Web Analytics Made Easy - Statcounter

سخنگوی شورای شهر تهران گفت: شهرداری تهران در این دوره از وضعیت بازار گل محلاتی بازدید کرده و تذکر داده بودند.

علیرضا نادعلی سخنگوی شورای شهر تهران در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی برنا، درباره پیگیری شورای شهر برای حوادث بازار گل محلاتی، اظهار کرد: شهرداری تهران در این دوره از وضعیت بازار گل محلاتی بازدید کرده و تذکر داده بودند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 وی افزود: در ابتدا در شورای شهر گزارش‌های اولیه را از شهرداری دریافت خواهیم کرد چراکه شهرداری پیش از این حادثه اخیر، به وضعیت بازار گل محلاتی ورود کرده بود و شورای شهر را در جریان گذاشته بودند.

نادعلی ادامه داد: برای وضعیت بی سر و سامانی بازار گل محلاتی و اینکه حوادث متعدد در این بازار گل از کجا نشات می‌گیرد باید در ابتدا با شهردار تهران جلسات حضوری داشته باشیم بعد از آن آنچه که نیاز است را در صحن شورای شهر از شهرداری مطالبه کنیم.

سخنگوی شورای شهر تهران اضافه کرد: پیش بینی بنده این است که فردا در صحن شورای شهر، اعضای شورا به موضوع بازار گل محلاتی اشاره خواهند کرد که در آینده چه روندی باید طی شود.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: شورای شهر تهران شورای شهر شهرداری شهردار تهران شهر تهران شورای شهر تهران شهرداری تهران بازار گل محلاتی بازار گل محلاتی شورای شهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۸۳۹۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وضعیت آلودگی هوای تهران امروز پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ + شاخص به تفکیک مناطق

کیفیت هوا در کلان‌شهر تهران امروز با قرار گرفتن روی شاخص ۸۴ در وضعیت هوای سالم (زرد) ثبت شده است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، سنجش کیفیت هوا امروز _پنجشنبه سی‌ام فروردین_ در دستگاه سنجش کیفیت هوای ایستگاه‌های پاسداران با شاخص ۱۱۶، پیروزی منطقه ۱۳ با شاخص ۱۰۷، تهران پارک شکوفه با شاخص ۱۰۴، شهرداری منطقه چهار با شاخص ۱۱۵، قرچک با شاخص ۱۴۶، منطقه ۱۵ با شاخص ۱۲۹، در وضعیت هوای ناسالم برای گروه‌های حساس (نارنجی) قرار دارد.

بر این اساس سنجش کیفیت هوا امروز در ایستگاه‌های آتی‌ساز با شاخص ۵۸، اتوبان محلاتی منطقه ۱۴ با شاخص ۵۸، اسلام‌شهر با شاخص ۹۸، امام خمینی با شاخص ۶۱، باغستان شهریار با شاحص ۹۶، پارک رازی با شاخص ۵۹، پاکدشت با شاخص ۹۸، پردیس با شاخص ۹۰، پیشوا با شاخص ۷۹، تربیت مدرسه منطقه شش با شاخص ۷۰، چشمه با شاخص ۷۳، دانشگاه تهران با شاخص ۶۹، دانشگاه شهید بهشتی با شاخص ۷۳، دماوند با شاخص ۵۶، رباط‌کریم با شاخص ۹۵، ژئوفیزیک با شاخص ۶۸، شادآباد منطقه ۱۸ با شاخص ۸۲، شریف منطقه دو با شاخص ۵۸، در موقعیت هوای سالم (زرد) ثبت شدند.

همچنین ایستگاه‌های شهرری منطقه ۲۰ با شاخص ۷۳، شهرداری منطقه دو با شاخص ۷۶، شهرداری منطقه ۱۱ با شاخص ۷۷، شهرداری منطقه ۱۹ با شاخص ۸۴، شهرداری منطقه ۲۲ با شاخص ۶۶، شهریار با شاخص ۵۹، علم و صنعت با شاخص ۹۵، فرمانداری شهرری با شاخص ۸۵، قدس با شاخص ۵۸، مسعودیه منطقه ۱۵ با شاخص ۶۶، ملارد با شاخص ۷۵، میدان فتح منطقه ۹ با شاخص ۶۵، ورامین با شاخص ۵۱ و وردآورد منطقه ۲۲ با شاخص ۸۲ در وضعیت هوای سالم (زرد) قرار دارد. ایستگاه پونک با شاخص ۴۸، درموقعیت هوای پاک (سبز) ثبت شدند.

شاخص کیفی هوا از صفر تا ۵۰ هوای پاک (سبز)، ۵۱ تا ۱۰۰ هوای سالم (زرد)، ۱۰۱ تا ۱۵۰ ناسالم برای گروه‌های حساس (نارنجی)، ۱۵۱ تا ۲۰۰ ناسالم برای عموم (قرمز)، ۲۰۱ تا ۳۰۰ بسیار ناسالم (بنفش) و ۳۰۱ تا ۵۰۰ بسیار خطرناک (قهوه‌ای) است.

کد خبر 745680

دیگر خبرها

  • شهرداری با پرداخت نکردن بازار کار شورا را مقابل کارکنان شهرداری قرار داد
  • وضعیت آلودگی هوای تهران امروز جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ + شاخص به تفکیک مناطق
  • جزئیات آتش‌سوزی در شرق تهران با ۶ کشته
  • وضعیت آلودگی هوای تهران امروز پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ + شاخص به تفکیک مناطق
  • وضعیت آسفالت شهر قزوین مناسب نیست
  • ببینید | آتش سوزی مرگبار در شرق تهران
  • پیگیری وضعیت پاکبان حادثه دیده شهرداری مشهد
  • اعضای شورای شهر تهران معترض به توهین‌های باند زاکانی
  • محدوده بازار تهران رکورددار ساختمان‌های ناایمن
  • راه اندازی میدان بار جدید و هشت بازار میوه و تره‌بار