Web Analytics Made Easy - Statcounter

اخبار شرکت‌ها؛ به گزارش روابط عمومی ایرانسل، صبح امروز ۴ دی‌ماه، همزمان با برگزاری نمایشگاه ایران تله‌کام ۱۴۰۰، با حضور دکتر سید امیرعباس حسینی مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری غدیر و نیز مدیرعامل و رئیس هیأت‌مدیرۀ گروه مالی غدیر، دکتر بیژن عباسی‌آرند مدیرعامل ایرانسل و نیز معاون فنی و مهندسی ایرانسل و مدیرعامل مجموعۀ ایرانسل‌لبز، تفاهم‌نامه «مشارکت و سرمایه‌گذاری در حوزه تحول دیجیتال» بین ایرانسل و شرکت سرمایه‌گذاری غدیر با هدف افزایش بهره‌وری و هوشمندسازی صنایع مادر کشور و نیز به‌کارگیری پلتفرم‌های فناورانه در حوزه‌های پتروپالایشی، فلزی-معدنی، سلامت دیجیتال، انرژی و کسب‌وکارهای نوین مالی، امضا شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ایرانسل، اولین و بزرگترین اپراتور دیجیتال ایران و شرکت سرمایه‌گذاری غدیر، هلدینگ چند رشته‌ای توسعه‌ای و دارای مالکیت کنترلی در شرکت‌های حوزه پتروشیمی، پالایشی، معدنی-فلزی، مالی و فناوری‌اطلاعات و… با امضای این تفاهم‌نامه، در مسیر گسترش زیست‌بوم دانش بنیان کشور گام برداشته‌اند.

با انعقاد این تفاهم‌نامه، فرصت ارزشمندی برای بهره‌مندی صنایع مادر از زیرساخت‌های ارتباطی و دیجیتال فراهم شد. همچنین در این همکاری مشترک، زمینه‌های رشد و توسعۀ زیست‌بوم نوآوری ایران از طریق طراحی پلتفرم هوشمند، همکاری با شرکت‌های دانش‌بنیان و استارتاپ‌ها در زنجیره ارزش صنایع پتروشیمی، سلامت، معدنی، فلزی، ارتباطات و اطلاعات ایجاد شده است.

از اهداف کلان این تفاهم‌نامه، می‌توان به ارائه خدمات نوین بر بستر 5G با بهره‌گیری از هوش مصنوعی و تحلیل کلان داده در صنایع مادر اشاره کرد. ایجاد زیرساخت امن، پایدار و روزآمد برای صنایع مادر، توسعۀ زیرساخت‌های ارتباطی و تبادل داده‌ها در صنایع پتروپالایشی، فلزی-معدنی و انرژی، ایجاد کسب‌وکارهای جدید مرتبط با فناوری‌‌های مالی، سرمایه‌گذاری مشترک در استارتاپ‌های حوزه هوش مصنوعی، کلان داده، فینتک و اینترنت اشیا و همکاری متقابل و هم‌افزایی در زمینه خلق ارزش و توسعۀ فناوری‌های نوین در حوزۀ هوشمندسازی، از جمله دیگر اهداف این همکاری است.

شرکت سرمایه‌گذاری دی به عنوان متولی سرمایه‌گذاری نوآورانه در گروه غدیر  و مجموعۀ ایرانسل‌لبز به عنوان بازوی نوآوری و توسعۀ پلتفرم‌های مغزافزاری ایرانسل، فرآیند تحقق موارد مطروحه در تفاهم‌نامه را راهبری و اجرایی می‌کنند.

مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری غدیر در مراسم امضای این تفاهم‌نامه، با بیان اینکه ایرانسل یکی از افتخارات کشور است، با اشاره به وجود دانش و تجربۀ مناسب در هر دو طرف، خواستار تشکیل کارگروه‌های مرتبط برای پیگیری سریع اجرایی شدن این تفاهم‌نامه شد.

