Web Analytics Made Easy - Statcounter

اگر قصد خرید ادکلن اصل را دارید، بهتر است از فروشگاهی خرید کنید که هم دارای نماد اعتماد الکترونیک باشد و هم قدمت و اعتباری در اورجینال فروشی عطر، برای خود دست و پا کرده باشد. 

مهران مدیری خواننده، بازیگر تلویزیون، سینما و تئاتر، مجری، طراح صحنه و لباس، صداپیشه و تهیه‌ کننده، کارگردان و بازیگر تلویزیون، سینما و تئاتر، در ۱۸ فروردین ۱۳۴۶ در تهران متولد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عطر مهران مدیری تعاملی است میان دو هنر برجسته؛ فیلم و عطر. دنیایی از احساسات در تصویر و رایحه، رابطه ای میان چشم و بینی، جهانی از خاطرات که در هر لحظه با دیدن یک تصویر یا استشمام یک رایحه زنده می شود. فیلم و عطر هر دو لحظات را ثبت و ضبط می کنند و خاطرات و تجربیات گذشته را دوباره زنده می کنند.

بماند به یادگار، لحظاتی شاد که با یک رایحه در ذهن ثبت می شود.

بماند به یادگار، احساس شور و عشقی که با یک رایحه خوش همراه می شود.

بماند به یادگار، رایحه خوش عطری که بر خاطرات نقش بسته است.

در زیر به معرفی عطرهای کلکسیون مهران مدیری می پردازیم .

ادکلن مردانه پلان مهران مدیری

رایحه جذاب عطر پلان با روایح میوه ای تازه و جذاب پرتقال و ترنج و سیب آغاز می شود .در ادامه رایحه ی نعناع هندی، فلفل سیاه و چوب سدر و گل یاس حس هیجان و سرزندگی را برای مصرف کننده به ارمغان می آورد و در آخر رایحه ی مشک و عنبر و چرم و وانیل رایحه ی عطر رابه تعادل رسانده و بر جذابیت و مردانگی این عطر می افزاید . این عطر رایحه ی ترش و تلخی دارد که  معتدل رو به خنک است و مناسب استفاده روزانه در تمام طول سال و به خصوص بهار و تابستان است .

ادکلن پلان مهران مدیری یکی از پر فروش ترین عطر های ایرانی در فروشگاه عطر الیسا است و این عطر یکی از پر توجه ترین محصولات خانواده مهران مدیری شناخته شده است.

عطر مردانه کلوز آپ مهران مدیری

رایحه ی ادکلن کلوز آپ در آغاز با رایحه های قوی و جذاب سدر، چوب گایاک و صمغ لادن خود نمایی می کند ، سپس رایحه ی تند نعناع هندی و نت های چوبی چوب کشمیر و چوب صندل به مشام می رسند . در اخررایحه ی کهربا، عود و مشک بر جذابیت این عطر می افزاید .این عطر مناسب آقایان شیک پوش و قدرتمند است .شما با استفاده از این ادکلن همان طور که از نامش مشخص است در جمعی که حضور دارید مورد توجه قرار خواهید گرفت و ازشما خاطره ای مردی جذاب و محبوب برای دیگران به جای می ماند . کلوز آپ عطری معتدل و مناسب استفاده در تمام فصول سال است .

ادو پرفیوم زنانه مینور مهران مدیری

مهران مدیری در سال 2021 ادکلن های مردانه خود را با نام های برگرفته از نت های موسیقی به نام ماژور و رماژور و ادکلنهای زنانه خود را به نام مینور و ر مینور وارد بازار کرد .حال این نام ها به چه معنا هستند ؟ گام از صداهای اصلی سازنده ی یک قطعه موسیقی که زیر و بم‌هائی متفاوت دارند و به ترتیب از بم به زیر یا از زیر به بم مرتب شده‌اند ساخته شده است. در دوره‌های مختلف و در فرهنگ‌های گوناگون، گام‌های متنوع و متعددی به‌کار گرفته شده‌اند. گام‌های اساسی موسیقی غرب از آغاز سده ی هفدهم تا آغاز سدهی بیستم گام‌های ماژور و مینور (minor) بوده‌اند . تفاوت میان گام های مینور و ماژور در جنس نت های تولید شده می باشد. نت های ماژور روشن ، شفاف و شاد و نت های مینور رسمی می باشند.از انجا که عطر با کیفیت و با اصالت نیز ساختاری مشابه نت های اصیل موسیقی دارند ،مهران مدیری نیز نام عطرهای زنانه و مردانه خود را با تفاوت نت های تشکیل دهنده شان از این نت های موسیقی گرفته است .

