Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-03-29@11:37:28 GMT

سیدصالحی: شهر خودرو در مشهد غریب است

تاریخ انتشار: ۴ دی ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۹۷۸۹۹۱

سیدصالحی: شهر خودرو در مشهد غریب است

ایسنا/خراسان رضوی مدیر باشگاه شهر خودرو نتایج ضعیف تیم مشهدی را نتیجه عدم حمایت مسئولان استانی خراسان رضوی دانست و گفت: شهر خودرو در مشهد هم غریب است.

سیدمهدی سیدصالحی پس از شکست سه بر صفر شهر خودرو مقابل استقلال در مشهد در جمع خبرنگاران اظهار کرد: پیش از آغاز بازی محسن ربیع‌خواه و احسان حسینی بازیکن تیم ما را به ورزشگاه راه ندادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پیش از اینکه به مشهد بیایم با نعمتی صحبت کرده بودم تا زمینی در اختیار باشگاه قرار دهند. مگر می‌شود تیم مشهد یک جلسه تمرینی پیش از بازی با استقلال در زمین ثامن‌الائمه نداشته باشد؟

وی افزود: در هفته‌ای که تیم لیگ برتری شهر خودرو با استقلال بازی دارد، بازی تیم‌های لیگ ۲ و سه را در ورزشگاه ثامن‌الائمه برگزار می‌کنید؟ مگر نمی‌دانید آن هفته تیم لیگ برتری استان بازی دارد.

مدیر باشگاه شهر خودرو ادامه داد: برای اینکه زمینی در اختیار ما قرار دهند، باید به پیمانکار زمین التماس کنیم. می‌توانید از پیمانکار زمین شماره ۲ ورزشگاه ثامن سوال کنید که از هیات فوتبال استان علت برگزاری بازی‌های تیم‌های لیگ ۲ و سه استان را جویا شده است.

سیدصالحی عنوان کرد: در این شهر غریبیم. در جلسه پیش از بازی نماینده سازمان لیگ ما را شهر خودرو خطاب می‌کند، در حالی که هیات فوتبال خراسان رضوی هنوز ما را پدیده صدا می‌کند.

وی با انتقاد از عملکرد داوری افزود: ناظر بازی در صحنه اخراج بازیکن شهر خودرو به اشتباه کمک داور اذعان داشت. در تمام بازی‌های شهر خودرو کمک داوران بازی را به حاشیه می‌برند. ما هزینه می‌کنیم و برایمان حاشیه ایجاد می‌کنند.

سیدصالحی در پاسخ به این سوال که چرا مدیر شهر خودرو باید در برنامه‌های صداوسیما به عنوان کارشناس تیم‌های استقلال و پرسپولیس حضور یابد، گفت: چهار تا پنج روز است که در مشهد حضور داریم اما یک مسئول بر سر تیم ما حاضر نشده است.

وی در پاسخ به سوال دیگری مبنی بر اینکه چرا وقتی شهرخ ودرو خارج از استان خراسان رضوی تمرین می‌کند، توقع حمایت از مسئولانی استانی دارند، تصریح کرد: اسپانسری در تهران داریم که تمام هزینه‌های تیم ما را متقبل شده است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی ورزشی تیم فوتبال شهرخودرو خراسان رضوی شهر خودرو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۷۸۹۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تداوم هوای سرد در خراسان رضوی

تین نیوز

کارشناس مرکز پیش بینی هواشناسی خراسان رضوی گفت: هوای سرد که از روز گذشته موجب کاهش محسوس دما در این استان شده تا فردا، یازدهم فروردین ماه در خراسان رضوی ماندگار است.

​به گزارش تین نیوز به نقل از وزارت راه و شهرسازی، زهرا آهنگرزاده درباره وضعیت جوی و آب و هوای استان خراسان رضوی گفت: با ورود سامانه بارشی به خراسان رضوی، میانگین دمای هوای امروز استان نسبت به چند روز گذشته حدود ۱۳ درجه کاهش یافته است که  همچنان روند کاهشی دما ادامه دارد.

آهنگرزاده تصریح کرد: بارش باران در شبانه روز گذشته مناطق مختلف خراسان رضوی را فرا گرفته است که شهرستان های کاشمر، فریمان و مشهد بیشترین بارش ها را در میان ایستگاههای هواشناسی به ثبت رسانده اند.

وی تصریح کرد: وزش باد شدید در نواحی جنوبی استان از دیگر پدیده های جوی بوده است، شب گذشته شهرستان بردسکن با ۷۲ کیلومتر در ساعت بیشترین وزش باد را داشته است.

وی عنوان کرد: در شبانه روز گذشته قوچان با کمینه دمای صفر درجه و «فیض آباد» تربت حیدریه با بیشینه دمای ۲۴ درجه سلسیوس به ترتیب سردترین و گرمترین نقاط استان خراسان رضوی بوده اند، در این مدت کلانشهر مشهد نوسانات دمایی هشت تا ۱۳ درجه را ثبت کرده است.

اهنگرزاده اضافه کرد: دمای فعلی مشهد ۱۰ درجه سلسیوس است، طبق تحلیل نقشه ها و مدل های هواشناسی امروز دمای این کلانشهر بین چهار تا ۱۴ درجه در نوسان خواهد بود.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • تداوم هوای سرد در خراسان رضوی
  • محدودیت ترافیکی شب‌های قدر در مشهد
  • هوا در خراسان رضوی همچنان سرد است
  • سوال روز هفدهم پویش زندگی با آیه‌ها در خراسان رضوی اعلام شد
  • بیش از هفت میلیون و ۳۰۰ هزار زائر به خراسان رضوی سفر کردند 
  • کیفیت هوای کلانشهر مشهد در شرایط «سالم»
  • کیفیت هوای مشهد سالم است
  • ورود زائران خراسان رضوی از مرز ۶ میلیون نفر گذشت
  • ورود بیش از ۶ میلیون و ۸۰۰ هزار نفر زائر به خراسان رضوی
  • ویدیو/ ضیافت افطار در حرم مطهر رضوی در مشهد