Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/کردستان استاندار کردستان در ابلاغی آرمان نصراللهی را به عنوان «سرپرست معاونت روبط عمومی و امور بین‌الملل دفتر استاندار» منصوب کرد.

دکتر اسماعیل زارعی‌کوشا در این ابلاغ خطاب به آرمان نصراللهی آورده است:

با عنایت به تعهد و تجربیات ارزشمند به موجب این ابلاغ جنابعالی را به عنوان سرپرست معاونت روابط عمومی و امور بین‌الملل دفتر استاندار منصوب می‌نمایم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امید است با اتکال به خداوند منان در چارچوب وظایف مصوب در راستای تحقق اهداف و آرمان‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی، منویات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) و سیاست‌های دولت مردمی موفق باشید.

پیش از این شهریار یاسینی عهده‌دار این مسؤولیت بود.

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۸۶۸۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کتابخانه محل مناسبی برای آموزش حقوق شهروندی به کودکان و نوجوانان است

استاندار زنجان گفت: کتابخانه محل مناسبی برای آموزش امور شهری به کودکان و نوجوانان در حوزه‌هایی مانند آموزش تفکیک زباله و باید و نبایدهای حقوق شهروندی است.

‌به گزارش خبرگزاری ایمنا از زنجان، محسن افشارچی امروز _سه‌شنبه، دوم اردیبهشت_ در جلسه انجمن کتابخانه‌های عمومی استان زنجان، اظهار کرد: طی ۲ سال اخیر نحوه مدیریت و رویکرد کتابخانه‌های عمومی استان زنجان متحول شده و پیگیری مداوم امور در دستور کار مسئولان این دستگاه قرار گرفته است.

وی با بیان اینکه ترویج کتاب و کتابخانه منشأ خیر و به نفع مردم است، افزود: در کشور، پایگاه‌های فرهنگی بسیاری داریم، اما در این میان کتابخانه‌های عمومی وضعیت منحصر به فردی دارد، چون کتابخانه یک پایگاه فرهنگی عمومی است و طیف مخاطبان گسترده‌ای را در بر می‌گیرد.

استاندار زنجان با اشاره به اینکه کتابخانه محل مناسبی برای آموزش امور شهری به کودکان و نوجوانان در حوزه‌هایی مانند آموزش تفکیک زباله و باید و نبایدهای حقوق شهروندی است، اضافه کرد: در استان نیروهای انسانی توانمندی در حوزه فرهنگ داریم و باید از این ظرفیت‌ها در کتابخانه‌های عمومی بهره ببریم.

وی اشاره به برگزاری سلسله جلسات ادبیات و زندگی در کتابخانه‌های استان گفت: جلسات خوانش و شرح مثنوی، عطار و حافظ بسیار ارزشمند است و باید چنین برنامه‌های تداوم داشته باشد.

افشارچی ضمن تاکید بر استفاده از بستر رسانه‌های اجتماعی برای ترویج فعالیت‌های کتابخوانی و معرفی خدمات کتابخانه‌های استان، عنوان کرد: مکان‌های پر رفت و آمد مانند فرودگاه، ایستگاه راه‌آهن و پایانه‌های مسافربری محل مناسبی برای ترویج کتابخوانی است و می‌توان مکان‌های ویژه برای دریافت کتاب صوتی برای مسافران ایجاد کرد.

کد خبر 747280

دیگر خبرها

  • حمایت‌های بیشتر معاونت توسعه روستایی مناطق محروم نهاد ریاست جمهوری از حوزه روستایی
  • کتابخانه محل مناسبی برای آموزش حقوق شهروندی به کودکان و نوجوانان است
  • بررسی مسائل و مشکلات محلات حاشیه نشین شهر یزد
  • مشاور استاندار بوشهر در امور روحانیت منصوب شد
  • کتابخانه‌های عمومی با برگزاری برنامه‌های فرهنگی مردم را به کتاب‌خوانی ترغیب کنند
  • تحولات منطقه‌ای محور رایزنی کاظمی قمی و امیرخان متقی
  • آیین تکریم و معارفه معاونت امور بین‌الملل بنیاد سعدی
  • سرپرست فدراسیون ورزش‌روستایی،عشایری و بازی‌های بومی محلی منصوب شد
  • سرپرست فرمانداری ویژه میناب منصوب شد
  • سرپرست اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران البرز منصوب شد