Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، عبدالرضا صالحی مدیر امور شعب صندوق قرض الحسنه امداد ولایت کمیته امداد فارس گفت: رسالت صندوق امداد ولایت، جذب و هدایت هدفمند منابع و کمک‌های خیران به سمت تامین نیاز‌های ضروری جامعه هدف با حفظ ارزش‌های اجتماعی و کرامت انسانی است.

او افزود: در همین راستا صندوق امداد ولایت بر ارائه خدمات بی منت و رضایت مندی ذی نفعان تاکید کرده و سنت قرض الحسنه را در جامعه ترویج می‌دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

صالحی با اعلام اینکه در ۹ ماهه امسال ۱۲ هزار و ۳۴۶ فقره تسهیلات به مددجویان و افراد واجد شرایط پرداخت شده است، گفت: این تسهیلات در سرفصل‌های مختلفی همچون حمایتی با پرداخت ۷۱۱۵ فقره و اعتبار ۴۸۴ میلیارد و ۲۶۵ میلیون ریال، اشتغال ۱۲۴۸ فقره با اعتبار ۱۸۹ میلیارد و ۸۷۴ میلیون ریال، مسکن ۲۰۱۶ با اعتبار ۲۴۰ میلیارد و ۹۹۵ میلیون ریال پرداخت شده است.

مدیر امور شعب صندوق قرض الحسنه امداد ولایت اضافه کرد: در زمینه آموزش کسب و کار ۱۲۷ فقره تسهیلات با اعتبار ۸ میلیارد و ۱۱۰ میلیون ریال، درمان ۳۳۰ فقره با اعتبار ۱۸ میلیارد و ۸۶۰ میلیون ریال، فرهنگی ۶۴۳ فقره و اعتبار ۵۰ میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریال به مددجویان و افراد واجد شرایط ارائه شده است. همچنین ۸۲ فقره تسهیلات نیز از محل منابع خیران با اعتبار ۱۷ میلیارد و ۷۴۴۵ میلیون ریال پرداخت شده است.

او از جذب ۵۲ میلیارد و ۷۴۸ میلیون ریال سپرده گذاری ویژه خیران در صندوق امداد ولایت استان فارس خبر داد و گفت: با جذب این مبلغ، ۷۸۵ فقره تسهیلات به نیازمندان پرداخت شده است.

صالحی در پایان یادآور شد: مراکز نیکوکاری، خیران و موسسات خیریه می‌توانند با سپرده گذاری در صندوق قرض الحسنه امداد ولایت از بسته تشویقی به عنوان هم افزایی از منابع صندوق امداد ولایت بهره‌مند شده و به تعداد بیشتری از نیازمندان تسهیلات پرداخت کنند.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: کمیته امداد فارس پرداخت تسهیلات صندوق قرض الحسنه امداد ولایت صندوق امداد ولایت پرداخت شده فقره تسهیلات میلیون ریال قرض الحسنه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۸۹۵۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۷۵۲ میلیارد تومان تسهیلات اشتغال به مددجویان ایلام پرداخت شد

به گزارش خبرنگار مهر، ناصر مرادی پویانی ظهر دوشنبه در دیدار با منتخب مردم حوزه جنوب ایلام در مجلس شورای اسلامی با ارائه گزارشی از فعالیت‌های این نهاد و حمایت کمیته امداد از ۲۷ هزار خانواده‌ی مددجو در استان گفت: پیشتاز بودن کمیته امداد استان نیز در حوزه‌ی مسکن با ساخت ۴۰۰ واحد مسکونی در سال گذشته، اختصاص ۷۵۲ میلیارد تومان اعتبار برای اشتغال نیازمندان، پرداخت ۱۹ و نیم میلیارد تومان ودیعه‌ی مسکن و پرداخت جهیزیه به ۲ هزار و ۵۰۰ زوج در استان در سال گذشته بخشی از عملکرد این نهاد در خدمت به مردم استان بوده است.

وی گفت: قطعاً حمایت مجلس شورای اسلامی از برنامه‌های کمیته امداد منجر به تحولات عظیم در این نهاد به خصوص در حوزه خودکفایی می‌شود.

کد خبر 6085628

دیگر خبرها

  • پرداخت ۱۳۳ میلیارد تومان تسهیلات قرض الحسنه به نیازمندان کردستانی
  • پرداخت ۱۴۶ هزار میلیارد ریال تسهیلات قرض الحسنه توسط بانک کشاورزی در سال ۱۴۰۲
  • ۷۵۲ میلیارد تومان تسهیلات اشتغال به مددجویان ایلام پرداخت شد
  • راه‌اندازی صندوق «ضمانت» تسهیلات اشتغال مددجویان در سال جاری
  • بخشودگی ۴۱۰ میلیارد ریال سود تسهیلات بانک کشاورزی چهارمحال و بختیاری
  • اشتغال مددجویان کمیته امداد میامی با ۳۳۰ میلیارد ریال محقق شد
  • پرداخت ۱۳ میلیارد تومان صدقات توسط مردم خراسان جنوبی
  • پرداخت ۲۲۰ میلیارد ریال تسهیلات صندوق کارآفرینی امید مهاباد
  • پرداخت ۹۶ فقره تسهیلات برای درمان زوج‌های نابارور در خراسان جنوبی
  • صندوق کارآفرینی امید مهاباد ۲۲۰ میلیارد ریال تسهیلات پرداخت کرد