حسینی همچنین با اشاره به برنامه‌های این شرکت در زمینۀ تحول دیجیتال، به‌خصوص در حوزه‌های معدنی، مالی و سلامت دیجیتال، ایرانسل را یک برند معروف، با تجربه و توانمند برشمرد و ابراز امیدواری کرد که تا قبل از پایان سال، دو طرف بتوانند چند پروژه جدید را در قالب این تفاهم‌نامه کلید بزنند.

مدیرعامل ایرانسل نیز در این مراسم، با اشاره به بازدیدهای اخیر وزیر و معاونان وزیر ارتباطات و فناوری‌اطلاعات و نمایندگان مجلس شورای اسلامی از ایرانسل، تحول دیجیتال را یکی از موارد مورد تأکید و پیگیری مجلس شورای اسلامی دانست و بر هم‌افزایی در این مسیر، تأکید کرد.

عباسی‌آرند همچنین با تشریح مزایای حضور سهامدار خارجی در ایرانسل، حمایت و در اختیار گذاشتن تجربۀ بین‌المللی توسط شریک خارجی و پشتیبانی سهامداران ایرانی و خارجی و اعضای هیأت‌مدیره از پروژه‌های حوزۀ تحول دیجیتال را یک نکتۀ مثبت در ایرانسل برشمرد و با اشاره به تجربۀ موفق گروه اسنپ، کنار هم قرار گرفتن ایرانسل و شرکت سرمایه‌گذاری غدیر را در زمینۀ اشتغال‌زایی و حمایت از کسب‌وکارهای دیجیتال، مفید و موجب کسب دستاوردهای مثبت برای کشور، ارزیابی کرد.

[نمایشگاه تله‌کام 1400 | ایرانسل]

اولین و بزرگترین اپراتور دیجیتال ایران، با حضور در سالن ۸ بیست و دومین نمایشگاه بین‌المللی ایران تله‌کام ۱۴۰۰ که از ۲ تا ۵ دی در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار می‌شود، آخرین محصولات و خدمات خود را در حوزه‌های مختلف فناوری‌های ارتباطی، نوآوری و تحول دیجیتال و راهکارهای سازمانی، با شعار نبض زندگی دیجیتال، معرفی کرده است.

بیست و دومین نمایشگاه بین‌المللی مخابرات، فناوری‌اطلاعات و راه‌حل‌های نوآورانه (ایران تله‌کام ۱۴۰۰)، صبح پنجشنبه ۲ دی، در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران افتتاح شد و شرکت‌های بزرگ ارتباطی ایران از جمله ایرانسل و فعالان حوزۀ ارتباطات و فناوری اطلاعات در آن حضور دارند.

ایرانسل، رکورددار سرعت اینترنت و اولین ارائه‌دهندۀ نسل پنج تلفن‌همراه (5G) در ایران، در این نمایشگاه بین‌المللی، جدیدترین محصولات و خدمات خود در حوزۀ زندگی دیجیتال، ایجاد زنجیرۀ خدمات دیجیتال برای توانمندسازی کسب‌وکارهای نوپا از جمله سوپراپلیکیشن ایرانسل من، بازار دیجیتال تبادل API یلوهاب (Y’ello Hub)، راهکار دیجیتال خدمات تبلیغاتی یلوادوایز (Y’ello Adwise)، پلتفرم آموزش آنلاین داناپلاس و نیز راهکارهای هوشمند مبتنی بر کلان‌داده را عرضه کرده است.

مجموعۀ ایرانسل‌لبز نیز در این نمایشگاه، با برگزاری همایش تخصصی «تأثیرات نسل پنجم موبایل (5G) بر فناوری‌اطلاعات و کسب‌وکارهای دیجیتال»، حول سه محور «تحول دیجیتال از رؤیا تا واقعیت»، «5G، پیشرانی قدرتمند برای ارائه خدمات اینترنت اشیا» و «نقش شبکه‌های 5G در اقتصاد و کسب‌وکار» حضور دارد. این همایش، جمعه ۳ دی ۱۴۰۰، در سالن همایش شمارۀ یک نمایشگاه بین‌المللی تهران، برگزار شد. ایرانسل هم‌اکنون، با داشتن هشت سایت تجاری نسل پنج، رکورددار سرعت و تعداد سایت‌های تجاری 5G در ایران است.

