Web Analytics Made Easy - Statcounter

احمد جمالدینی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: با توجه به سیاست های دولت سیزدهم و در راستای توسعه سواحل مکران، عملیات مجتمع بندری اسکله سیریک شامل احداث شمع و عرشه اسکله، محوطه پس کرانه، ایستگاههای ایمنی اطفا حریق و برق آن مجتمع، با پیشرفت فیزیکی ۹۰ درصدی همزمان با ایام دهه فجر سال جاری به بهره‌برداری می رسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جمالدینی افزود : عملیات احداث اسکله شمع و عرشه این بندر چند منظوره با هدف توسعه سواحل مکران و ایجاد اشتغال پایدار در منطقه، و با توجه به اهمیت موقعیت جغرافیای راهبردی سیریک در راستای تسریح و گسترش بازرگانی منطقه أغاز شده است.

وی با بیان اینکه، با تکمیل مجتمع بندری در این شهرستان اثرات مثبتی بر زندگی و معیشت مردم این منطقه خواهد داشت، خاطر نشان کرد: با فعال شدن مجتمع بندری سیریک علاوه بر مهیا کردن شرایط صادرات با صرفه اقتصادی بیشتر برای تولیدکنندگان، بخش‌های مختلف در دیپلماسی اقتصادی کشور هم می تواند نقش ایفا کند.

کد خبر 5384103

منبع: مهر

کلیدواژه: فرمانداری سیریک بنادر ودریانوردی هرمزگان دهه فجر ویروس کرونا بوشهر خطبه های نماز جمعه بارش برف آمار کرونا کرمانشاه گرگان قاسم سلیمانی آتش سوزی واکسن کرونا سانحه تصادف تبریز ایلام لیگ برتر فوتبال ایران مجتمع بندری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۹۰۲۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خبر ‌وزیر کشور برای احداث ۱۶۰۰ کلاس درس در سیستان و بلوچستان

وزیر کشور با اشاره به اینکه تخصیص های بودجه ای که در بحث آموزش به استان داده شده است، گفت: در حال حاضر نیز احداث یک هزار و ۶۰۰ کلاس درس در دستور کار قرار دارد تا بتوان سرانه فضاهای آموزشی استان را به میانگین کشور برساند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از زاهدان، وزیر کشور در سفر به استان سیستان و بلوچستان با حضور در محله سلمان فارسی زاهدان مدرسه 18 کلاس ایران ما را افتتاح کرد.

احمد وحیدی در حاشیه آیین افتتاح این مدرسه گفت: کارهای توسعه ای و زیربنایی خوبی در استان سیستان و بلوچستان در حال اجرا است که از تعدادی از آنها بازدید داشتم.

وی در خصوص حوزه فضاهای آموزشی استان سیستان و بلوچستان اظهار داشت: در سال گذشته رشد بسیار خوبی در حوزه احداث فضاهای آموزشی این استان داشته ایم بطوری که یک هزار و 500 کلاس درس افتتاح و به بهره برداری رسیده است.

وزیر کشور با اشاره به اینکه تخصیص های بودجه ای که در بحث آموزش به استان داده شده است، نشان از توجه دولت سیزدهم به امر آموزش است، ادامه داد: در حال حاضر نیز احداث یک هزار و 600 کلاس درس در دستور کار قرار دارد تا بتوان سرانه فضاهای آموزشی استان را به میانگین کشور برساند.   

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس سیستان و بلوچستان نیز در این آیین گفت: دولت اعتبارات خاصی را در اختیار استان های کم برخوردار مشابه سیستان و بلوچستان قرار داده است و خیرین نیز با همراهی خود حضور پررنگی در این حوزه داشته اند.

میثم لک زایی بیان کرد: در سال گذشته بیش از 150 هزار مترمربع به فضاهای آموزشی استان افزوده شده است و استان رتبه اول را در تعداد پروژه آموزشی و تحویل کلاس در کشور را از آن خود نموده است.

وی ادامه داد: از ابتدای دولت سیزدهم تاکنون یک هزار و 200 پروژه آموزشی با تعداد 4 هزار و 363 کلاس درس و زیربنایی بالغ بر 378 هزار و 618 متر مربع احداث و تکمیل شده است.

گفتنی است؛ پروژه آموزشی ایران ما در محله سلمان فارسی در حاشیه شهر زاهدان با 18 کلاس درس و زیربنای 2 هزار و 600 مترمربع با اعتباری بالغ بر 250 میلیارد ریال از محل منابع دولتی و با مشارکت خانواده محترم مطهری احداث و تکمیل شده است و در سفر وزیر کشور به استان سیستان و بلوچستان به بهره برداری رسید.

دیگر خبرها

  • رشد ۷۲ درصدی کالاهای اساسی تخلیه شده در مجتمع بندری انزلی
  • اجرای ۱۲۰ پروژه شهری در منطقه ۵ شهرداری شیراز
  • صرفه‌جویی بیش از ۴۷ میلیون لیتری مصرف بنزین در منطقه ایلام
  • افتتاح ۲ هزار واحد مسکن مددجویان کمیته امداد گلستان
  • احداث ۴ زمین ورزشی در ائل‌گلی تبریز
  • پله فرار تونل غدیر قم سال ۱۴۰۳ احداث می‌شود
  • احداث ایستگاه‌های اتوبوس تندرو در خیابان آتشگاه اصفهان
  • احداث ۱۶ مجتمع خدماتی رفاهی در راه‌های استان بوشهر
  • احداث مجموعه‌های خدماتی چند منظوره در محلات کم برخوردار گلابدره و سیمین قلعه
  • خبر ‌وزیر کشور برای احداث ۱۶۰۰ کلاس درس در سیستان و بلوچستان