Web Analytics Made Easy - Statcounter

اداره تصادفات پلیس راهور تهران بزرگ از فوت عابر پیاده ۱۶ ساله بدیل تردید و تردد در بزرگراه زین الدین و برخورد نیسان با وی و فوت این عابر بخاطر شدت جراحات وارده خبر داد.

به گزارش ایلنا، سرهنگ شریفی رییس اداره تصادفات این پلیس ضمن بیان این خبر گفت: در ساعت ۱۶:۰۰ بعد از ظهر دیروز  با اعلام مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ به  اپراتور  منطقه ۲۵ یک فقره تصادف فوتی بین نیسان و عابر پیاده در بزرگراه شهید زین الدین شرق به غرب نرسیده به بزرگراه امام علی( ع )  بعد از هنگام اعلام می گردد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: ماجرا از این قرار  بود که  پنج نفر از افراد معتاد متجاهر بصورت عرضی قصد دارند  در مسیر شمال به جنوب بزرگراه شهید زین الدین  بعد از هنگام، از عرض بزرگراه عبور نمایند که چهار نفر از این افراد  عبور کرده و یک نفر جوان ۱۶ ساله  مذکر در باند سوم برای تردد دچار تردید شده که در این هنگام وانت نیسان به علت تاخیر در رویت و عدم توجه به جلو با وی برخورد می‌کند و عابر بر روی درب موتور وانت و در نهایت با ضربه سر سمت چپ به شیشه جلو وانت برخورد و بعلت شدت ضربه به نقطه حساس  سر  در محل حادثه فوت می‌کند.

سرهنگ شریفی گفت: بلافاصله پس از این حادثه تیم های منطقه ۲۵ پلیس راهور تهران بزرگ در محل حاضر و پس از بررسی های صورت گرفته مشخص شد که علت تصادف ترکیب و تقارن دو‌خطا بصورت مساوی۵۰٪ به علت عدم توجه به جلو از جانب راننده وانت نسبت به عابر پیاده  (.وانت نقض ماده ۱۸۰ آیین نامه راهور  ) و ۵۰٪ از سوی عابر نسبت به وانت به علت عبور غیر مجاز از عرض بزرگراه است (عابر نقض ماده ۲۱۵ بند ت آیین نامه راهور ).

سرهنگ شریفی از عابرین پیاده خواست هیچ گاه از عرض بزرگراه ها جهت طی مسیر و رفتن به طرف دیگر بزرگراه استفاده نکنند و همیشه از پل های عابر پیاده هر چند که دور باشد استفاده کرده و به رانندگان نیز توصیه داشت که همواره توجه کافی  و لازم به جلو داشته باشند و مراقب تردد عابرین در معابر باشند.

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: عابر پیاده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۸۲۴۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تردد کامیون و انجام فعالیت های عمرانی و حفاری در شب های قدر ممنوع است

تین نیوز

سرهنگ احسان مومنی با اعلام محدودیت های شب های قدر در تهران افزود: با توجه به نزدیک شدن به شب های پرفضیلت قدر و حضور گسترده شهروندان در هیات های مذهبی جهت انجام فرایض دینی، پلیس راهور به جهت سهولت رانندگان و حضور مردم در مراسم معنوی این شب ها همچنین تردد سایر شهروندان در دیگر مسیرها تمهیدات ترافیکی ویژه ای اندیشیده است.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایرنا، مومنی با تاکید بر اینکه شهروندان همکاری لازم را با خادمین خود در پلیس راهور داشته باشند، اظهار کرد: همکارانم در هر سه شب قدر در اطراف و معابر پیرامونی تکایا، حسینیه ها و بقاع متبرکه که میزبان مراسم شب های قدر هستند، حضور ۱۰۰ درصدی و فعال دارند.

سرهنگ مومنی با بیان اینکه در محل هایی که فضای مناسب پارک داریم با نصب بنر جهت پارک وسایل نقلیه به شهروندان اطلاع رسانی می کنیم ادامه داد: تابلوهای اطلاع رسانی در اطراف معابر محل برگزاری مراسم جهت پارک شهروندان نصب خواهد شد.

معاون عملیات پلیس راهور تهران بزرگ اضافه کرد: توصیه می شود شهروندان خودروهای خود را به گونه ای که قسمت عقب خودرو رو به پیاده رو و قسمت جلویی آن رو به خیابان باشد، پارک کنند تا هنگام اتمام مراسم بتوانند به راحتی از پارک خارج و محل را ترک کنند.

به گفته وی، در این سه شب (جمعه شب، یکشنبه شب و سه شنبه شب آینده) تردد کامیون ها و وسایل نقلیه سنگین در سطح شهر تهران ممنوع خواهد بود همچنین هر گونه عملیات عمرانی و حفاری در سطح معابر شهر تهران نیز ممنوع است.

 

وی از رانندگان خواست از توقف دوبله و سد معبر در سطح معابر بخصوص اطراف محل برگزاری مراسم و نیز از توقف در حریم میادین و تقاطع ها که باعث کندی تردد دیگر وسایل نقلیه می شود، جدا خودداری کنند.

معاون عملیات پلیس راهور تهران بزرگ ادامه داد: توصیه می شود پس از اتمام مراسم با توجه به تاریکی هوا و خستگی و خواب آلودگی با دقت بیشتری رانندگی کرده و سرعت و سبقت مجاز را مد نظر قرار داده تا شاهد وقوع حوادث تلخ نباشیم.

سرهنگ مومنی به شهروندان توصیه کرد با خادمین خود در مجموعه پلیس راهور تهران بزرگ مستقر در معابر و محدوده ها به جهت هر چه بهتر برگزار شدن مراسم شب های قدر و سهولت ترددها همکاری لازم را داشته باشند.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • ۹۸۰ هزار وسیله نقلیه هنوز به تهران بازنگشته‌اند
  • مسقف نبودن پل هوایی عابر پیاده و مشکل ساز شدن آن هنگام بارندگی‌ها + فیلم
  • تردد کامیون و انجام فعالیت های عمرانی و حفاری در شب های قدر ممنوع است
  • تمهیدات ترافیکی شب‌های قدر در تهران/ ممنوعیت تردد کامیون‌ها و فعالیت‌های عمرانی در این شب‌ها
  • ممنوعیت تردد کامیون‌ها و فعالیت‌های عمرانی و حفاری در شب‌های قدر
  • ممنوعیت تردد کامیون‌ها، فعالیت‌های عمرانی و حفاری در شب‌های قدر
  • تمهیدات ویژه ترافیکی شب های قدر در تهران / تردد کامیون‌ها در سطح شهر ممنوع
  • تردد کامیون‌ها، فعالیت‌های عمرانی و حفاری در شب‌های قدر ممنوع است
  • مصدوم شدن ۶ نفر در پی تصادف وانت پیکان با عابر پیاده / مصدومیت ۵ نفر در پی واژگونی ال۹۰
  • ابتکار توکیو برای افزایش فضاهای مردم‌محور در شهر