Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-25@04:21:47 GMT

مسیرهای پروازی قشم افزایش می یابد

تاریخ انتشار: ۵ دی ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۹۸۸۴۶۵

مسیرهای پروازی قشم افزایش می یابد

ایسنا/هرمزگان مدیرعامل شرکت توسعه بنادر و فرودگاه منطقه آزاد قشم از افزایش مسیرهای پروازی این جزیره با هدف رونق گردشگری و اقتصادی خبر داد.

هادی نعیمیان صبح امروز (پنجم دی ماه) با اعلام این خبر گفت: پرواز گرگان – قشم – گرگان که از روز پنجشنبه ۱۶ دی ماه رسما آغاز بکار می‌کند، هرهفته روزهای یکشنبه و پنجشنبه با هواپیمای شرکت هواپیمایی پارس ایر انجام می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: گرگان مرکز استان گلستان در جوار سه استان مازندران، خراسان شمالی و استان سمنان(شاهرود) مناسب ترین نقطه وصل این سه استان به قشم محسوب می شود و بطور قطع نقش موثری در توسعه روابط فعالان اقتصادی این استان‌ها با فعالان اقتصادی منطقه آزاد قشم خواهد داشت.

به گفته نعیمیان از روز پنجشنبه ۱۶ دی ماه  در مسیر تهران – قشم – تهران نیز در روزهای پنج شنبه، جمعه و یکشنبه پروازهای این شرکت هواپیمایی برقرار خواهد شد و همچنین هواپیمایی آتا نیز از ۱۲ آذرماه در روزهای جمعه مسیر تبریز- قشم- تبریز را اضافه کرده  و پیش از این نیز شرکت هواپیمایی فلای پرشیا از ۲۷ آذر ماه در مسیر تهران – قشم - تهران در روزهای شنبه، یکشنبه و پنج شنبه اقدام به برقراری پرواز کرده است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اقتصادی استانی شهرستانها اخبار شهرستان ها هرمزگان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۸۸۴۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بارش سنگین برف بهاری در محور شاهرود-توسکستان-گرگان

بارش سنگین برف بهاری در محور شاهرود-توسکستان-گرگان تردد در این محور را با کمی مواجه کرده است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از شاهرود، در پنجمین روز از اردیبهشت‌ماه امسال، بارش سنگین برف جاده شاهرود توسکستان را در ساعتی از امروز مسدود کرد، ولی باتلاش نیروهای راهداری این مسیر بازگشایی شد.

مدیرکل راه وشهرسازی شرق استان سمنان در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم اظهار داشت: پیش از ظهر امروز اطلاع یافتیم که در جاده شاهرود -توسکستان به‌علت بارش سنگین برف چندین خودرو در مسیر مانده‌اند.

امیر عمیدی با اشاره به تماس مدیرکل راه و شهرسازی استان گلستان افزود: با توجه به تماس تلفنی مدیرکل راه و شهرسازی استان گلستان برای امدادرسانی به مسافران، نیروهای راهداری شاهرود به محل اعزام شدند.

 وی بیان کرد: با تلاش نیروهای راهداری سهامی، مسیر پاکسازی شده و در حال حاضر محور برای تردد باز است است.

مدیرکل راه و شهرسازی شرق استان سمنان با اشاره به شدت بارندگی‌ها در محورهای مواصلاتی شرق استان سمنان تصریح کرد: بارش برف در برخی از مناطق مانند ارتفاعات چالچالیان به حدود 20 سانتی متر می‌رسد.

عمیدی تصریح کرد: با توجه به ادامه‌دار بودن بارش‌ها رانندگانی که از این جاده عبور می‌کنند، حتماً زنجیر چرخ همراه خود داشته باشند.

انتهای پیام/363/

دیگر خبرها

  • راه‌های روستایی متاثر از سیلاب مازندران باز شد
  • بارش سنگین برف بهاری در محور شاهرود-توسکستان-گرگان
  • نگاهی به پردرآمدترین مسیرهای پروازی جهان+ اینفوگرافی
  • ◄ تـامـلی بر موضوع آزاد سـازی نرخ بلیت هواپیما باتوجه به تـجربه دیگر کشـورها
  • سیل مسیر قطار تهران - گرگان را بست
  • صعود بورس ادامه خواهد یافت؟ | روزهای سرنوشت‌ساز برای شاخص کل
  • معرفی انواع خطوط هوایی و مسیرهای پروازی به ترکیه
  • برقراری پروازهای عسلویه اراک عسلویه از اول ازدیبهشت
  • تسهیل تردد معلولان در مسجد الحرام
  • پیش بینی آب و هوای تهران؛ دمای تهران از فردا کاهش می یابد