اقدامات ایرانسل در هوشمندسازی و دیجیتالی کردن فرایندهای ارتباط با مشتریان، از جمله سامانۀ پاسخگویی هوشمند «آواتار»، سیم‌کارت‎‌های ایرانسل با پیش‌شمارۀ جدید ۰۹۰۰، فروشگاه اینترنتی ایرانسل، پرتال مزایدۀ شماره‌های رند، حساب چندکاربره، شارژ اضطراری، پیشنهاد ویژه #۴۴۴۴*، تلویزیون اینترنتی لنز، پرتال احراز هویت و اپلیکیشن پیشواز، از دیگر بخش‌های غرفۀ ایرانسل در این نمایشگاه هستند.

ارائۀ جدیدترین راهکارهای سازمانی ایرانسل و محصولات و خدمات حوزۀ B2B نیز بخش دیگری از غرفۀ ایرانسل را به خود اختصاص داده است. در این بخش، از جمله، همکاری ایرانسل و شرکت فولاد مبارکه سپاهان در طرح تحول دیجیتال این شرکت، به عنوان نخستین ورود نسل پنج تلفن‌همراه در حوزه صنعت ایران، تشریح می‌شود.

خدمات ویژۀ پشتیبانی ایرانسل برای توانیابان، توسعۀ پوشش اینترنت پرسرعت روستایی، تلاش برای حفظ محیط‌زیست و کاهش ردپای کربن، مدرسه‌سازی در مناطق محروم و سیل‌زده و… نیز از جمله اقدامات و برنامه‌های ایرانسل در حوزۀ پایداری و مسؤولیت اجتماعی شرکتی است که در این نمایشگاه، به بازدیدکنندگان معرفی می‌شود.

بیست و دومین نمایشگاه بین‌المللی مخابرات، فناوری‌اطلاعات و راه‌حل‌های نوآورانه (ایران تله‌کام ۱۴۰۰)، از ۲ تا ۵ دی ماه، از ساعت ۸ تا ۱۵ در سالن ۸ محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران و با رعایت پروتکل‌های بهداشتی در حال برگزاری است.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: سرمایه گذاری تحول نامۀ همکاری ایرانسل شرکت سرمایه گذاری غدیر نمایشگاه بین المللی ایران تله کام ۱۴۰۰ فناوری اطلاعات بین المللی تهران تفاهم نامه ایرانسل و شرکت تحول دیجیتال کسب وکارهای صنایع مادر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۸۹۷۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صادرات شرکت‌های دانش‌بنیان به یک و نیم میلیارد دلار افزیش یافت

به گزارش معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان ریاست جمهوری، امیرحسین میرآبادی رئیس سازمان توسعه همکاری‌های علمی و فناورانه بین‌المللی با اشاره به تصویب ارتقاء مرکز تعاملات بین‌المللی علم و فناوری معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان ریاست جمهوری به سازمان توسعه همکاری‌های علمی و فناورانه بین‌المللی در شورای عالی انقلاب فرهنگی و ابلاغ آن توسط رئیس‌جمهور اظهار داشت: بر اساس طرح پیشنهادی معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان ریاست جمهوری، مأموریت و هدف اصلی این سازمان، سامان‌دهی روابط بین سیاست‌گذاران، مجریان و گروه‌های هدف تعاملات بین‌المللی علم و فناوری از طریق تدوین و پیشنهاد سیاست‌های جدید، برنامه‌ریزی، ظرفیت‌سازی، تسهیل‌گری، شبکه‌سازی و پشتیبانی از تعاملات علمی و فناورانه بین المللی کشور است.

