Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-23@22:53:39 GMT

یک پنالتی دوباره و سکوت آلومینیوم (عکس)

تاریخ انتشار: ۴ دی ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۹۸۳۹۴۹

یک پنالتی دوباره و سکوت آلومینیوم (عکس)

یک صحنه مشکوک در دیدار آلومینیوم و گل‌گهر موجب شد تا داوری این مسابقه تحت الشعاع قرار بگیرد.

به گزارش "ورزش سه"، مسابقه حساس روز گذشته آلومینیوم اراک و گل‌گهر سیرجان در شرایطی با تساوی بدون گل به پایان رسید که در لحظات آغازین این بازی رقم خوردن دو صحنه مشکوک به پنالتی که روی یکی از آنها کارشناسان داوری اجماع نظر دارند، موجب شد تا شاگردان رسول خطیبی صاحب پنالتی نشوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پس از اینکه دو خطا روی میلاد فخرالدینی در بیرون و داخل از محوطه جریمه اعلام نشد، بیژن حیدری کار سخت‌تری برای ادامه این مسابقه داشت و شاید همین مسئله موجب شد تا نتواند تمرکز درستی روی برخورد مشکوک به پنالتی روی اسماعیل شریفات نداشته باشد.

در دقیقه ۱۳ بازی آلومینیوم و گل‌گهر اسماعیل شریفات قصد داشت با نفوذ از بین مدافعان گل‌گهر خود را در موقعیت گلزنی قرار بدهد، اما بیژن حیدری ضربه‌ای که آرمین سهرابیان با پای چپ به روی پای شریفات زد را خطا تشخیص نداد و بازی را دنبال کرد و همین اتفاق مهم‌ترین صحنه داوری این بازی را رقم زد.

 

 

پس از پایان این بازی محمد فنایی، حسین عسگری، حیدر سلیمانی، ابراهیم میرزا بیگی و غلامرضا جباری نظر مشترکی روی این صحنه داشتند و اعلام کردند آرمین سهرابیان روی شریفات مرتکب خطای پنالتی شده و بیژن حیدری در این صحنه اشتباه کرده است.

 

با وجود این اظهار نظر کارشناسان، باشگاه آلومینیوم اراک مثل هفته‌های گذشته به‌ویژه دیدار با نساجی و فجر سپاسی موضع سکوت را در پیش گرفته و فعلا قصد ندارد اعتراضی به داوری‌ها داشته باشد؛ کمااینکه رسول خطیبی نیز در نشست خبری پس از بازی با گل‌گهر از بیژن حیدری تمجید کرد و عنوان نمود ممکن است داوران هم مثل همه انسان‌ها اشتباه داشته باشند.

آلومینیوم اراک

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: آلومینیوم اراک بیژن حیدری گل گهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۸۳۹۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش جنجالی مدافع شمس‌آذر بعد از بازی با استقلال

به گزارش "ورزش سه"، شمس آذر در شرایطی برابر استقلال در استادیوم آزادی شکست خورد که وحید کاظمی در چند صحنه با سوت‌های خود اعتراض سعید دقیقی سرمربی این تیم را نیز در پی داشت. در یکی از صحنه‌های بحث برانگیز این بازی، استقلال در شرایطی به گل دوم خود در این بازی رسید که کورس محمدرضا رضایی و مهرداد محمدی را وحید کاظمی با اعلام پنالتی به سود آبی‌پوشان و یک کارت زرد برای مدافع سبزپوش همراه شد.

اکنون در شرایطی که کارشناسان در ورزش سه نیز این صحنه را خطا ندانسته بودند، شب گذشته و در برنامه فوتبال برتر نیز کارشناسانی که روی این صحنه نظر داده بودند، تصمیم وحید کاظمی برای اعلام خطای پنالتی را نادرست دانستند. موضوعی که اکنون واکنش محمدرضا رضایی را نیز بهمراه داشته و مدافع جوان شمس آذر درباره آن می‌گوید: در آن صحنه هیچ خطایی انجام ندادم و توسط بازیکن حریف (مهرداد محمدی) شارژ شدم. با نهایت احترام برای آقای وحید کاظمی، ایشان ضمن اعلام این خطای اشتباه در واکنش به اعتراض آرام و گلایه مندی بنده، حتی تهدید کرد که حق حرف زدن ندارم و لطف کرده که اخراجم نکرده و بهتر است چیزی نگویم.

دیگر خبرها

  • واکنش جنجالی مدافع شمس‌آذر بعد از بازی با استقلال
  • دکتر بیژن بازی حساس را درآورد! (عکس)
  • ادعای ستاره رئال: شک نکنید پنالتی بود!
  • چادرملو: این صحنه پنالتی صدرصد بود(عکس)
  • ربیعی: بازی‌های تیم من را با وسواس قضاوت کنید!
  • طعنه باشگاه ذوب‌آهن: دکمه پنالتی ما خاموش شده!
  • اعتراض تند ذوبی‌ها: پنالتی بود آقای داور!
  • جنجال در فولادشهر: پنالتی بود آقای داور!
  • گلزن آلومینیوم تا ابد حسرت یک صحنه را می‌خورد!
  • سکوت برناردو در مورد پنالتی جنجالی شکست