Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان،  شما شهروندان عزیز در مورد نیمه کاره رهاشدن تصفیه خانه فاضلاب در شهرستان دامغان ، پیام‌هایی برای سرویس شهروندخبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان ارسال کردید، که پس از بررسی، برای پیگیری به سرویس استانها ارجاع داده شد.

 

 

دغدغه/

 

وقتی آب فاضلاب خوراک محصولات کشاورزی دامغان شد + فیلم

نیمه کاره رهاشدن تصفیه خانه فاضلاب در شهرستان دامغان موجب انباشت فاضلاب در زمین های کشاورزی این منطقه شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

نتیجه پیگیری خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان در مورد نیمه کاره رهاشدن تصفیه خانه فاضلاب در شهرستان دامغان، را در پیوند (لینک) زیر مشاهده کنید.

 

مشکل انباشت فاضلاب در زمین های کشاورزی دامغان رفع شد

 مشکل انباشت فاضلاب در ۲۰ هکتار از زمین‌های کشاورزی دامغان پیگیری شد.

 

 

برای آموزش اصول تصویربرداری خبری  اینجا کلیک کنید

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: پیگیری شد نتیجه پیگیری مشکلات مردم سوژه های مردمی زمین های کشاورزی کشاورزی دامغان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۸۹۷۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رفع اتفاقات شبکه آبرسانی روستاهای شهرستان خوی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، سرپرست معاونت بهره برداری و توسعه آب شرکت آب و فاضلاب شهرستان خوی گفت : با تلاش اکیپ های نگهداری و تعمیرات شهرستان خوی در بخش های تابعه، اتفاقات شبکه توزیع و خطوط انتقال اصلی آب روستاهای عزت آباد، زاویه شیخلر و زاویه سمکن آباد رفع و جریان آب مشترکین این روستاها برقرار شد .

تقی پاشایی اظهار داشت: در پی گزارش سامانه ۱۲۲ مبنی بر ترکیدگی لوله شبکه توزیع آب روستاهای عزت آباد ، زاویه شیخلر و زاویه سمکن آباد در 5 نقطه ، اکیپ های اتفاقات به محل‌های اعلام شده اعزام و با تلاش بی وقفه ، اتفاقات به وقوع پیوسته رفع و آب پایدار در شبکه جریان یافت.

وی افزود: در راستای تغییر و بهبود استاندارد های خدمات آبرسانی به روستاها، شرکت آب و فاضلاب در تلاش است بر اساس وظیفه ذاتی خود با تمام توان و ظرفیت، سطح خدمات رسانی به روستاها را در قالب برنامه‌های کوتاه مدت از جمله اصلاح و رفع حوادث شبکه و خطوط انتقال آب روستایی، به سطح مطلوبی برساند.

پاشایی با بیان اینکه تحقق ارتقای سطح خدمات رسانی به روستاها نیازمند زمان و توان و تجهیزات مضاعفی است، اظهار کرد: با توجه به اولویت شرکت آب و فاضلاب که رفع دغدغه های مردم در بخش آب روستایی است، در کوتاه ترین زمان ممکن نسبت به رفع این دغدغه ها اقدام می‌شود.

  با رفع اتفاق های روستاهای مذکور بیش از 4 هزار نفر از آب پایدار و بهداشتی برخوردار شدند.

دیگر خبرها

  • رفع اتفاقات شبکه آبرسانی روستاهای شهرستان خوی
  • فعالیت ۲۱ بانک نشا در آمل/کشت مکانیزه ۲۴ هزار هکتاری
  • احتمال پس‌زدگی روان آب‌ها از شبکه فاضلاب خانگی یزد
  • پیگیری مشکلات فاضلاب منطقه ۲۲ تهران
  • آماده باش اکیپ‌های مدیریت بحران شرکت آب و فاضلاب یزد
  • مرمت فرونشست زمین زیرگذر میدان امام حسین (ع)
  • بارندگی‌ شدید موجب توقف برداشت مقطعی پیاز شد
  • مرمت فرونشست زمین زیرگذر امام حسین (ع)
  • کنتورهای هوشمند موجب صرفه جویی برق شدند
  • ۸۰۰ مورد آبیاری غیرمتعارف با آب فاضلاب در استان گزارش شد