Web Analytics Made Easy - Statcounter

اسماعیل بیگی گفت: تسهیلات ۳۰ میلیون تومانی مانند وام است که در قالب کارت اعتباری به رانندگان داده می‌شود.

به گزارش برنا؛ مهدی اسماعیل‌بگی مدیرعامل سازمان نظارت و تاکسیرانی در آیین انعقاد توافقنامه همکاری بین سازمان تاکسیرانی و شرکت ایساکو درباره فعالیت تاکسیرانی در کشور، اظهار کرد: حدود ۸۰ هزار تاکسی در سطح شهر فعالیت دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: این تاکسی‌ها حدود ۲۲ درصد حمل و نقل شهر تهران را به عهده دارند؛ این عدد زمانی خودش را نشان می‌دهد که تقریبا به اندازه حمل و نقل مترو، سفر حمل و نقلی در شهر تهران داریم.

مدیرعامل سازمان نظارت و تاکسیرانی درباره انعقاد این تفاهم‌نامه افزود: طبق تفاهم‌نامه‌ای که امروز صورت گرفت، قرار شد قطعات و لوازم یدکی مورد نیاز تاکسی‌های شهری توسط شرکت ایساکو تامین شود.

اسماعیل‌بگی ادامه داد: با ارائه این خدمات به جامعه رانندگان تاکسی می‌خواهیم باری از مشکلات آن‌ها کم کنیم و حسن این اتفاق این است که با قیمتی تضمین شده و باکیفیت، محصولات مورد نیاز را برای رانندگان تاکسی تامین کنیم.

وی تصریح کرد: در فاز اول،اطلاعات ۵۰۰۰ نفر از جامعه رانندگان را به شرکت ایساکو اعلام کردیم و قرار است این تعداد به تمامی رانندگان شهر تهران توسعه یابد. در حال حاضر، این لیست به شرکت ایساکو اعلام شد و قرار است شرکت این اطلاعات را بارگذاری کند.

مدیرعامل سازمان نظارت و تاکسیرانی بیان کرد: بعد از اینکه این اطلاع‌رسانی صورت گرفت، رانندگان به ایساکو کارت مراجعه می‌کنند و تسهیلات مورد نیاز را دریافت می‌کنند و منبع تامین مالی این کارت توسط سازمان‌های خارج از تاکسیرانی و ایساکو صورت می‌گیرد.

اسماعیل‌بگی خاطرنشان کرد: این تسهیلات مانند وام می‌ماند که در قالب کارت اعتباری به رانندگان داده می‌شود و آن‌ها هم با دریافت این تسهیلات، اقساطش را پرداخت می‌کنند. مبلغ این کارت تا سقف ۳۰ میلیون تومان است.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: تاکسی شهر تهران حمل و نقل جامعه مشکلات کارت اعتباری شهرداری تهران رانندگان تاکسی سازمان تاکسیرانی شرکت ایساکو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۸۳۰۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رانندگان آژانس شاغل در شهرداری بیمه تکمیلی شوند

رئیس شورای اسلامی شهر قزوین گفت: ضرورت دارد تا راهکارهای قانونی برای استفاده رانندگان آژانس شاغل در شهرداری از مزایای بیمه تکمیلی تدبیر شود.

علی فرمانی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در قزوین خواستار توجه به وضعیت معیشت و حقوق رانندگان آژانس شاغل در شهرداری قزوین شد و اظهار کرد: در سال گذشته افزایش حقوق رانندگان توسط اعضای شورا مصوب شد، اما متأسفانه با برخی رفتارها و افزایش ساعت کاری این رانندگان به گونه‌ای عمل شد که گویا افزایش حقوقی اعمال نشده است.

وی افزود: ضرورت دارد تا راهکارهای قانونی برای استفاده رانندگان از مزایای بیمه تکمیلی تدبیر شود تا این رانندگان زحمتکش نیز تحت پوشش بیمه تکمیلی قرار گیرند. در ضمن از مدیریت شهری قزوین خواستاریم تا درباره نحوه پرداختی حقوق رانندگان نظارت‌های بیشتری صورت گیرد تا این افراد شرمنده خانواده خود نباشند.

رئیس شورای شهر قزوین همچنین با اشاره به برگزاری جلسه فوق‌العاده کمیسیون مالی، برنامه‌ریزی و سرمایه گذاری شورا با هدف بررسی وضعیت فعالیت یا انحلال شرکت آرمان بنای قزوین، خاطرنشان کرد: در این جلسه وضعیت اقدامات و عملکرد شرکت آرمان بنای قزوین مورد بحث و بررسی قرار گرفت و مقرر شد تا فعلاً شرکت به فعالیت خود ادامه دهد و از انحلال آن جلوگیری شود.

فرمانی از بررسی لایحه حفظ و نگهداری دهکده طبیعت در جلسه تلفیق کمیسیون‌های مالی و املاک خبر داد و افزود: ضمن بررسی این لایحه بر لزوم توجه به پرداخت به موقع حقوق کارکنان و نیروهای شرکتی دهکده طبیعت تأکید جدی شد.

کد خبر 745671

دیگر خبرها

  • افزایش حمل بار توسط ناوگان جاده‌ای آذربایجان‌شرقی
  • ممنوعیت دریافت وجه نقد توسط ناوگان اتوبوسرانی درون شهری ارومیه
  • دریافت وجه نقد از سوی رانندگان ناوگان اتوبوس‌رانی ارومیه ممنوع است
  • رانندگان آژانس شاغل در شهرداری بیمه تکمیلی شوند
  • افزایش حداکثر ۴۵ درصدی نرخ تاکسی در تهران/ شهروندان آنلاین پرداخت کنند
  • افشاگری درباره بیمه تکمیلی رانندگان کامیون ؛ سوء استفاده کنندگان کیستند؟
  • رانندگان قبل از مصوبه ستاد تنظیم بازار حق افزایش کرایه را ندارند
  • تاکسی‌ های اینترنتی اگر نگران راننده هستند، کمیسیون ۱۵ درصدی را کم کنند
  • رانندگان اسنپ و تپسی، زیر بار کمیسیون
  • ◄ کسر و دریافت هرگونه وجه از مالکان و رانندگان اتوبوس ممنوع است