Web Analytics Made Easy - Statcounter

استاندار زنجان از تامین زمین مورد نیاز مسکن فرهنگیان در استان خبر داد و گفت: زمین مورد نظر از اراضی سازمان ملی مسکن است که برای احداث مسکن متقاضیان طرح اقدام ملی برای قشر فرهنگیان اختصاص یافته و در منطقه شرق شهر زنجان قرار دارد.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان زنجان؛  محسن افشارچی با اشاره به تخصیص زمین مناسبی در منطقه شرق شهر زنجان جهت احداث مسکن فرهنگیان استان، خاطر نشان کرد: پیش از این زمینی در غرب شهر زنجان برای احداث مسکن فرهنگیان تخصیص یافته بود ولی این قشر پیگیر جانمایی و تغییر محل اراضی مسکن بودند که با رایزنی های انجام شده، دیگر نیازی به تغییر کاربری اراضی آموزشی اداره کل آموزش و پرورش استان در نواحی شرقی زنجان وجود ندارد و زمین مورد نیاز برای مسکن فرهنگیان از سوی سازمان ملی مسکن تامین شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اعلام اینکه در حال حاضر اقدامات مربوط به طراحی مسکن فرهنگیان در اداره کل راه و شهرسازی استان در اراضی اختصاص یافته، در حال انجام است، افزود: فرهنگیان متقاضی در شهر زنجان که در قالب سامانه اقدام ملی مسکن اطلاعات خود را در سامانه ثبت کرده بودند، با توجه به تغییراتی که در سامانه مذکور ایجاد شده، باید تا پایان آذرماه ثبت نام قبلی خود را حدف و مجددا از طریق لینک نهضت ملی مسکن اقدام به ثبت نام دوباره نمایند.

انتهای پیام

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: برنا زمین مسکن تغییر کاربری اداره کل آموزش و پرورش راه و شهرسازی استان زمین مسکن اداره کل آموزش و پرورش تغییر کاربری اراضی مسکن فرهنگیان زمین مورد شهر زنجان ملی مسکن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۸۴۰۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رفع تعرض از ۱۷۷ هکتار زمین دولتی

مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن از رفع فوری ۶۵۷ مورد تعرض به اراضی دولتی از ابتدای سال توسط یگان حفاظت این سازمان در سراسر کشور خبر داد و گفت: مساحت این اراضی بیش از ۱۷۷ هکتار بوده است.

به گزارش مشرق، ارسلان مالکی مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن، گفت: در مورد اجرای احکام قطعی نیز در فروردین ماه امسال، ۲۱ مورد حکم قطعی به مساحت ۵۴ هکتار در کل کشور اجرا شده است.

معاون وزیر راه و شهرسازی با اشاره به نقش مؤثر یگان حفاظت سازمان ملی زمین و مسکن در مبارزه با زمین‌خواری در کشور، افزود: نیروهای یگان حفاظت در همه استان‌های کشور و به صورت شبانه‌روزی در حال حفاظت از اراضی دولتی هستند و عملکرد این نیروها بیشتر جنبه پیشگیرانه دارد.

منبع: مهر

دیگر خبرها

  • ۱۱ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان اعتبار برای اجرای طرح‌های هادی در ناغان
  • تامین زمین مورد نیاز برای طرح نهضت ملی مسکن
  • واگذاری زمین به متقاضیان نهضت ملی مسکن در بخش ناغان، به شرط تامین زمین
  • رفع تعرض از ۱۷۷ هکتار زمین دولتی
  • پروژه‌های آماده‌سازی اراضی ۱.۵ میلیون واحد مسکونی در کشور آغاز شد
  • ساخت بیش از ۲ میلیون و ۵۰۰ هزار واحد نهضت ملی مسکن در کشور آغاز شده است
  • تخریب ساخت و ساز‌های غیرمجاز در ٢٠ هکتار از اراضی کرمان
  • مسئله اختصاص زمین به طرح جوانی جمعیت باید حل و فصل شود
  • تامین ۳۷ هکتار زمین مسکن ملی در خاش
  • زمین ۱.۸ میلیون واحد نهضت ملی مسکن تامین شد