وی در بیان اهم دستاورد‌های مرکز تعاملات بین المللی علم و فناوری در سال ۱۴۰۲ به پذیرش مسئولیت کمیسیون‌های همکاری اقتصادی با دو کشور اتیوپی و بلغارستان اشاره و تصریح کرد: معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان ریاست جمهوری با هدف توسعه تعاملات علمی و فناورانه بین المللی جمهوری اسلامی ایران، گسترش همکاری‌های اقتصادی بین المللی با محوریت دستاورد‌های دانش بنیان و همچنین ارتقاء قدرت نرم و بی اثرکردن تحریمها، مسئولیت کمیسیون‌های همکاری اقتصادی با دو کشور اتیوپی و بلغارستان را بر عهده گرفته است. دبیرخانه این کمیسیون‌ها در سازمان توسعه همکاری‌های علمی و فناورانه بین‌المللی تشکیل خواهد شد. مرکز همچنین در راستای معرفی برنامه‌ها و حمایت‌های خود به جامعه هدف و همچنین توانمندسازی آنها، بیش از ۲۵ رویداد تخصصی و مشارکت بیش از سه هزار نفر برگزار کرده است.

به گفته میرآبادی، گسترش دامنه جغرافیایی کشور‌های دارای تعاملات علمی و فناورانه با جمهوری اسلامی ایران، چهارمین دستاورد این مرکز در سال گذشته بوده است و مرکز تعاملات بین المللی علم و فناوری همزمان با راهبرد کلان سیاست خارجی دولت سیزدهم مبنی بر گسترش تعاملات با کشور‌های همسایه، آفریقایی و آمریکای لاتین، گسترش تعاملات علمی و فناورانه را با این کشور‌ها هدفگذاری کرده است.

رئیس سازمان توسعه همکاری‌های علمی و فناورانه بین‌المللی در ادامه به برخی از اقدامات و دستاورد‌های مرتبط با این رویکرد جدید اشاره کرد گفت: تأسیس خانه نوآوری و فناوری در شهر تاشکند، معرفی مستشار توسعه فناوری، تبادل هیئت در رویداد‌های مهم دو کشور، انعقاد بیش از ۱۰ میلیون دلار قرارداد صادراتی، ایجاد زیرساخت تولیدی برای شرکت‌های دانش‌بنیان، توافق تأسیس پارک فناوری مشترک از جمله اقدامات ما در کشور ازبکستان است. همچنین، توافق برای تأسیس خانه نوآوری و فناوری در شهر دوشنبه، توافق برای تأسیس پالایشگاه گیاهان دارویی و برگزاری دوره‌های آموزشی در حوزه‌های فناورانه و تحقیق و توسعه مشترک اقدامات مرکز تعاملات در ارتباط با کشور تاجیکستان محسوب می‌شود.

وی تصریح کرد: در حوزه قاره آفریقا اقداماتی همچون توافق برای گسترش همکاری‌های علمی و فناورانه با وزارت اقتصاد دانش بنیان، استارتاپ‌ها و شرکت‌های کوچک کشور الجزایر، ثبت ۱۰ تجهیز پزشکی و دو دارو در کنیا (۱۰ داروی دیگر در فرایند ثبت قرار دارند)؛ صادرات واکسن‌های دامی و کود‌های کشاورزی به کنیا و اوگاندا، توافق برای ایجاد مراکز خدمات پهباد‌های کشاورزی در کنیا و اوگاندا و تأسیس مرکز نمایشگاهی محصولات دانش‌بنیان در اوگاندا در سال گذشته به انجام رسید.

میر آبادی با بیان اینکه در سال گذشته بیش از ۹۰ میلیون دلار قرارداد صادرات محصولات دانش‌بنیان نیز با کشور ونزوئلا امضا شد، افزود: اعزام تیم‌های آموزشی از اساتید برتر دانشگاهی در حوزه نانو فناوری، تأسیس مرکز نوآوری و فناوری مشترک ایران و ونزوئلا، برپایی نمایشگاه دستاورد‌های دانش‌بنیان جمهوری اسلامی ایران همزمان با سفر رئیس‌جمهور به کاراکاس از دیگر اقدامات ما در تعامل با این کشور بوده است.

