Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا از پایگاه اطلاع رسانی معاون اول رییس جمهوری، محمد مخبر بعد از ظهر شنبه در جلسه مشترک اعضای هیات رئیسه اتاق بازرگانی، ‌صنایع، معادن، کشاورزی، اتاق تعاون و همچنین اتاق اصناف کشور بر ضرورت توانمند سازی بخش تعاون و خصوصی کشور تأکید کرد و افزود: تیم اقتصادی دولت به دنبال آن است تا با تعامل بیشتر و ارتباط مستقیم با فعالان اقتصادی بخش خصوصی و برداشتن موانع، در جهت خلق ثروت در جامعه گام بردارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون اول رییس جمهوری با اشاره به اهمیت حضور سازنده و فعال تولیدکنندگان و صادرکنندگان ایرانی در بازارهای جهانی خاطرنشان کرد: پیگیری دیپلماسی اقتصادی یکی از راهبردهای دولت سیزدهم برای رونق تولید است.

مخبر هدایت نقدینگی موجود در کشور در مسیر توسعه و رونق تولید و صادرات را از اهداف مهم اقتصادی برشمرد و اعلام آمادگی کرد که اتمام طرح های نیمه تمام عمرانی و پروژه های نیمه کاره به مردم و بخش خصوصی واگذار شود.

معاون اول رییس جمهوری با اشاره به عدم اجرای صحیح سیاست های اصل ۴۴ در کشور تصریح کرد:‌ اجازه نمی دهیم برخی رویه های نادرست گذشته در زمینه خصوصی سازی در کشور ادامه یابد.

در این جلسه که بیش از ۲ ساعت به طول انجامید، نمایندگان اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی، اتاق ‌اصناف و اتاق تعاون به طرح دغدغه ها و مشکلات خود در بخش های مختلف از جمله توجه به مسأله خصوصی سازی در کشور، دیده شدن نظرات فعالان اقتصادی در جهت جهش صادراتی، بازشدن فضا برای بخش خصوصی و تعاون، تأمین سرمایه مالی برای فعالین بخش صنعت و صادرات از طریق بازار سرمایه، اجرایی شدن سند توسعه بخش تعاون، رفع قوانین و مقررات دست و پاگیر، ‌مبارزه با فساد و استفاده از ظرفیت تعاونی ها برای تأمین کالاهای اساسی پرداختند.

برچسب‌ها کشاورزی محمد مخبر دولت سیزدهم

منبع: ایرنا

کلیدواژه: کشاورزی محمد مخبر دولت سیزدهم کشاورزی محمد مخبر دولت سیزدهم بخش خصوصی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۸۶۴۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تهیه برنامه مدون در حوزه بهبود فضای کسب و کار البرز

به گزارش خبرگزاری مهر، فرزین بهنامی فر با اشاره به نامگذاری سال ۱۴۰۳ به نام جهش تولید با مشارکت مردم از سوی مقام معظم رهبری گفت: بنا بر فرمایشات رهبر معظم انقلاب، نقطه ضعف اساسی کشور عبارت است از مساله اقتصاد و کلید اساسی برای حل مشکلات اقتصادی کشور، تولید و تولید ملی است.

وی افزود: اداره کل امور اقتصادی و دارایی البرز در راستای تحقق شعار سال، اقدام به تهیه برنامه مدون در دو حوزه بهبود فضای کسب و کار و مولدسازی دارایی‌های دولت کرده که امید است بتوانیم با اجرای بهینه این برنامه، شاهد رشد تولید و حرکت رو به جلو در تولید ملی و در نهایت رفع مشکلات مهم اقتصادی از جمله تورم، اشتغال و ارزش پول ملی باشیم.

کد خبر 6079762

دیگر خبرها

  • راهکارهای توسعه کیفی بخش تعاون در اقتصاد ایران چیست؟
  • منظور: اقتصاد ایران در اوج تحریم‌ها رشد ۶ درصدی را تجربه کرد
  • دستور مخبر برای امدادرسانی همه‌جانبه در مناطق سیل‌زده
  • جهادگران اقتصادی را لَنگ تسهیلات نگذارید
  • پیش‌شرط‌های مردمی‌سازی اقتصاد ایران
  • وضعیت بهتری در خصوص رشد اقتصادی و کاهش بیکاری نسبت به گذشته داریم
  • برنامه های هند برای توسعه تعاونی ها
  • مسئولان به جای صندلی «مداخله‌جویی» روی صندلی «حکمرانی» بنشینند
  • جهش تولید و رونق حمل‌ ونقل دریایی ارتباط مستقیم دارند
  • تهیه برنامه مدون در حوزه بهبود فضای کسب و کار البرز