونیستی بود که هیمنه‌ی اسراییل غاصب را در دنیا شکست.

در ادامه‌ی این دیدار حجت الاسلام و المسلمین جلالی، امام جمعه‌ی صومعه سرا هم گزارشی از روند برگزاری نشست‌های فرهنگ عمومی وقرارگاه عفاف وحجاب در این شهرستان ارایه کرد و تلاش برای حفظ ارزش‌ها را بهترین شیوه‌ی پاسداشت دستاورد‌های نظام و انقلاب دانست.

دیگر خبرها

  • تاکید امام جمعه کیش بر التزام به حجاب و عفاف و رعایت قوانین کشور
  • توسعه بدون وحدت بین مسئولان و مردم امکان‌پذیر نیست
  • وحدت در بین مردم شیعه و سنی گلستان مثال زدنی است
  • شعار سال یک دستور عملیاتی است
  • وعده ایران برای نابودی ظلم جهانی قطعی است
  • مساجد و ائمه جماعات قزوین به کانون‌های فرهنگی تبدیل شوند
  • سپاه پاسداران دژ مستحکم ملت ایران در مقابل بیگانگان است
  • جماعت تندرو به دنبال هزینه کارهای بی‌قاعده بر دوش رهبری‌اند | پایه‌گذار این روش کیست؟
  • تلاش مسئولان برای گره گشایی از مشکلات جامعه و رسیدگی به مطالبات مردم
  • سپاه دژ مستحکم برای پاسداری از انقلاب اسلامی ایران