Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، سیدمهدی سیدصالحی مدیر تیم فوتبال شهر خودرو درباره شکست این تیم برابر تیم استقلال گفت: قبل از بازی محسن ربیع‌خواه و احسان حسینی را به ورزشگاه راه نمی‌دهند. قبل از آمدن به مشهد با‌  نعمتی هم صحبت کردم تا زمین بگیریم. مگر می‌شود تیم مشهدی یک جلسه در ورزشگاه ثامن‌الائمه تمرین کند آن هم در هفته‌ای که ما با استقلال بازی داریم و بازی‌های تیم لیگ‌های ۲ و ۳ در ورزشگاه ثامن برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مگر نمی‌دانید در این هفته تیم لیگ برتری مشهد بازی داشت. برای گرفتن زمین باید التماس پیمانکار را بکنیم. بروید از پیمانکار و زمین شماره ۲ بپرسید که به هیئت فوتبال گفته چرا بازی تیم‌های لیگ ۲ و ۳ را در این ورزشگاه گذاشتید. ما در اینجا غریب هستیم.

او افزود: قبل از بازی نماینده سازمان لیگ به ما می‌گوید پدیده، نماینده هیئت فوتبال به ما می‌گوید شهرخودرو؛ چه  انتظاری دارید؟ در جریان بازی هم قبل از اینکه داور سیدعباسی را  اخراج کند، ناظر بازی گفت کمک داور مرتکب اشتباه شد. در بازی‌های ما کمک داوران بازی‌ها را به حاشیه می‌برند. ما اینجا غریب هستیم عین واقعیت را می‌گویم و هزینه می‌کنیم و برای‌مان حاشیه درست می‌شود به خدا قسم ولمان کنید و خسته شدیم.  

سیدصالحی درباره اینکه تفاوت شهر خودرو با استقلال و پرسپولیس چیست، گفت: آن ۲ تیم دولتی هستند، اما ما نه. همچنین ۴-۵ روز است که ما به مشهد آمده‌ایم، یک مسئول بالای سر تیم ما نیامده است.

خروج ما از مشهد به خاطر حامی مالی  بود 

او درباره اینکه تیم خارج از استان تمرین می‌کند و شما چه انتظاری دارید که مسئولان تیم را حمایت کنند، گفت: توضیحی نداریم، حامی مالی  که هزینه‌های ما را می‌دهد باعث شد که تیم به خارج از استان برود. من یک کلام به شما بگویم احسان حسینی و محسن ربیع‌خواه بازیکنان شهر خودرو هستند، اما آن‌ها را به ورزشگاه راه ندادند.  

او درباره اینکه آن‌ها به جایگاه خبرنگاران آمدند و رفتند، گفت: مگر نمی‌خواهید سؤال بپرسید. اگر تیم به تهران رفته، حامی مالی هزینه‌ها را می‌دهد. بهتر است شما سئوالات را از نفرات دیگر بپرسید.

بیشتر بخوانید

پدیده صفر - استقلال ۳ / استقلال با اقتدار به صدر رسید +فیلم

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: تیم فوتبال شهر خودرو مهدی سید صالحی لیگ برتر فوتبال شهر خودرو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۷۸۰۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری جشن بزرگ کارگران در ورزشگاه امام رضا(ع) مشهد

دریافت 50 MB

تصویربردار: سید حسین میرپور

کد خبر 6087051

دیگر خبرها

  • ابهام در میزبانی استقلال در لیگ دسته اول
  • تغییر ورزشگاه بازی استقلال ملاثانی-سپاهان با نظر شورای تأمین
  • مدیرعامل استقلال ملاثانی:آماده بازی بودیم ولی به ورزشگاه راهمان ندادند،آیا گناه کردیم؟/ بودجه کل تیم ما به اندازه یک بازیکن فولاد است
  • خط و نشان سیاوش اکبرپور برای سپاهان!
  • مکان بازی مرگ و زندگی سپاهان مشخص شد
  • بحران استادیوم برای میزبانی استقلال - سپاهان
  • برگزاری جشن بزرگ کارگران در ورزشگاه امام رضا(ع) مشهد
  • لغو شدن بازی تیم‌های استقلال ملاثانی و فجر سپاسی پیگیری می‌شود
  • تذکر نماینده مردم شوش در مجلس به وزرای اقتصاد و ورزش
  • حمودی: دعوای شخصی آقایان به شخصیت فوتبال خوزستان ضربه زد