رایحه ی ادکلن زنانه مینور شیرین ، خوراکی، مرکباتی،میوه ای، گلی و ملایم و شیرین است .

بطری ادکلن زنانه مینور و رمینور بسیار نزدیک به بطری عطرهای سری پلان و کلوز آپ ، اما کمی لوکس تر و جذاب تر ساخته شده است.نت آغازین این ادکلن خاص با روایح تازه لیمو ،هلو و گلهای سفید و معطر گاردنیا  شروع می شود وبا رایحه ی یاسمن و گیشنیز(عطر دانه آن معمولا خوشایند، گرم، تند شبیه پوست نارنج است ،بعضی بوی برگ ها را ناخوشایند مانند صابون و یا لاستیک سوخته و برخی به عنوان رایحه ای تازه و حتی مانند مرکبات توصیف می کنند رایحه ی آن باعث رفع خستگی و تسکین ذهن  می شود ) ادامه می یابد و با نت پایه بی نظیر شامل رایحه ی شیرین وانیل و رایحه ی تند نعناهندی کامل می شود . رنگ محتوی عطر مینور مهران مدیری قهوه ای می باشد.این ادکلن از پخش بو و ماندگاری قابل قبولی برخوردارست .

عطر زنانه کلوز آپ مهران مدیری

مهران مدیری در سال 1399 دو محصول زنانه از کلکسیون عطر های مهران مدیری را به نام کلوز آپ و پلان که بر گرفته از اصطلاحات سینمایی است وارد بازار عطر ایران کرد .

رایحه ی ادکلن کلوز آپ  که ادکلنی میوه ای و وانیلی با رایحه ی شیرین است در آغاز با رایحه های جذاب ترنج و چوب سرخ خود نمایی می کند ، سپس رایحه ی انار،پرالین (یکی از مواد مورد استفاده در صنعت شیرینی‌سازی است و به عطر رایحه شیرینی و مطبوعی می دهد )و رایحه ی شیرین وانیل به مشام می رسند . در اخررایحه ی کهربا، چوب صندل و مشک بر جذابیت این عطر می افزاید .این عطر مناسب خانم های شیک پوش ومدرن امروزیست.شما با استفاده از این ادکلن همان طور که از نامش مشخص است در جمعی که حضور دارید مورد توجه قرار خواهید گرفت و ازشما خاطره ای بانویی جذاب و محبوب برای دیگران به جای می ماند . کلوز آپ عطری معتدل و مناسب استفاده در تمام فصول سال است .رایحه این ادکلن زنانه شباهت به رایحه ی ادو پرفیوم زنانه فلاور بمب ویکتور اند رالف دارد .

ادو پرفیوم مردانه ماژور پور هوم مهران مدیری

رایحه ی ادکلن مردانه ماژور شیرین ، خوراکی، مرکباتی، چوبی  ، تلخ  و ترش است .

بطری ادکلن مردانه ماژور و رِ ماژور بسیار نزدیک به بطری عطرهای سری پلان و کلوز آپ، اما کمی لوکس تر و جذاب تر ساخته شده است.نت آغازین این ادکلن خاص با روایح تازه ترنج و پرتقال تلخ و نارنگی شروع می شود وبا رایحه ی نعناهندی و روایح چوبی چون چوب سرو ادامه می یابد و با نت پایه بی نظیر شامل عنبر ، خزه بلوط و مشک سفید کامل می شود . رنگ محتوی عطر ماژور مهران مدیری آبی می باشد.این ادکلن از پخش بو و ماندگاری متوسطی برخوردارست .

معرفی، اطلاعات دقیق، عکس و قیمت تمام این عطر ها بعلاوه چندین عطر دیگر از برند مهران مدیری را می توانید در عطر الیسا ببینید.

کد خبر 1586124

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: مهران مدیری رایحه ی ادکلن کلوز آپ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۸۴۲۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هر سکه بهار آزادی چند کیلو پیاز ؟! ؛ مقایسه تکان دهنده قیمت ‌ها با ۲۰ سال پیش در اسکار مهران مدیری | ویدئو

به گزارش همشهری آنلاین، مهران مدیری در دور جدید برنامه اسکار، سوالی را درباره مقایسه قیمت برخی اقلام از جمله پیاز، پژو۲۰۶، چیپس، جوراب نانو و آپارتمان با مهمانانش مطرح کرد که توجه مخاطبان را به خود جلب کرد و در شبکه های مجازی دست به دست شد.

توصیف خنده دار یوسف تیموری از مهران مدیری + فیلم | سکانس پربازدید اسکار

کد خبر 846565 برچسب‌ها خبر مهم مهران مدیری سینمای ایران نمايش خانگي

دیگر خبرها