Web Analytics Made Easy - Statcounter

قیمت خودروهای داخلی در ایران به شرح زیر است:

قیمت پراید ۱۱۱ در بازار به نرخ ۱۸۵ میلیون تومان درحال معامله است.

پراید ۱۳۱ نیز با نرخ ۱۶۴ میلیون تومان به فروش می‌رسد.

قیمت خودروهای پرطرفدار

خودرو تیبا هاچ بک مدل ۱۴۰۰ به نرخ ۱۹۸ میلیون تومان رسید.

پژو ۲۰۶ تیپ دو به قیمت ۲۷۲ میلیون رسید. پژو ۲۰۶ تیپ پنج نیز با قیمت ۳۱۰ میلیون در بازار موجود است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پیش‌بینی قیمت خودرو در روزهای آینده

امیرحسن کاکایی، کارشناس خودرو در خصوص پیش‌بینی قیمت‌ها در آینده گفت: در هفته‌های گذشته که نرخ دلار افزایش یافت، بازار خودرو نیز با افزایش قیمت مواجه شد. همچنین هنگامی که نرخ دلار نزولی شد، قیمت خودرو نیز کاهش یافت.

او ادامه داد: سپس قیمت خودرو توسط خودروسازان ۱۸ درصد افزایش یافت، قیمت خودرو در بازار تغییر منفی نکرد. این یعنی اگر نرخ دلار ثابت بماند، بازار خودرو نیز با نوسان کم‌تری مواجه خواهد شد.

کاکایی نتیجه گرفت: در بازار فعلی کشور قیمت دلار تاثیرگذار بر قیمت خودرو است. همچنین در روزهای گذشته شاخص بورس نیز با افزایش همراه بوده. اگر شاخص بورس جهش پیدا کند، سرمایه‌گذاری‌ها دوباره به سمت بورس خواهد رفت و بازارهایی مانند خودرو ثبات پیدا خواهد کرد.

منبع: فردا

کلیدواژه: قیمت خودرو بازار خودرو قیمت خودروهای داخلی قیمت خودرو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۸۸۷۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

به حدی خودرو وارد شده که در بنادر جا نداریم

وزیر صنعت، معدن و تجارت با بیان اینکه حدود ۵۰ هزار خودرو وارداتی در گمرکات کشور وجود دارد گفت: مشکل فعلی برای واردات خودرو نداشتن فضای کافی در بنادر کشور است و تعداد زیادی خودرو روی کشتی داریم.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، عباس علی‌آبادی درباره آخرین وضعیت واردات خودرو در سال جدید اظهار کرد: تا به امروز برای واردات ۱۳۰ هزار خودرو ثبت سفارش انجام شده است و این روند کماکان ادامه دارد و مردم برای خرید خودرو خارجی عجله نکنند و آن را با قیمت بالا از افرادی که به دنبال سو استفاده هستند، خریداری نکنند.

وی افزود: حدود ۵۰ هزار خودرو وارداتی نیز در گمرکات کشور وجود دارد و به ترتیب به مردم واگذار می‌شود و سرعت تحویل خودروهای وارداتی به مردم به زودی افزایش می‌یابد.

وزیر صنعت، معدن و تجارت ادامه داد: مشکل فعلی برای واردات خودرو نداشتن فضای کافی در بنادر کشور است و تعداد زیادی خودرو روی کشتی داریم.

علی‌آبادی تصریح کرد: ما به واردات خودرو افتخار نمی‌کنیم بله افتخار ما خودروهای ساخت داخل است که امیدواریم امسال خودروهای بسیار باکیفیت به مردم عرضه کنند و تحویل خوبی در صنعت خودروسازی در سال جدید رقم بزنیم.

افزایش قیمت خورد به دلیل نوسانات دیگر بازار است

وی درباره عرضه و قیمت گذاری خودروهای داخلی گفت: تمام تلاش ما آن است که در بعد کیفی و کمی و در ابعاد قیمتی رکودی‌های مناسبی برای عرضه به مردم داشته باشیم اما باید توجه داشت که خودرو در کشورمان کالای سرمایه‌ای است هر چند که من معتقد هستم که مصرفی است اما با این وجود از نوسانات دیگر در بازار تأثیر می‌پذیرد.

وزیر صنعت، معدن و تجارت اظهار داشت: مردم بدانند که در تولید و عرضه خودرو در بازار کسری وجود ندارد و اگر با حوصله برخورد کنند، نیاز آن‌ها تأمین می‌شود.

منبع: تسنیم

کد خبر 745355

دیگر خبرها

  • افزایش ۱۵۰ میلیون تومانی قیمت پژو پارس درب کارخانه/ دلار در مرکز مبادله ثابت مانده است/ جا برای خودرو‌های وارداتی در بنادر نداریم/ واکنش رئیس مرکز پژوهش‌های مجلس به واگذاری پرسپولیس به بانک‌ها
  • قیمت جهانی طلا امروز ۲۹ فروردین ۱۴۰۳
  • به حدی خودرو وارد شده است که در بنادر جا نداریم
  • وزیر صمت: واردات خودرو به حدی بوده که در بنادر جا نداریم
  • به حدی خودرو وارد شده که در بنادر جا نداریم
  • قیمت جهانی طلا امروز ۱۴۰۳/۰۱/۲۹
  • افزایش ۵ تا ۵۰ میلیون تومانی قیمت برخی خودروها دربازار؛ کوئیک،دنا، تارا و انواع پژو چند شد؟ | جدول قیمت ها
  • قیمت خودرو امروز ۲۸ فروردین +جدول
  • قیمت خودرو امروز ۲۷ فروردین +جدول
  • گرانی در بازار خودرو ادامه دارد؛ پژو پارس به ۹۰۵ میلیون تومان رسید | جدول قیمت روز خودروهای داخلی و مونتاژی را ببینید