Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/اردبیل برودت هوا و سرما برای دومین روز پی در پی موجب شد تا برخی از مدارس استان اردبیل تعطیل شود.

روابط عمومی آموزش و پروش اردبیل در اطلاعیه‌ای اعلام کرد که مدارس در تمامی مقاطع تحصیلی در خلخال و کوثر در نوبت صبح و بعد از ظهر ، در اردبیل ، سرعین و نیر دوره‌های ابتدایی و متوسطه دوره اول نوبت صبح و عصر و در خورش‌رستم و شاهرود نیز دوره ابتدایی نوبت صبح و عصر تعطیل است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر اساس این اطلاعیه، آموزش بصورت حضوری و از طریق شبکه شاد انجام شده و آزمون‌های حضوری در دوره‌های اعلام شده هم لغو و به روزهای بعد موکول می‌گردد.

ضمنا امتحانات نهایی پایه دوازدهم و پایه نهم به صورت حضوری برگزار خواهد شد.

مرکز مدیریت راه‌های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل نیز از وزش باد و کولاک  شدید در جاده‌های کوهستانی این استان بویژه در گردنه های الماس در جاده خلخال - اسالم،  صائین در جاده نیر - سراب و بودالالو در جاده اردبیل - سرچم خبرداد و از رانندگان خواست تا در گذر از این راه‌ها زنجیر چرخ و تجهیزات زمستانی به همراه داشته باشند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی تعطیلی مدارس بارش برف و باران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۹۱۰۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش سرانه فضای ورزشی مدارس اردبیل

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز اردبیل؛ دهقانی نیا معاون سلامت وتربیت بدنی اداره کل آموزش وپرورش استان اردبیل گفت: این زمین چمن با کمک خیران و مشارکت اولیای مدرسه بهره برداری شد و در اختیار دانش آموزان قرار گرفت.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • برگزاری دومین دوره لیگ مینی فوتبال کیش
  • افزایش سرانه فضای ورزشی مدارس اردبیل
  • خبرنگار مهر اصفهان رتبه برتر دومین جشنواره قاصد آب را کسب کرد
  • (تصاویر) همه چیز درباره مراسم «هزار دف» کردستان در ۱۴۰۳
  • مدارس ابتدایی کیش غیرحضوری است
  • تعطیلی برخی مدارس در استان کرمان
  • بارش‌های رگباری و تعطیلی مدارس در سیستان‌وبلوچستان
  • مدارس ابتدایی کیش امروز غیرحضوری است
  • مدارس نوبت صبح زاهدان امروز تعطیل است
  • بارش‌های رگباری و تعطیلی مدارس در سیستان و بلوچستان