Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرعامل شرکت مهندسی و توسعه نفت در پیامی درگذشت چند نفر از هموطنان و کارکنان پیمانکاری شاغل در مناطق عملیاتی غرب کارون را که در سانحه‌ تصادف، صبح امروز (چهارم دی‌ماه) جان خود را از دست دادند به بازماندگان، خانواده آن مرحومان و همکاران این شرکت تسلیت گفت.

به گزارش شانا به نقل از شرکت مهندسی و توسعه نفت، در پیام ابوذر شریفی آمده است:

«متأسفانه باخبر شدیم که چند نفر از هموطنان و کارکنان پیمانکاری شاغل در مناطق عملیاتی غرب کارون در سانحه تصادف زنجیره‌ای در جاده خرمشهر - اهواز و در حین جابه‌جایی به محل خدمت، به لقاءالله پیوستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مشیت و تقدیر الهی بر این بود که دست اجل، چند نفر از هموطنان و کارکنان پیمانکاری شاغل در مناطق عملیاتی غرب کارون را از میان ما ببرد و دل همه دوستداران و همکارانشان را آکنده از غم و اندوه نماید. بدون شک غم از دست دادن عزیزان و به سوگ نشستن، صبر عظیم می‌خواهد و تحمل چنین داغی که بر دلمان نقش بسته بسیار سخت است، اما چاره‌ای جز تسلیم در بارگاه پروردگار بخشنده و رحیم نیست.

اینجانب، این ضایعه جانگداز و دردناک را خدمت خانواده‌های معظمشان، همچنین همکاران شرکت تسلیت عرض نموده و ضمن طلب غفران و رحمت واسعه الهی برای آن عزیزان، از درگاه خداوند متعال برای بازماندگان صبر و شکیبایی مسئلت می‌نمایم.

ضمناً لازم است واحد اچ‌اس‌ئی این شرکت نسبت به علت وقوع حادثه بررسی لازم را انجام دهد و به‌منظور جلوگیری از موارد مشابه برای کارکنان و نیروهای شاغل در پیمانکاران مناطق عملیاتی تمهیدات لازم صورت پذیرد که این مهم مورد تأکید مقام‌های ارشد وزارت نفت نیز هست.»

منبع: شانا

کلیدواژه: پیام تسلیت شرکت مهندسی و توسعه نفت کارکنان پیمانکاری مناطق عملیاتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.shana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۸۳۸۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی درگذشت خبرنگار سیستان و بلوچستان را تسلیت گفت

در پیام تسلیت علی سرگزی آمده است: درگذشت خبرنگار پرتلاش وباسابقه روزنامه جمهوری در سیستان و بلوچستان، زنده یاد عباسعلی سرحدی موجب تالم و اندوه بسیار شد.

اینجانب فقدان تاثر بار این خبرنگار گرانقدر را به خانواده محترم ایشان و اصحاب مطبوعات و رسانه بویژه جامعه مطبوعاتی سیستان و بلوچستان تسلیت عرض کرده و از خداوند متعال برای آن مرحوم، مغفرت الهی و برای بازماندگان صبوری و شکیبایی مسئلت می‌نمایم.

شادروان عباسعلی سرحدی به عنوان سرپرست و خبرنگار باسابقه جمهوری در سیستان و بلوچستان فعالیت داشت که دیروز درگذشت.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • تسلیت رئیسی در پی درگذشت همسر شهید آیت‌الله سیدمصطفی خمینی
  • باد و باران باعث خسارت به ۳۷ اصله پایه شبکه برق سیستان و بلوچستان شد
  • مصدومیت ۵ نفر ‌در ۳ سانحه رانندگی شهر قزوین
  • ماموستا ملااحمد فخری؛ امام جمعه سابق جوانرود درگذشت
  • امام جمعه سابق جوانرود درگذشت
  • ضرورت روزآمدسازی دانش و اطلاعات مدیران مناطق نفت‌خیز جنوب
  • یک کشته و ۶ مصدوم در تصادف تنگه راز
  • مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی درگذشت خبرنگار سیستان و بلوچستان را تسلیت گفت
  • نجات معجزه آسای راننده نیسان از سانحه تصادف + فیلم
  • حماس درگذشت عالم برجسته یمنی را تسلیت گفت