Web Analytics Made Easy - Statcounter

در این ویدیو به بازی هایی که رئال مادرید در فتح لیگ قهرمانان اروپا ۲۰۱۶ پشت سر گذاشت تا جام قهرمانی را بالای سر ببرد , می پردازیم. (قسمت اول)

.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: پارس فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۸۶۹۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چلسی در حال بررسی وضعیت لنی یورو، مدافع جوان باشگاه لیل

رئال مادرید، پاری سن ژرمن و چلسی علاقه‌مند به جذب مدافع 18 ساله فرانسوی هستند.

طرفداری | چلسی هم به تیم‌های علاقه‌مند جذب لنی یورو پیوسته و وضعیت این مدافع جوان را زیر نظر دارد.

فابریتزیو رومانو، خبرنگار سرشناس حوزه نقل و انتقالات، در مورد انتقال احتمالی لنی یورو به چلسی، نظرات مثبت و منفی را ارائه داده است. یورو یکی از پرطرفدارترین مدافعان جوان حال حاضر فوتبال جهان است و باشگاه‌های بزرگی مانند رئال مادرید و پاری سن ژرمن نیز به دنبال جذب او هستند. چلسی به دنبال تقویت خط دفاعی خود در تابستان است و یورو یکی از گزینه‌های مد نظر آنهاست. رومانو در یادداشتی در CaughtOffside می‌گوید که چلسی در حال حاضر در حال بررسی وضعیت یورو است، اما هنوز هیچ مذاکره قطعی بین دو طرف انجام نشده است.

واقعیت این است که وضعیت هنوز همانطور است که من ماه‌ها پیش به آن اشاره کردم؛ رئال مادرید به طور جدی برای جذب لنی یورو تلاش می‌کند، در حالی که پاری سن ژرمن هم تمام تلاش خود را معطوف جذب این مدافع جوان خواهد کرد، چراکه آنها در ژانویه گذشته نیز خواهان یورو بودند.

چلسی وضعیت یورو را دنبال می‌کند، اما هیچ گفتگوی قطعی و هیچ چیز دیگری وجود ندارد. با وجود آنچه در جاهای دیگر نوشته شده است، من مطمئن نیستم که در حال حاضر چیز زیادی برای گزارش وجود داشته باشد.

بیشتر بخوانید: نبرد غول‌ها؛ لیورپول به رقابت رئال مادرید و چلسی برای لنی یورو پیوست

خبر بد برای چلسی این است که با توجه به حضور برخی از بزرگترین تیم‌های جهان در رقابت برای جذب یورو، که اکثراً می‌توانند فوتبال اروپایی و پول بیشتری نسبت به چلسی ارائه دهند، جذب این بازیکن 18 ساله بسیار دشوار خواهد بود. خبر خوب اما اینکه به نظر می‌رسد چلسی در تابستان اولویت خود را بر جذب یک مدافع میانی گذاشته است و این تمرکز می‌تواند به آنها کمک کند تا از برخی از این تیم‌های رقیب پیشی بگیرند. اگر مدیران چلسی قاطعانه و زودتر از موعد عمل کنند، نمی‌شود این تیم را برای جذب چنین بازیکنانی کنار گذاشت.

رومانو در پایان تحلیل خود از وضعیت چلسی برای جذب مدافع می‌گوید:

با این حال، من چلسی را در تابستان در حال فعالیت در زمینه جذب مدافعان میانی می‌بینم. در این پست جابجایی‌هایی رخ خواهد داد، اولویت با خروجی‌هاست و سپس چلسی ورودی‌ها را در نظر خواهد گرفت، اما این می‌تواند یک پست دیگر برای پیگیری در تابستان باشد. تا جایی که من می‌دانم، هنوز هیچ چیز قطعی در مورد مذاکرات وجود ندارد.

از دست ندهید ????????????????????????

گل تماشایی ستاره آلمان در ثانیه 7 / فیلم این بازیکن شماره 7 جدید تیم ملی پرتغال شد / عکس تشویق زیدان و کاسیاس در بازی اسطوره‌های رئال مادرید / فیلم رویانیان: پیروزی را من پرسپولیس کردم! زور صداوسیما به داور ژاپنی نرسید / فیلم

دیگر خبرها

  • بازگشت بازیکنان رئال مادرید به تمرینات پس از پشت سر گذاشتن بازی‌های ملی / فیلم
  • درآمد تیم‌های حاضر در فرمت جدید لیگ قهرمانان اروپا به چه شکلی خواهد بود؟
  • سعید مهری: طرفدار رئال مادرید هستم و با بارسلونا مشکل دارم / فیلم
  • بازی های دوستانه بلای جان سیتیزن ها
  • خوسلو در رادار منچستریونایتد قرار گرفته‌است
  • پلی به گذشته - برتری 2-0 آرسنال مقابل یوونتوس در لیگ قهرمانان اروپا (2006/3/28) / فیلم
  • خوشحالی های خاص و ماندگار کریستیانو رونالدو در لیگ قهرمانان اروپا / فیلم
  • چلسی در حال بررسی وضعیت لنی یورو، مدافع جوان باشگاه لیل
  • دریبل های تماشایی در لیگ قهرمانان اروپا / فیلم
  • عکس| جذاب مثل پیراهن چهارم رئال مادرید