Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمد شمسایی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: از این تعداد ۷۹۹ دفتر پیشخوان در خراسان رضوی، ۱۴۸ دفتر در خراسان شمالی، ۱۱۶ دفتر در خراسان جنوبی و ۲۷۰ دفتر پیشخوان نیز در استان گلستان پروانه معتبر فعالیت دریافت کرده و اکنون فعال هستند.

وی گفت: ۲۸۵ فقره از پروانه های فعالیت دفاتر پیشخوان استان خراسان رضوی مربوط به شهرستان مشهد است که از این تعداد ۲۲۹ فقره آن مختص شهر مشهد است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی منطقه شمال شرق گفت: نظارت عمومی شامل تطبیق مشخصات و اعتبار پروانه، رعایت مصوبات کمیسیون تنظیم مقررات، اعلام تعرفه ها، ساعت فعالیت و وضعیت عمومی بیش از هزار و ۳۰۰ دفتر پیشخوان از طریق سازمان تنظیم مقررات انجام می شود.

شمسایی ادامه داد: به صورت متفرقه اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استانها، انجمن صنفی دفاتر پیشخوان دولت به صورت  مجزا و یا با مشارکت اداره بازرسی استان بر فعالیت های دفاتر یاد شده نظارت دارند.

وی گفت: از سوی دیگر دفاتر پیشخوان دولت، اپراتور و زیرمجموعه وزارت ارتباطات بوده و سازمان تنظیم مقررات پروانه فعالیت آنها را ارائه کرده است که مردم می توانند مانند دیگر بخش های ارتباطی، شکایات خود را از طریق سامانه ۱۹۵ پیگیری کنند.

مدیرکل تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی منطقه شمال شرق ادامه داد: دفاتر پیشخوان به سامانه ۱۹۵ دسترسی دارند و موظفند طی ۷۲ ساعت به شکایات کاربران پاسخ قانع کننده بدهند، در غیر این صورت شکایات مردمی از طریق سازمان تنظیم مقرات پیگیری می شود.

شمسایی، بر نظارت تخصصی دستگاه های خدمات رسان در قالب دفاتر پیشخوان تاکید کرد و گفت: ادارات کل پست، ثبت احوال و ادارات خدمت رسانی مانند گاز، برق و تلفن، با دفاتر پیشخوان قرارداد همکاری منعقد کرده اند که لازم است بر ارائه صحیح خدماتشان به مردم از طریق این دفاتر، نظارت کنند.

استانهای گلستان، خراسان رضوی، شمالی و جنوبی با ۳۲۰ هزار کیلومتر مربع مساحت بیش از ۱۰ میلیون نفر جمعیت دارند.  

برچسب‌ها اداره کل ارتباطات سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی خراسان جنوبی خراسان شمالی گلستان شهر مشهد کمیسیون تنظیم مقررات

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اداره کل ارتباطات سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی خراسان جنوبی اداره کل ارتباطات سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی خراسان جنوبی خراسان شمالی گلستان شهر مشهد کمیسیون تنظیم مقررات دفاتر پیشخوان سازمان تنظیم تنظیم مقررات دفتر پیشخوان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۸۳۶۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دولت سیزدهم مصمم به تکمیل زیرساخت‌های بازارچه‌های مرزی است

مشاور و دستیار ویژه وزیر کشور گفت: دولت سیزدهم برای تکمیل زیرساخت‌های بازارچه‌های مرزی مصمم است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از ایلام، سید مجید هدایت امروز _چهارشنبه پنجم اردیبهشت ماه_ در نشست بررسی وضعیت بازارچه‌های مرزی چیلات و چنگوله و هلاله شمالی با تاکید بر حمایت دولت سیزدهم برای تکمیل زیرساخت بازارچه‌ها اظهار کرد: فعال شدن بازارچه‌های مرزی در رونق و توسعه اقتصادی هر منطقه بسیار اثرگذار است.

وی با بیان اینکه مشوق‌های اقتصادی را مهم‌ترین دلایل رغبت هر کشور برای فعال شدن بازارچه است، افزود: زیرساخت‌های بازارچه چیلات از طرف کشور ایران آماده است.

مشاور و دستیار ویژه وزیر کشور اضافه کرد: فعال شدن بازارچه موجب رشد اقتصادی و توسعه‌ای است و برای فعال شدن یک بازارچه مرزی عزم دو طرف بسیار مهم است.

هدایت ادامه داد: هر بازارچه مشترک یک فرصت بسیار خوب برای هر استان و منطقه است زیرا می‌تواند علاوه بر ارتقا معیشت مرزنشینان، زمینه رشد اقتصادی را فراهم سازد.

وی افزود: یکی از ا, لویت‌های وزارت کشور اشتغال مرزنشینان است که در این راستا تلاش خود را به کار گرفته است.

کد خبر 747696

دیگر خبرها

  • دولت سیزدهم مصمم به تکمیل زیرساخت‌های بازارچه‌های مرزی است
  • خلیل آباد کمترین واحد صنفی بدون پروانه را دارد
  • فعالیت ۷۵ دفتر خدمات الکترونیک قضائی در مازندران
  • ۱۶ شرکت دانش بنیان کردستان در حوزه فناوری اطلاعات فعال است
  • انجام بیش از 36هزار و 500 استعلام بانک و دفتر خانه در سال 1402 توسط دفاتر پیشخوان دولت
  • تعطیلی پنجشنبه یعنی محروم‌سازی فعال اقتصادی ایرانی از ارتباطات جهانی/ تاکنون کمیسیون اجتماعی به جمع بندی نهایی نرسیده است
  • بهادری جهرمی: تعیین تکلیف صدور مجوزهای کسب و کار با هیئت مقررات می‌باشد
  • معرفی کاریابی‌های برتر استفاده کننده از سامانه جستجوی شغل
  • رایتل پروانه یکپارچه شبکه و خدمات ارتباطی را دریافت کرد
  • شرکت مخابرات ایران، پروانه یکپارچه شبکه و خدمات ارتباطی دریافت کرد