Web Analytics Made Easy - Statcounter

شهرام رسولی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا دریافت کارت هوشمند را الزامی دانست افزود: یک میلیون و ۴۸ هزار نفر بالای ۱۵ سال استان واجد شرایط دریافت کارت ملی هستند که از این تعداد ۹۹۷ هزار و ۶۴۱ نفر نسبت به دریافت کارت ملی هوشمند اقدام کردند.

وی اظهار کرد: از آن تعداد تاکنون به ۷۹۱ هزار و ۷۶۳ نفر کارت ملی صادر شده و هشت هزار و ۷۲۱ کارت ملی هم در دفاتر پیشخوان آماده تحویل است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رسولی گفت: تا کنون به ۱۹۷ هزار و ۱۵۷ نفر کارت ملی صادر نشده با توجه به ارائه خدمات توسط دستگاه‌های اجرایی از طریق کارت هوشمند ملی شهروندان باید نسبت به ثبت‌نام کارت هوشمند ملی اقدام نمایند تا در خدمات دستگاه‌های اجرایی با مشکل مواجه نشوند.

وی با بیان اینکه بیش از ۶۵ دفتر پیشخوان در استان به منظور دسترسی آسان مردم ارائه خدمات می‌ کنند، گفت: ارائه خدمات به موقع  و کاهش زمان حضور مردم در ادارات و دفاتر پیشخوان از برنامه‌های مدنظر ثبت احوال است و در حال حاضر شناسنامه در کمتر از ۴۸ ساعت و بصورت روزانه صادر می‌شود.

مدیرکل ثبت احوال استان اردبیل همچنین بیان‌کرد: تنظیم و صدور اسناد هویتی افراد از حساس‌ترین مراحلی است که باید با دقت و ریزبینی خاصی انجام شود و هم‌اکنون این امر به صورت دقیق توسط کارشناسان این استان در حال انجام است بطوری‌که برای رفاه حال شهروندان در بیمارستان‌ها و آرامستان اردبیل نمایندگی ثبت احوال فعال است.

رسولی درباره اسناد هویتی و صدور شناسنامه مکانیزه در استان افزود: تاکنون بیش از ۷۰ درصد شناسنامه مردم استان به مکانیزه تغییر یافته و با راه‌اندازی سامانه استعلام هویتی در ادارات و حذف کپی مدارک هویتی در مکاتبات نظام اداری گام بزرگی در جهت خدمت به مردم برداشته شده است.

مدیرکل ثبت احوال استان اردبیل با بیان اینکه هر روز در این استان هشت فقره طلاق به ثبت می‌رسد، گفت: در این زمینه اردبیل رتبه پنجم کشوری را دارد.

رسولی  افزود: میزان طلاق در این استان در ۹ ماه امسال نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۱۰ درصد کاهش یافته است .

وی اضافه کرد: میانگین نرخ طلاق در کشور ۲.۶۷ درصد بر اساس جمعیت و نرخ استان اردبیل ۲.۶۷درصد است.

به گفته وی، میانگین سنی طلاق برای مردان در این استان ۳۶.۱۹ سال و برای زنان ۳۰.۷۰ سال می باشد.

رسولی اظهار کرد: ۲ هزار و ۲۶۸فقره طلاق در ۹ ماه سال جاری ثبت شده که این میزان در مدت مشابه سال گذشته ۲ هزار و پنج فقره بود.

جمعیت استان اردبیل اردبیل تا پایان سال ۱۳۹۹ یک میلیون و ۳۲۵هزار و ۲۶۹ بوده  که ۷۰ درصد آن در مناطق شهری و ۳۰ درصد هم در مناطق روستایی زندگی می کنند. ۵۱ درصد این جمعیت را مردان و ۴۹ درصد را زنان تشکیل می دهند.

برچسب‌ها شناسنامه سازمان ثبت احوال كشور طلاق اردبیل

منبع: ایرنا

کلیدواژه: شناسنامه سازمان ثبت احوال كشور طلاق شناسنامه سازمان ثبت احوال كشور طلاق اردبیل استان اردبیل کارت هوشمند ثبت احوال کارت ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۸۸۹۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای طرح ثبت نام «کاسبان امین» برای توزیع کالا‌های اساسی در استان قم

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ مرکز قم، معاون بازرگانی، توسعه تجارت اداره کل صمت استان در برنامه رادیویی «بی تعارف» با اشاره به اجرای طرح ثبت نام کاسبان امین برای توزیع کالا‌های اساسی در استان قم گفت: این طرح با دستور استاندار قم و با هدف تنظیم بازار و توزیع کالای اساسی از سوی کاسبان امین در سطح استان اجرا می‌شود.

پَروان در این گفتگوی رادیویی ادامه داد: برای اجرای این طرح کاسبان امین از سوی اتحادیه‌های خواروبار، بنکداران و پروتئین که مساحت واحد صنفی آنها بالاتر از ۵۰ متر باشند شناسایی و پس از دریافت استعلام از اداره کل تعزیرات مبنی بر نداشتن سوء سابقه تعزیراتی و همچنین رعایت قوانین نظام صنفی، اخلاق مداری رعایت نکات بهداشتی و فرهنگی کارت کاسب امین صادر و پس از آن کالا‌های اساسی از درگاه کاسبان امین دارای کارت کاسب امین توزیع می‌شود.

وی ادامه داد: متقاضیان علاقه‌مند به دریافت کارت کاسب امین می‌توانند به سایت تنظیم بازار استان بخش ثبت نام کاسبان امین مراجعه و با ثبت اطلاعات و پس از کسب تاییدات لازم از سوی اداره کل تعزیرات موفق به دریافت کارت کاسب امین خواهند شد.

دیگر خبرها

  • فوری؛ تحویل کارت سوخت ۱۰ روزه می شود
  • حدود ۳۱ میلیون کارت سوخت فعال در کشور وجود دارد
  • متقاضیان کارت سوخت بخوانند | زمان تحویل کارت سوخت کوتاه شد
  • ثبت ۱۰۵ هزار درخواست جدید صدور کارت سوخت
  • امکان تولید ۸۰ هزار کارت سوخت در روز
  • افزایش ۴ برابری ظرفیت تولید کارت سوخت
  • اجرای طرح ثبت نام «کاسبان امین» برای توزیع کالا‌های اساسی در استان قم
  • صدور کارت سوخت در حداقل زمان ممکن انجام می شود
  • هوشمندسازی ۷۸ درصد کنتور‌های برق بخش کشاورزی استان اردبیل
  • پیشرفت در بخش هوشمندسازی و کنترل‌پذیری بارهای مصرفی