Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، صفر نصرالله زاده در خصوص وضعیت امتحانات این ترم دانشگاه تبریز اظهار کرد: در ترم جاری امتحانات دانشجویان دوره‌های کارشناسی که به صورت غیر حضوری در کلاس‌های درس حاضر شدند، به صورت مجازی خواهد بود.

وی ادامه داد: دانشجویان تحصیلات تکمیلی که هر دو دوز واکسن را تزریق کرده بودند، به صورت حضوری در کلاس‌ها شرکت کردند اما هیچ اجباری برای حضوری بودن امتحانات آنها نبوده که البته به تصمیم استاد مربوطه بستگی دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی همچنین در رابطه کیفیت آموزش‌های مجازی خاطرنشان کرد: آموزش مجازی و حضوری یک سری معایب و مزایاهایی را دارند که البته کیفیت آموزش به استاد مربوطه نیز بستگی دارد اما در مجموع کیفیت آموزش این چهار ترم مجازی بد نبود ولی آموزش حضوری کیفیت بالاتری را دارد.

نصرالله زاده در پایان در رابطه وضعیت کلاس‌های ترم آینده دانشگاه افزود: طی جلساتی که با شورای مدیریت استانی خواهیم داشت، شرایط کلاس‌های ترم آینده تصویب خواهد شد که اگر شرایط کرونایی مطلوب باشد، آموزش دوره‌های تحصیلات تکمیلی حضوری خواهد شد و در خصوص دوره‌های کارشناسی نیز فعلاً تصمیم‌گیری نشده است اما امکان برگزاری آموزش تمامی مقاطع به صورت حضوری وجود ندارد.

کد خبر 5384034

منبع: مهر

کلیدواژه: دانشگاه تبریز امتحانات پایان ترم تبریز ویروس کرونا بوشهر خطبه های نماز جمعه بارش برف آمار کرونا کرمانشاه گرگان قاسم سلیمانی شب یلدا آتش سوزی واکسن کرونا بارش باران شیوع کرونا عکس استانها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۸۶۹۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آموزش مدیریت چرای دام در خاتم

  به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز یزد، دوره آموزشی مدیریت چرا‌ی دام با حضور کارشناسان اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان و جمعی از بهره برداران، مرتعداران، همیاران طبیعت برگزار شد.   این دوره آموزشی با هدف افزایش آگاهی و مهارت دامداران و بهره برداران منطقه در خصوص مسائل مختلف چرا، شرایط و زمان مناسب ورود و خروج دام به مرتع، آشنایی با قوانین و مقررات منابع طبیعی، زمان مناسب بهره برداری، نحوه استفاده از مرتع متناسب با شرایط رویش و اکولوژی گیاهی در روستای قناتو شهرستان خاتم برگزار شد.   در پایان این دوره به سؤالات و ابهامات شرکت کنندگان در خصوص پروانه چرا و طرح‌های مرتعداری پاسخ داده شد.

دیگر خبرها

  • آزمون‌های آموزش و پرورش به صورت الکترونیک برگزار می‌شوند
  • آموزش مدیریت چرای دام در خاتم
  • هجدهمین دوره مسابقات بین المللی ربوکاپ آزاد ایران آغاز به کار کرد
  • سیزدهمین دوره جشنواره تیتر ۱۵ اردیبهشت ماه برگزار می‌شود
  • مدرسه مجازی آموزش‌و‌پرورش در راستای کاهش تنوع مدارس بزرگسالان راه‌اندازی می‌شود
  • بیانیه بسیج جامعه پزشکی دانشگاه علوم پزشکی بابل در خصوص انتشار خبر «اقدام عجیب یک دندانپزشک در بابل!»
  • برگزاری دوره مهارتی سرویس و نگهداری تراکتور در مهاباد
  • آزمون‌های شبه نهایی کاملاً مشابه آزمون‌های نهایی برگزار می‌شوند
  • دوره آشنایی با اصول و مبانی بازاریابی و فروش در حمل و نقل دریایی
  • امروز؛ آموزش غیر حضوری مدارس چهار شهرستان جنوبی استان بوشهر