Web Analytics Made Easy - Statcounter

تیم ملی هندبال مردان ایران در دیدار دوستانه مقابل تیم ملی عراق، به برتری رسید.

به گزارش "ورزش سه" به نقل از ایسنا، تیم ملی هندبال مردان ایران امشب شنبه چهارم دی در یک دیدار دوستانه مقابل تیم ملی عراق به میدان رفت. شاگردان مانوئل مونتایا فرناندز در پایان بازی با نتیجه ۲۸ بر ۲۷ به برتری رسیدند. 

 

سرمربی تیم ملی هندبال ایران در این دیدار دوستانه تمامی بازیکنان خود را محک زد و با ترکیب‌های مختلفی بازیکنان دعوت شده به اردو را به میدان فرستاد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کادر فنی تیم ملی نیز در تمامی دقایق بازی در کنار فرناندز به ارزیابی تمامی بازیکنان پرداختند و تک تک ملی‌پوشان را مورد آنالیز قرار دادند.

 

امیدرضا سرپوشی، محمد سیاوشی، علی رحیمی، مجتبی حیدرپور، محمدرضا کاظمی، سید سعید علوی، یونس آثاری، محمد کیانی، محمدعلی قاسمی، یاسین کبیریان، کیارش طاهری، محمد غلامی، احسان ابویی، سیدمهدی موسوی، مهرداد صمصامی، افشین صادقی، شهاب صادق‌زاده، حسین جهانی، جلال کیانی و محمدرضا اورعی در این دیدار دوستانه حضور داشتند.

 

تیم ملی هندبال ایران خود را برای حضور در رقابت‌های هندبال قهرمانی آسیا که از ۲۸ دی تا یازدهم بهمن‌ سال جاری به میزبانی عربستان برگزار خواهد شد، آماده می‌کند. تیم ملی ایران در گروه B این رقابت‌ها با عربستان میزبان، استرالیا و هند هم‌گروه است.

 

هندبال

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: هندبال تیم ملی هندبال دیدار دوستانه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۸۷۸۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صعود قاطعانه ملی پوشان فوتسال به دور حذفی جام ملت های آسیا

تیم ملی فوتسال با پیروزی برابر کویت در آخرین دیدار مرحله گروهی جام ملت‌های آسیا، به عنوان تیم نخست راهی مرحله یک‌چهارم نهایی شد تا در این مرحله حریف قرقیزستان شود.

به گزارش ایرنا، تیم‌ ملی فوتسال کشورمان در سومین و آخرین دیدار در مرحله گروهی جام ملت‌ها آسیا از ساعت ۱۷:۳۰ دقیقه به مصاف کویت رفت و به برتری چهار بر صفر رسید.

ایران و کویت که در گروه D قرار گرفته‌اند، در حالی برابر هم به میدان رفتند که تیم کشورمان با توجه به کسب دو برد برابر افغانستان و بحرین، صعودش را به مرحله بعد قطعی کرده بود و برای صعود به عنوان تیم نخست تنها به یک امتیاز احتیاج داشت. کویت هم با توجه به تساوی برابر افغانستان و پیروزی برابر بحرین، برای صعود به عنوان تیم دوم تلاش می‌کرد.

همان طور که پیش‌بینی می‌شد تیم کشورمان برابر کویتی‌ها کار سختی پیش‌رو نداشت و با وجود مقاومت اولیه بازیکنان این تیم، در دقیقه ۸ علی اکرمی قفل دروازه کویت را باز کرد تا تیم کشورمان یک بر صفر پیش باشد. در ادامه سالار آقاپور در دقیقه ۱۷، سعید احمد عباسی در دقایق ۲۰ و ۳۳، سه گل دیگر را برای ایران مقابل کویت به ثمر رساندند.

در نهایت تیم ملی فوتسال کشورمان توانست با نتیجه ۴ بر صفر، کویت را شکست دهد و با کسب سومین برد متوالی به عنوان تیم اول گروه D، راهی مرحله یک‌چهارم نهایی شود. تیم کشورمان در مرحله یک‌چهارم، روز چهارشنبه ۵ اردیبهشت با تیم قرقیزستان بازی خواهد کرد.

در دیگر دیدار این گروه افغانستان هم توانست با نتیجه ۳ بر ۲ بحرین را شکست دهد و با ۴ امتیاز و تفاضل گل بهتر نسبت به کویت در رده دوم قرار بگیرد و راهی مرحله یک‌چهارم شود.

ترکیب اولیه ایران:

سعید مومنی، محمدحسین درخشانی، مسلم اولادقباد، سالار آقاپور و بهروز عظیمی

سرمربی: وحید شمسایی

ترکیب اولیه کویت:

فهد الخواری، محمد العجمی، عبدالرحمن الطاویل، ناصر العلبان و صالح الفاضل

سرمربی: دیوید مارین اورتگا

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: واکنش عجیب برترین داور فوتسال ایران به اعتراض وحید شمسایی (فیلم) شمسایی: رکوردهایم را کسی نمی شکند

دیگر خبرها

  • جام‌جهانی ووشو| نمایندگان ایران حریفان خود را شناختند
  • نمایندگان ووشو ایران حریفان خود را در جام‌جهانی شناختند
  • آغاز اردوی تیم ملی دانشجویان ایران با حضور 53 بازیکن
  • دفاع جمهوری اسلامی در مقابل رژیم صهیونیستی مایه خرسندی برای تمامی منصفان عالم بود
  • صعود قاطعانه ملی‌پوشان فوتسال به دور حذفی جام ملت‌های آسیا
  • یوزها در مسیر قهرمانی ؛ صعود بی‌دردسر ملی‌پوشان فوتسال به دور حذفی جام ملت‌های آسیا
  • صعود قاطعانه ملی پوشان فوتسال به دور حذفی جام ملت های آسیا
  • تعرض به شهر‌های عراق را نمی‌پذیریم
  • پایان اردوی آمادگی تیم ملی نوجوانان هندبال در دهدشت
  • شمسایی: فشار روی ملی‌پوشان، کارمان را مقابل بحرین سخت کرد