Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش روز شنبه ایرنا از ایران‌خودرو، نتایج نهایی پس از تایید فرآیند قرعه‌کشی توسط نهادهای نظارتی، در سایت فروش ایران‌خودرو به نشانی esale.ikco.ir قرار خواهد گرفت.

همچنین پیامک اطلاع‌رسانی برای برندگان ارسال خواهد شد، اما مشتریان مبنای دریافت اطلاعات را سایت فروش ایران‌خودرو در نظر بگیرند. 

منتخبان به مدت سه روز مهلت دارند نسبت به پرداخت وجه خودرو اقدام کنند و در صورت عدم واریز نفرات ذخیره جایگزین خواهند شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این مرحله، چهار محصول  سورن‌پلاس، رانا پلاس، پژو ۲۰۷ دنده دستی سقف شیشه ای و دنا پلاس توربوشارژ دنده اتوماتیک با موعد تحویل سه ماهه عرضه شد.

به گزارش ایرنا، گروه صنعتی ایران‌خودرو از ابتدای امسال تا پایان آبان‌ماه با تولید ۳۱۹ هزار و ۷۱۰ دستگاه خودرو، بزرگترین خودروساز کشور لقب گرفت، هرچند تولیدات این خودروساز در مقایسه با مدت مشابه پارسال افت ناچیز یک دهم درصدی ثبت کرد.

ایران‌خودرو در این مدت ۳۱۶ هزار و ۱۱۵ دستگاه خودروی سواری (رشد یک دهم درصدی)، ۱۹۵ دستگاه وانت (افت ۹۳.۲ درصدی)، ۱۴۴ دستگاه ون (رشد ۵۰ درصدی)، ۳۷۹ دستگاه مینی‌بوس، میدل‌باس و اتوبوس (رشد ۲۷۱.۶ درصدی) و ۲ هزار و ۸۷۷ دستگاه کامیونت، کامیون و کشنده (رشد ۹۷.۵ درصدی) تولید کرد.

برچسب‌ها ایران خودرو فروش فوق العاده قیمت خودرو قرعه کشی خودرو رانا پلاس خودرو خودرو سازی ایران

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ایران خودرو فروش فوق العاده قیمت خودرو ایران خودرو فروش فوق العاده قیمت خودرو قرعه کشی خودرو رانا پلاس خودرو خودرو سازی ایران ایران خودرو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۸۳۷۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قیمت رانا در بازار امروز ۲۹ فروردین ۱۴۰۳

امروز قیمت رانا در بازار کاهش یافت.

به گزارش اقتصاد آنلاین، بر این اساس رانا پلاس ارتقا یافته مدل ۱۴۰۳ با کاهش ۱۰ میلیونی ۶۶۵ میلیون تومان شد.

مدل ۱۴۰۲ این خودرو نیز با کاهش ۱۰ میلیونی ۶۳۵ میلیون تومان شد. قیمت رانا پلاس مدل ۱۴۰۲ در بازار خودرو ۶۲۵ میلیون تومان شد که افت ۱۰ میلیونی دارد.

همچنین قیمت رانا پلاس پانورامای ارتقا یاتفه در بازار خودرو ۷۲۰ میلیون تومان شد که نسبت به روز دوشنبه کاهش ۱۰ میلیونی دارد.

قیمت رانا پلاس پانورامای ۱۴۰۲ نیز ۱۰ میلیون تومان ارزان شد و به ۶۶۵ میلیون تومان رسید.

بر اساس قیمت کارخانه‌ای محصولات ایران خودرو در آبان ماه رانا پلاس ارتقا یافته ۴۳۴ میلیون تومان است قیمت رانا پلاس هم در نمایندگی ۳۲۲ میلیون تومان است و ایران خودرو مبلغ فروش رانا پلاس پانوراما را ۳۴۳ میلیون تومان مشخص کرده است.

شما در جدول زیر می‌توانید قیمت انواع رانا در بازار آزاد تهران را مشاهده کنید: 

دیگر خبرها

  • قیمت خودرو امروز ۳۰ فروردین ۱۴۰۳
  • قیمت محصولات ایران‌خودرو پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳؛ قیمت ارزان‌ترین سواری ایرانخودرو در بازار
  • قیمت خودرو امروز ۳۰ فروردین + جدول
  • فراخوان ایران خودرو برای ثبت نامی های سورن پلاس و پژوپارس
  • قیمت رانا در بازار امروز ۲۹ فروردین ۱۴۰۳
  • قیمت خودرو امروز ۲۹ فروردین ۱۴۰۳
  • قیمت محصولات ایران‌خودرو چهارشنبه ۲۹ فروردین ۱۴۰۳
  • قیمت روز انواع خودرو در بازار +جدول
  • قیمت خودرو‌های ایران خودرو امروز چهارشنبه ۲۹ فروردین ۱۴۰۳ + جدول
  • قیمت محصولات ایران‌خودرو چهارشنبه ۲۹ فروردین ۱۴۰۳؛ تداوم کاهش جزیی قیمت‌ها در بازار