Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-19@19:57:51 GMT

مدیریت دوگانه به شهر صدرا آسیب می‌زند

تاریخ انتشار: ۳ دی ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۹۷۶۰۴۹

مدیریت دوگانه به شهر صدرا آسیب می‌زند

ایسنا/فارس استاندار فارس گفت: یکی از مشکلات شهر صدرا بحث مدیریت دوگانه بین شهرداری و شرکت عمران این شهر است که بسیار آسیب زاست.

محمدهادی ایمانیه در بازدید از شهر صدرا با اشاره به اینکه در این شهر مشکلات مزمنی وجود دارد، عنوان کرد: تلاش کردیم در این بازدید به بررسی مشکلات و اندیشیدن تدابیر لازم برای رفع آن‌ها طی یک برنامه زمان بندی مشخص بپردازیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به نقل از استانداری فارس، ایمانیه با همراهی قرارگاه محرومیت زدایی حضرت احمد ابن موسی (ع)، مسئولان دستگاه‌های مختلف، مسئولان شرکت عمران و شهرداری صدرا به بازدید میدانی از این شهر پرداخت و ابراز امیدواری کرد با همکاری و برنامه ریزی این مشکلات حداکثر تا یک سال آینده رفع شود.

به اعتقاد استاندار فارس، بازدید میدانی و بررسی‌های کارشناسی بیانگر وجود مشکلاتی در حوزه ورزشگاه‌ها، مساجد، فاضلاب، ساخت مسکن، تامین آب و تامین امنیت در شهر صدرا وجود دارد که باید برای رفع هر یک از آن‌ها اقدامات و راهکارهای عملیاتی و تخصصی مد نظر قرار گیرد.

ایمانیه همچنین به ایجاد شدن مدیریتی دوگانه بین شهرداری و شرکت عمران در صدرا اشاره کرد و با آسیب زا توصیف کردن این موضوع اظهار کرد: وزیر راه و شهرسازی قول مساعد داده است با همکاری جدی، این مشکل چندین ساله حل شود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی سیاسی شهر صدرا راه و شهر سازی فارس شهر صدرا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۷۶۰۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جلسه شورای اجتماعی استان یزد برگزار شد

به گزارش روابط عمومی اداره کل امور اتباع و مهاجرین خارجی استانداری یزد، جلسه شورای اجتماعی استان یزد با موضوع کودکان کار و خیابان به ریاست علی اکبر عزیزی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار یزد و باحضور حجت الاسلام ملکی رئیس کارگروه علمی عملیاتی کودکان در معرض آسیب شورای اجتماعی کشور و سایر اعضا برگزار شد.

در این جلسه محسنی راد مدیرکل اداره امور اتباع ومهاجرین خارجی نیز به بیان آخرین اقدامات صورت گرفته و مشکلات موجود در این خصوص پرداخت.

در این جلسه آخرین وضعیت جمع آوری و ساماندهی کودکان کار و خیابان در استان و بررسی مشکلات و چالش های مربوط به آنها تشریح شد.

همچنبن در این جلسه گزارشی از فعالیت ها و اقدامات انجام شده در زمینه حقوق کودک در استان ارائه گردید.

تشریح برنامه های کارگروه علمی عملياتي کودکان در معرض آسیب نیز از جمله مسائلی بود که در این جلسه طرح شد.

باشگاه خبرنگاران جوان افغانستان افغانستان

دیگر خبرها

  • شرکت ۳۵۰۰ داوطلب در آزمون تامین نیروی انسانی مدیریت تامین اجتماعی فارس
  • شرکت بیش از ۵۰ شرکت صنعتی در رویداد صدرا
  • دستگیری ۳ نفر دیگر در پرونده فساد شهرک صنعتی و شرکت عمران پرند
  • جلسه شورای اجتماعی استان یزد برگزار شد
  • مسابقه بزرگ کتابخوانی به مناسبت شهادت امام علی (ع) + جوایز ویژه
  • مسؤولان قضائی شهرستان کنگان در حل مشکلات اهتمام ورزند
  • ۴هزار واحد از پروژه‌ نهضت ملی پرند در انتظار تأمین زیرساخت
  • بازدید مدیرکل حمل و نقل و ترافیک شرکت عمران شهرهای جدید از آزادراه تبریز سهند
  • بررسی مشکلات صنایع شهرستان‌های دلیجان و محلات
  • ضرورت مدیریت تقاضا و اصلاح الگوی مصرف آب آشامیدنی