Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرپرست مرکز اورژانس تهران از ثبت ۱۸ هزار و ۵۸۹ ماموریت طی هفته گذشته در این مرکز خبر داد و گفت:

دکتر یحیی صالح طبری در گفت و گو با ایسنا، درباره حوادث هفته گذشته در تهران اظهار کرد: طی این مدت در مجموع ۱۸۵۸۹ ماموریت در مرکز ارتباطات ۱۱۵ اورژانس تهران ثبت شد که در پی این ماموریت ها ۴۰۹۶ نفر به مراکز درمانی انتقال یافتند و ۱۴۴۹۳ مورد نیز در محل از خدمات اورژانس استفاده کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی درباره تعداد تماس های گرفته شده با اورژانس و مزاحمان تلفنی این مرکز گفت: در این مدت ۴۶۷۴۵ تماس با مرکز دیسپچ اورژانس تهران برقرار شد که از این تعداد ۷۰۴۸ تماس مربوط به مشاور کرونا و ۳۱۱۶ تماس های مزاحم با این مرکز بوده است.

دکتر طبری اظهار کرد: از مجموع ماموریت های ثبت شده طی هفته گذشته، ۲۱۲۱ مورد حوادث ترافیکی و ۱۶۴۶۸ مورد حوادث غیرترافیکی بوده است.

سرپرست مرکز اورژانس تهران درباره مهم ترین حادثه هفته گذشته تهران گفت: مهمترین حادثه ثبت شده طی هفته گذشته مربوط به تصادف متروی کرج به تهران با ۱۱ نفر مصدوم بود.

وی در خصوص تعداد افرادی که طی هفته گذشته دچار مسمومیت با گاز مونوکسید کربن شدند نیز گفت: در این بازده زمانی ۹۰ نفر نیز دچار مسمومیت با گاز منواکسیدکربن شدند که این آمار نسبت به هفته گذشته کاهش یافته است.

طبری در ادامه افزود: طی هفته گذشته، اورژانس هوایی ۵ سورتی پرواز داشته است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: اورژانس مسمومیت با مونوکسیدکربن اورژانس تهران طی هفته گذشته

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۸۴۵۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرواز بالگرد اورژانس کردستان برای امدادرسانی

رئیس اورژانس پیش بیمارستانی و فوریت های پزشکی کردستان گفت:ط ی تماس با اورژانس ۱۱۵ و اعلام نیاز به انتقال سریع مصدومی کارگر ساختمانی در شهر موچش بالگرد اورژانس به منظور امدادرسانی به منطقه اعزام شد.

حسین جعفری بیان کرد: این مصدوم ۴۷ در اثر سقوط از ارتفاع دچار جراحات متعدد (هد ترومای شدید) شده بود.

این ماموریت دهمین ماموریت اورژانس هوایی در سال جاری و پانصد و سی و ششمین از ابتدای تاسیس پایگاه اورژانس هوایی در استان است.

باشگاه خبرنگاران جوان کردستان سنندج

دیگر خبرها

  • هدیه وزارت بهداشت به بانوان زاهدانی؛ افتتاح اولین پایگاه اورژانس بانوان
  • ثبت بیش از ۲۰۰۰ مزاحمت تلفنی در اورژانس چهارمحال‌وبختیاری
  • ثبت بیش از ۲ هزار مزاحمت تلفنی در اورژانس چهارمحال‌وبختیاری
  • ثبت بیش از ۲ هزار مزاحمت تلفنی در اورژانس چهارمحال و بختیاری
  • گفت‌وگوی کامالا هریسر با رئیس رژیم صهیونیستی
  • ۱۷۸ نفر پارسال بر اثر مسمومیت با قرص برنج در مازندران فوت کردند
  • پرواز بالگرد اورژانس کردستان برای امدادرسانی
  • تماس تلفنی ماکرون و نتانیاهو درباره وضعیت منطقه
  • رایزنی تلفنی «ماکرون» و «السیسی» درباره تحولات منطقه
  • انجام ۵ عملیات مردم‌یاری پایگاه هوانیروز کرمانشاه طی هفته گذشته