میرآبادی همچنین، در خصوص چند و، چون تعامل با کشور کوبا و دستاورد‌های آن اظهار داشت: پذیرش سه هیئت کوبایی در حوزه‌های دارو، تجهیزات پزشکی و زیست‌فناوری؛ حضور به عنوان نماینده دولت جمهوری اسلامی ایران در اجلاس سران گروه ۷۷ و چین، برپایی پاویون شرکت‌های دانش‌بنیان ایرانی در نمایشگاه بین‎‌المللی کوبا، جمع‌بندی فرصت‌های همکاری مشترک در دو حوزه سلامت و امنیت غذایی نظیر واکسن و فراورده‌های زیستی دارویی، دامی و کشاورزی، کود، سم و تجهیزات مورد نیاز برای توسعه سیستم‌های آبیاری نوین، صنعت نیشکر و محصولات جانبی، دارو، مواد اولیه دارویی، مواد جانبی و حلال‌ها از جمله این اقدامات است.

وی نهایتا، ایجاد ساز و کار عالی همکاری‌های فناورانه و اقتصادی دانش‌بنیان در حوزه‌های حمل و نقل، هوا و فضا، کشاورزی و امنیت غذایی، میکروالکترونیک و فناوری اطلاعات و همچنین دارو و تجهیزات پزشکی، توافق برای ایجاد یک خط تجاری مشترک محصولات با فناوری‌های پیشرفته را از دستاورد‌های تعامل با روسیه برشمرد.

میر آبادی در ادامه، افزایش صادرات شرکت‌های دانش بنیان از حدود ۸۶۹ میلیون دلار در سال ۱۴۰۱ به حدود ۱.۵ میلیارد دلار در سال ۱۴۰۲ را پنجمین دستاورد مرکز تعاملات دانست و گفت: این مرکز با تنوع بخشی به حوزه‌های جغرافیایی هدف، برنامه ریزی هدفمند با توجه به ویژگی‌ها و ماهیت‌های متفاوت حوزه‌های فناورانه مختلف، افزایش میزان حمایت‌های مالی (بیش از ۲۰۰ میلیارد ریال) و همچنین افزایش تعداد حمایت‌های خود از جمله برپایی ۱۶ پاویون جمهوری اسلامی ایران در نمایشگاه‌های بین المللی، چهار اعزام مستقل به نمایشگاه‌های بین المللی و چهار پذیرش هیئت‌های خارجی در نمایشگاه‌های بین المللی داخلی به این مهم دست یافته است.

به گفته او، رشد ۲۱۲ درصدی ارزش پروژه‌های مشترک تحقیق و توسعه (R&D) بین‌المللی (ارزش این پروژ‌ها از ۱۲۶،۲۵۰،۰۰۰هزار ریال در سال ۱۴۰۱ به ۳۹۴،۲۱۰،۰۰۰ هزار ریال در سال ۱۴۰۲ افزایش یافته است) دستاورد دیگر این مرکز محسوب شده و در خصوص چند و، چون آن اظهار داشت: پروژه مشترک تحقیق و توسعه بین‌المللی مربوط به اعطای کمک‎های بلاعوض برای پوشش هزینه پژوهش‌های مشترک در قالب صندوق‌های مشترک علمی با سایر کشور‌ها است که در جریان مذاکرات دو جانبه توافق می‎شود. از جمله توافقات انجام شده در این خصوص، همکاری با کشور‌های چین، آلمان، ژاپن و روسیه و با همکاری بنیاد ملی علم ایران در حال اجرا است.

میر آبادی، تعریف چهار پروژه مشترک با آکادمی علوم چین در برنامه مشترک صندوق علمی راه ابریشم در حوزه‎های علوم کشاورزی، نانو، انرژی‌های تجدیدپذیر، آب و محیط زیست، بیوتکنولوژی، تعریف ۱۴ پروژه همکاری مشترک با بنیاد ملی علوم طبیعی چین در قالب برنامه مشارکت علمی میان دانشمندان ایران و چین در حوزه‎های علوم زیستی، علوم مواد، ریاضیات، فیزیک، شیمی، علوم زمین و عمومی، تعریف ۱۵ پروژه مشترک با بنیاد علوم بنیادین روسیه در قالب برنامه مسابقات مشترک تحقیقات مرزی در همه علوم و علوم انسانی در حوزه‌های فناورانه علوم زیستی، علوم مواد و تحقیقات بهداشتی و نهایتا تعریف دو پروژه با بنیاد تحقیقات آلمان در قالب برنامه تحقیقات مشترک در حوزه‎های علوم هواشناسی و محیط زیست، علوم شناختی، فناوری اطلاعات و ارتباطات، علوم آزمایشگاهی را از جمله اقدامات صورت گرفته در این راستا عنوان کرد.

