Web Analytics Made Easy - Statcounter

دوم دی ماه امسال بود که بازار گل محلاتی برای دومین بار طی ۳ ماه گذشته دچار آتش سوزی شد و این در حالی‌ست که پیش از این اعضای شورای شهر تهران نسبت به وضعیت ایمنی این بازار به شهرداری تهران تذکر داده بودند و تأکید بر ایمن‌سازی آن داشتند. - اخبار اجتماعی -

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم؛ 23 شهریور امسال احمد صادقی عضو شورای شهر تهران در جریان دوازدهمین جلسه شورای شهر به آتش‌سوزی در بازار گل محلاتی (در منطقه 14) اشاره کرد و گفت: در پی این آتش‌سوزی 20 غرفه دچار حریق شد که خوشبختانه صدمه‌ای به مراجعه کنندکان وارد نشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عضو شورای شهر تهران عنوان کرد: متاسفانه بازار گل محلاتی بدون اخذ مجوزات لازم توسعه بی‌رویه و قارچ‌گونه داشته و این مسئله از چشم شهرداری تهران دور مانده است.

وی با اشاره به اتفاق صورت گرفته خطاب به شهردار تهران گفت: ایمنی بازار گل منطقه 14 باید مورد توجه قرار گیرد. همچنین باید به مسئله توسعه بی‌رویه و بی‌قانونی این بازار گل توجه ویژه و اقدامات لازم انجام شود.

همچنین در این جلسه مهدی چمران رئیس شورای شهر تهران نیز به عدم ایمنی بازار گل محلاتی به شهرداری تهران تذکر داد.

حالا با گذشت 3 ماه از تذکر عضو شورای شهر تهران در ارتباط با عدم ایمنی بازار گل محلاتی و عدم توجه به این تذکر بار دیگر بازار گل محلاتی دچار آتش‌سوزی شد که در پی این اتفاق دو نفر از شهروندان تهرانی جان خود را از دست دادند تا بار دیگر بر عدم ایمنی این بازار گل تأیید شود.

مهدی چمران رئیس شورای شهر تهران نیر با اشاره به حادثه رخ داده در بازار گل محلاتی عنوان کرد: متأسفانه بازار گل محلاتی برای چندمین بار است که دچار حریق و آتش‌سوزی می‌شود که باید به آن توجه شود.

چمران با اشاره به عدم ایمنی بازار گل محلاتی گفت: با توجه به سابقه آتش‌سوزی در این بازار باید هرچه سریعتر نسبت به ایمن‌سازی آن از سوی شهرداری تهران اقدام شود.

جعفر تشکری هاشمی، رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای شهر تهران نیز در پی حادثه انفجار در بازار گل و گیاه شهید محلاتی گفت: حدود یک ماه پیش در بازدید از بازار گل و گیاه شهید محلاتی بر فقدان ایمنی و نبود سازه مناسب در بازار گل که امکان فرو ریختن آن وجود دارد و تراکم بالای جمعیت اشاره کردم. حادثه بازار گل محلاتی نشان از ضرورت همکاری دستگاه قضایی، دولت و مدیریت شهری در حل مسائل و مشکلات این بازار دارد.

زهرا شمس احسان عضو کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای شهر تهران نیز در ارتباط با حادثه آتش سوزی در بازار گل محلاتی با اشاره به فوت دو شهروند در این اتفاق گفت:  این حادثه بار دیگر یادآور موضوع مهم" اول امنیت بعد کار"  بود. لازم است با همکاری و اقدام مشترک سازمان مدیریت بحران شهر تهران و آتش‌نشانی برای چنین مکان‌هایی، تدبیر ویژ‌ه‌‌تری اتخاذ شود.

 

آتش‌سوزی و انفجار مرگبار در بازار گل محلاتی/ آواربرداری ادامه دارد

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: بازار گل محلاتی شورای شهر تهران ایمنی بازار گل شهرداری تهران عدم ایمنی آتش سوزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۸۲۳۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فیلم| آتش‌سوزی مرگبار یک منزل مسکونی در تهران

فیلم| آتش‌سوزی مرگبار یک منزل مسکونی در تهران

دیگر خبرها

  • انتقاد از بی توجهی به از کارافتادگی جایگاه cng شهرعلویجه اصفهان
  • ببینید | آتش‌سوزی شدید در شرق تهران؛ حبس کارگران در اتاقک‌ها
  • آتش سوزی در شرق تهران / 6 کارگر جانباختند
  • فیلم| جزییات آتش‌سوزی در شرق تهران
  • آتش سوزی در شرق تهران با ۶ کشته | مورد انفجاری گزارش نشده است
  • آتش سوزی در شرق تهران ۶ کشته و یک مصدوم داشت
  • جزئیات آتش‌سوزی در شرق تهران با ۶ کشته
  • اطفای حریق انبار ضایعات در دورود
  • فیلم| آتش‌سوزی مرگبار یک منزل مسکونی در تهران
  • محدوده بازار تهران رکورددار ساختمان‌های ناایمن