Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-25@07:28:29 GMT

افتتاح مدرسه ۶ کلاسه در سیرجان

تاریخ انتشار: ۵ دی ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۹۹۱۱۲۴

افتتاح مدرسه ۶ کلاسه در سیرجان

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، احمد اسکندری نسب، مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمان در آیین افتتاح مدرسه ۶ کلاسه خیرساز  مولانا ۲۲ با بیان اینکه مدرسه سازی مهم ترین کار خیر است، گفت: بیش از ۵۰ درصد مدارس در حال احداث استان با کمک خیران ساخته می‌شود.

او افزایش دانایی، آگاهی و مبارزه با جهل و نادانی را مهم ترین رسالت مدارس و فرهنگیان برشمرد و افزود: آثار و برکات مدرسه سازی همیشه ماندگار و جاودانه خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اسکندری نسب با اشاره به کمبود فضای آموزشی استاندارد در برخی از مناطق استان کرمان بیان داشت: از همکاری خیران در زمینه ساخت مدارس در مناطق محروم استان کرمان استقبال می‌کنیم و در صورتی که خیران هزینه ۳۰ درصد مدارس استان را پرداخت کنند، دولت ۷۰ درصد بقیه آن را پرداخت می‌کند.

او ضمن قدردانی از خیران مدرسه ساز سیرجانی گفت: به همت خیران و با پیگیری نماینده مردم شهرستان‌های سیرجان و بردسیر در مجلس شورای اسلامی خوشبختانه در سیرجان کمبود فضای آموزشی نداریم.

مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمان تصریح کرد: مدرسه ۶ کلاسه خیر ساز  پویش کرمان دانا با زیر بنای ۴۳۰ متر مربع با اعتباری بالغ بر ۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان در زمینی به مساحت ۴ هزار و ۵۰۰ مترمربع در روستای محمود آباد از توابع شهرستان سیرجان به همت خیر خیراندیش حسین عباسلو افتتاح شد.

انتهای پیام/ م 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: آموزش و پرورش خیرین مدرسه ساز استان کرمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۹۱۱۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره برداری از مدرسه ۶ کلاسه خیر ساز در خوی

مدرسه ۶ کلاسه خیرساز مرحوم «مهدی گلوانی» در خوی با حضور فرماندار ویژه خوی، امام جمعه و جمعی از روسای ادارات به بهره برداری رسید.

 فرماندار ویژه شهرستان خوی در آیین افتتاح مدرسه خیری ۶ کلاسه مرحوم مهدی گلوانی با استناد به آیات قرآن گفت: مدرسه سازی همانند جهاد در جبهه‌های نبرد بوده و صدقه جاری محسوب می‌شود.

کریم علی نژاد با اشاره به اینکه، مدرسه‌سازی توشه برداشتن برای آخرت و یک تجارت معنوی ماندگار است گفت: باید قدردان همراهی مجمع خیرین و خیرین مدرسه ساز باشیم که در کنار دولت برای رفع کمبود فضا‌های آموزشی حضوری پرشور دارند.

رئیس آموزش و پرورش خوی نیز در حاشیه این مراسم به خبرنگاران گفت: این مدرسه خیر ساز شش کلاسه با ۷۵۰ مترمربع زیربنا و ۸۰ میلیارد ریال اعتبار توسط «حاج حسین گلوانی» تأمین اعتبار شده است.

مرتضی محمد پور افزود: حسین گلوانی خیر خویی، در اقدامی نیک و الگو محور این مدرسه را با نظارت نوسازی مدارس استان به نام و یاد پسر مرحوم شان "مهدی گلوانی" احداث کردند.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان غربی ارومیه

دیگر خبرها

  • افتتاح همزمان ۱۶ نیروگاه خورشیدی در ۶ استان کشور
  • ساخت ۶۰ درصد پروژ‌های مدرسه‌سازی با مشارکت مردم
  • بهره برداری از مدرسه ۶ کلاسه خیر ساز در خوی
  • خشت‌گذاری مدرسه ۶ کلاسه در محله فیروزآباد اشکذر
  • ساخت و افتتاح ۲۷ مدرسه طی ۶ ماه در منطقه تبادکان مشهد
  • احداث مدارس خیر ساز نسبت به مدارس دولتی از سرعت عمل بیشتری برخوردار است
  • کرمان، سیرجان، رفسنجان و بم صنعتی‌ترین شهر‌های کرمان/ سال گذشته در بخش تولید ارائه تسهیلات نداشته‎ایم
  • افتتاح مدرسه ۶ کلاسه در شهر نشتیفان خواف
  • افتتاح ۲۷ مدرسه در ۶ ماه در وسیع ترین منطقه آموزش و پرورش کشور
  • افتتاح هفدهمین مدرسه سه شنبه‌های امید در شهرستان مشهد