میر آبادی در ادامه، رشد ۴۲ درصدی همکاری‌ها با متخصصان و کارآفرینان ایرانی خارج از کشور (افزایش تعداد متخصصان و کارآفرینان ایرانی خارج از کشور که در قالب برنامه کانکت پلاس با آنها همکاری انجام شده است از ۷۷۷ نفر در سال ۱۴۰۱ به ۱۱۰۵ نفر در سال ۱۴۰۲) را دیگر دستاورد مرکز تعاملات بر شمرد و در این زمینه خاطرنشان کرد: پلتفرم همکاری با متخصصان و کارآفرینان ایرانی خارج از کشور در آذرماه سال ۱۳۹۴ با همفکری و مشارکت ۱۰ تن از برجسته‌ترین متخصصان و محققان ایرانی دانشگاه‌های برتر خارج از کشور و همچنین مطالعه برنامه سایر کشور‌ها در جذب نخبگان طراحی شد.

به گفته او، این پلتفرم در قالب برنامه‌هایی همچون جذب هیأت علمی، پسادکتری، فرصت مطالعاتی، اساتید مدعو و معین، تأسیس شرکت‌های فناور، برگزاری سخنرانی و کارگاه‌های تخصصی، پروژه تخصصی جایگزین خدمت و. با تأکید بر مدل چرخش مغزها، اجرا می‌شود.

میرآبادی ادامه داد: مرکز تعاملات بین المللی علم و فناوری با تغییر رویکرد و در راستای بهرهمندی از ظرفیت متخصصان و کارآفرینان ایرانی خارج از کشور در جهت رونق اقتصاد دانش بنیان کشور، برنامه کانکت پلاس را در سال ۱۴۰۲ طراحی و اجرایی سازی کرده است.

به گفته او، از جمله محور‌های اضافه شده به این برنامه می‌توان به طراحی سازوکار جدید برای حمایت از تأسیس شرکت‌های نوپای فناورانه (تحت عنوان چلنج) در سال ۱۴۰۲ اشاره کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان علمی پزشکی فناوری

دیگر خبرها

  • خدمات مالی ۴۰۰ میلیاردی به دانش‌بنیان‌های اقتصاد دیجیتال
  • حضور خوزستان در نمایشگاه ایران اکسپو ۲۰۲۴
  • صادرات شرکت‌های دانش‌بنیان به یک و نیم میلیارد دلار افزایش یافت
  • صادرات شرکت‌های دانش‌بنیان به یک و نیم میلیارد دلار افزیش یافت
  • انعقاد تفاهم‌نامه همکاری بین بنیاد حامیان دانشگاه تهران، بنیاد علم و فناوری جمیلی و پارک علم و فناوری دانشگاه تهران؛ 2 بهمن
  • ۴۰۰ میلیارد انواع خدمات مالی به دانش‌بنیان‌های حوزه اقتصاد دیجیتال ارائه شد
  • ارائه ۴۰۰ میلیارد تومان انواع خدمات مالی به دانش‌بنیان‌های حوزه اقتصاد دیجیتال
  • شرکت‌های فناوری جعل عمیق ساخته شده توسط هوش مصنوعی را شناسایی کنند
  • ارائه ۴۰۰ میلیارد تومان خدمات مالی به دانش‌بنیان‌های اقتصاد دیجیتال در سال گذشته
  • صنعت پتروشیمی بر مدار مهار تورم و رشد تولید در یک‌هزاروچهارصدودو