Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، علی‌محمد زوراوند معاون اداره کل هواشناسی استان کرمانشاه گفت : با استقرار هوای سرد در استان از امشب دمای هوای شهر‌های کرمانشاه، اسلام آبادغرب، پاوه، ثلاث باباجانی، جوانرود، دالاهو، روانسر، سنقروکلیایی، صحنه، کنگاور و هرسین به کمتر از صفر درجه می‌رسد.

او گفت : برای شنبه شب با افزایش سرما، دمای گیلانغرب مانند شهر‌های یاد شده به کمتر از صفر درجه خواهد رسید و سرپل ذهاب و قصرشیرین نیز دمای صفر درجه و حتی کمتر را تجربه می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

زوراوند با بیان اینکه برای امشب سنقروکلیایی با دمای منفی پنج و اسلام آبادغرب و کنگاور با دمای منفی چهار درجه سردترین نقاط خواهند بود، افزود: دمای شهر کرمانشاه نیز امشب در سردترین حالت به منفی ۲ درجه می‌رسد.

معاون اداره کل هواشناسی استان کرمانشاه با بیان اینکه در ساعات روز تغییرات دمایی چندانی اتفاق نمی‌افتد، افزود: با این حال کاهش دمای شبانه بازهم سیر صعودی خواهد داشت به گونه‌ای که دمای هوای شنبه شب سنقروکلیایی به منفی هشت درجه و شهر‌های کنگاور و اسلام و آبادغرب نیز به منفی هفت درجه می‌رسد.

او حداکثر دمای امروز شهر کرمانشاه را هفت درجه بالای صفر عنوان کرد و گفت: دمای فردا تغییر چندانی نخواهد داشت، اما برای فردا شب انتظار می‌رود ساکنان مرکز استان دمای منفی پنج درجه و حتی بیشتر را تجربه کنند.

زوراوند افزود: برای یکشنبه شب نیز دمای شهر‌های استان به جز قصرشیرین، سرپل ذهاب و گیلانغرب همچنان کمتر از صفر درجه خواهد بود، اما از روز دوشنبه با افزایش دما انتظار می‌رود از تعداد شهر‌های که دمای شبانه آن‌ها به کمتر از صفر درجه می‌رسد کاسته شود.

این مقام مسئول با اشاره به ابری بودن هوای نقاط مختلف استان طی امروز، گفت: انتظار بارش نباید داشته باشیم و اگر هم بارندگی اتفاق بیفتد غالبا به صورت رگباری در منطقه اورامانات و به شکل بارش خفیف برف خواهد بود.

او ادامه داد: با عبور این سامانه کم دامنه بارشی از جو استان و استقرار هوای سرد که تا اواسط هفته به طول می‌انجامد، بارشی برای استان تا پایان هفته جاری نخواهیم داشت.

زوراوند با بیان اینکه نقشه‌های پیش یابی حاکی از ورود سامانه بارشی قوی به جو استان از ابتدای هفته آینده است که البته در روز‌های پایانی هفته اطلاعات دقیق‌تر آن منتشر می‌شود، گفت: پیش بینی‌های بلند مدت نشان می‌دهد بارش‌های زمستان امسال در حد نرمال (۲۰۰ تا ۲۲۰ میلی متر) خواهد بود .

انتهای پیام/د

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: هواشناسی گرمای هوا دمای هوا کمتر از صفر درجه درجه می رسد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۷۶۷۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ورود سامانه بارشی از اواخر هفته به استان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز چهارمحال و بختیاری؛ نوروزی گفت: بارش‌ها بیشتر برای مناطق بن، سامان، شهرکرد و کوهرنگ پیش بینی شده است.
به گفته وی، با صدور هشدار زرد برای فردا احتمال کاهش دما و مخاطره برای بخش کشاورزی وجود دارد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی دانلود

دیگر خبرها

  • هوای آذربایجان شرقی بارانی می‌شود
  • ورود موج بارشی جدید بهاری به اصفهان
  • پیش بینی هوای نسبتا پایدار برای گلستان
  • شرایط جوی زنجان ناپایدار می‌شود
  • ورود سامانه بارشی به کرمان
  • ورود سامانه بارشی پرفشار به خراسان رضوی
  • ورود سامانه سرد بارشی به یزد
  • ادامه فعالیت سامانه بارشی در برخی استان‌های کشور
  • ورود سامانه بارشی از اواخر هفته به استان
  • با ورود چندین سامانه بارشی تا حدودی کسری بارش اردبیل جبران شد