Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، اسد حسن زاده، مدیرکل ثبت احوال استان همدان گفت: در هشت ماهه سال گذشته ۱۶ هزار و ۲۶ مورد موالید در استان همدان به ثبت رسید که تعداد موالید به ثبت رسیده در هشت ماه ۱۴۰۰ نسبت به مدت مشابه سال گذشته  ۳/۸ درصد کاهش داشته است.

او افزود: در هشت ماهه امسال  ۱۵هزار و۴۱۴ مورد ولادت در استان همدان به ثبت رسیده که ۲۷۴ مورد از این موالید ثبت شده، دوقلو بوده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل ثبت احوال استان همدان  با بیان اینکه در همین مدت ۱۰ مورد سه قلوزائی در این استان به ثبت رسیده گفت: بر اساس آمار در هر شبانه روز ۶۳ نوزاد و در هر ساعت سه نوزاد در استان همدان متولد شده است.

او عنوان کرد: امیرعلی، علی، آریا، امیرحسین و محمدحسین در گروه پسران و رستا، فاطمه، زهرا، آوا و زینب بیشترین فراوانی انتخاب نام در گروه دختران از ابتدای سال تا کنون را در استان همدان داشته اند.

مدیرکل ثبت احوال استان همدان همچنین با اشاره به آمار فوتی‌های ثبت شده استان همدان از ابتدای سال تاکنون گفت: در هشت ماهه امسال تعداد ۱۰هزار و۳۱۳ مورد وفات در استان همدان به ثبت رسیده که نسبت به مدت مشابه سال قبل ۸/۵ درصد افزایش یافته است.

حسن زاده از افزایش چهار درصدی میزان ازدواج در استان همدان به نسبت مشابه سال قبل خبر داد و افزود: در این مدت تعداد هشت هزار و۸۸۴ مورد ازدواج در استان همدان به ثبت رسیده که نسبت به مدت مشابه سال قبل با چهار درصد افزایش همراه بوده است.

او همچنین اضافه کرد در هشت ماه امسال دو هزار و ۴۲۶ مورد واقعه طلاق در استان به ثبت رسیده است که در مقایسه با مدت مشابه سال قبل  ۹/۹ درصد کاهش دارد.
انتهای پیام/ب

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: ثبت احوال کاهش ولادت استان همدان به ثبت مدت مشابه سال مشابه سال قبل ثبت رسیده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۹۱۱۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برادرزاده هنیه به شهادت رسید + فیلم

رسانه‌های فلسطینی امروز اعلام کردند محمد عبدالکریم هنیه، برادرزاده اسماعیل هنیه هم در بمباران نوار غزه به شهادت رسیده و به برادرش که پیش‌تر در غزه به شهادت رسیده بود، پیوست.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان فیلم و صوت فیلم و صوت

دیگر خبرها

  • ایرانی‌ها رتبه ۲ خرید خانه در ترکیه
  • طرح نوروزی راهداری کردستان به روایت آمار
  • ایرانی ها، در رتبه 2 خرید خانه در ترکیه
  • برادرزاده هنیه به شهادت رسید + فیلم
  • تهران رکورددار چند قلوزایی در سال گذشته
  • «تهران» رکوردار چندقلوزایی در کشور
  • تهران بیشترین تعداد چند قلوزایی را در کشور دارد
  • تهران رکوردار چندقلوزایی در کشور
  • طعنه زلنسکی به آمریکا درباره عدم حمایت مشابه از تل‌آویو و کی‌یف
  • رشد ۱۹درصدی بارگیری راه آهن شرق در فروردین ۱۴۰۳